ما همه به دام افتاده در بیرجند استبدادی رویای خیس?

لیندزی گراهام جدید Trumpy پف کرده. لایحه Barr کمی authoritarians' راهکار. تام پنبه امارگر افتاد. همه آنها برجس

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

لیندزی گراهام جدید Trumpy پف کرده. لایحه Barr کمی authoritarians' راهکار. تام پنبه امارگر افتاد. همه آنها برجسته بسیار نه-امن-برای-دموکراسی نسخه جدید و غیر طبیعی روزانه وحش پادکست برای جهان رفته ریل.

به عنوان ریک آن قرار می دهد "این بچه ها در حال سرقت خود را خاموش خواهم, خوب, چرا ما باید از یک نقطه در کاخ سفید به صدا در حملات هواپیماهای بدون سرنشین در این هیپی زمینه های Antifa."

اما این فقط نوک fuckery.

در قسمت 14, Molly جونگ سریع و ریک ویلسون بحث در مورد پنبه "بالای" نیویورک تایمز' op-ed و چگونه از آن است که به احتمال زیاد خود اقدام به نوعی از "نجات دهنده" در سال 2024 انتخابات که می آید برای بازگرداندن هرج و مرج, اما همچنین دارای یک برنامه "به ساقه هر کسی که با [او را.]"

"تام پنبه نشان دهنده لبه برش از حزب جمهوری خواه است که این ایده را رها محدود دولت می گوید:" ریک.

این دو نیز از شنیدن روزانه وحش پیلار Melendez در مورد چگونگی خشن (و عجیب و غریب) NYPD است که در نیویورک خیابان.

"NYPD است که بیرون کشیدن تمام متوقف می شود," او می گوید. "آنها در حال تعقیب افراد پایین خیابان. من دیدم چهار ماشین پلیس در تعقیب دو نوجوان در روز سه شنبه و از آنچه من تو را دیدم او انجام نمی دهد هر چیزی به غیر از اینکه از گذشته مقررات منع رفت و آمد."

به علاوه ریک و مولی به چت با Alabama خانه رهبر اقلیت Anthony Daniels, درباره مسالمت آمیز معترضان گرفتن teargassed وجود دارد و به همین دلیل این او را به یاد جنبش حقوق مدنی.

"من یک حامی بزرگ از اجرای قانون اما من بیشتر از یک حامی درست و نادرست است. و بنابراین هر زمان که در مواجهه با این وضعیت در مورد درست یا غلط من قصد دارم در کنار انجام آنچه درست است."

البته همیشه وجود دارد زمان برای پرسیدن سوالات مهم مانند: را پنبه شبه قدرتمند schtick او را به یک جدید عربستان پادشاه ؟ و کسی که مگان مک کین پدر به هر حال ؟ سرود از ریک ویلسون مادر بزرگ باعث می شود یک cameo به عنوان به خوبی. (اشاره: آن را با پانچ کاسه turds و پلیس است.)

گوش دادن به جدید غیر طبیعی در اپل پادکست, Spotify و Stitcher.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن