Braskem را bioplastic به رسمیت شناخته شده در سازمان ملل متحد رویداد به عنوان یکی از برزیل فرآیندی موارد در توسعه پایدار

Braskem تولید من greenT پلی اتیلن زیستی مبتنی بر پلاستیک ساخته شده از نیشکر به رسمیت شناخته شد این شنبه (26 مه

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

Braskem تولید من greenT پلی اتیلن زیستی مبتنی بر پلاستیک ساخته شده از نیشکر به رسمیت شناخته شد این شنبه (26 مه) توسط کمیسیون اقتصادی سازمان ملل متحد برای آمریکای لاتین و کارائیب (ECLAC) و جهانی جمع و جور شبکه برزیل به عنوان یکی از مهمترین فرآیندی موارد در توسعه پایدار در برزیل در صنعت و انرژی رده. به رسمیت شناختن ساخته شده رسمی در طول Braskem مشارکت در "فشار بزرگ برای پایداری" یک وبینار به سازمان ECLAC با همکاری فشرده جهانی برزیل شبکه دو سازمان ملل متحد.

Braskem تولید biobased پلاستیک که یادآور یک دهه در این سال, این است نتیجه سال از تعهد توسط این شرکت در بخش تحقیق و توسعه پايدار محصولات. تولید در مقیاس صنعتی پس از افتتاح سبز اتیلن کارخانه واقع در Triunfo, Rio Grande do Sul, ابتکار عمل ساخته شده است این شرکت تولید کننده پیشرو در جهان از biopolymers با ظرفیت تولید سالانه 200,000 تن از مواد.

پیشرفت در تحقیقات و توسعه پایدار, محصولات, مانند, سبز, پلی اتیلن, سبز, اوا سبز و اتیلن گلیکول بخشی از Braskem را به شیوه های پایداری بوده که بخشی جدایی ناپذیر از آن شرکت DNA از زمان ایجاد آن در سال 2002. در مورد من greenT زیستی مبتنی بر پلی اتیلن یکی از مزایای اصلی این است که سهم خود را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با گرفتن بیش از 3 تن از CO2 برای هر تن تولید می شود. این مواد حتی حفظ همان خواص و عملکرد و تطبیق پذیری ارائه شده توسط فسیلی مبتنی بر پلاستیک و می تواند مورد استفاده در تولید موجود و بازیافت زنجیر.

با تشکر از مشارکت Braskem جعلی است بیش از ده سال گذشته با مشتریان در پلاستیک های زنجیره ای و با نام تجاری صاحبان تشویق به استفاده از پلاستیک هستند که حتی بیشتر پایدار و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی امروز من greenT زیستی مبتنی بر پلی اتیلن در حال حاضر می توان در 150 علامت های تجاری در سراسر جهان که شامل بسته بندی و محصولات برای یک آرایه وسیعی از صنایع مانند مواد غذایی و آشامیدنی و بهداشتی و کالاهای بادوام.

"ضروری است که هر کس در هر دو بخش دولتی و خصوصی و همچنین جامعه به طور کلی تجدید نظر در نحوه عمل آنها در تولید و مصرف است. چهره جهان مسائل فوری قرار داده است که وجود انسان در معرض خطر مانند گرمایش جهانی و نامحدود با استفاده از منابع طبیعی است. هدایت هدف ما بهبود زندگی مردم ما به طور مداوم در تلاش برای نوآوری و افزایش آگاهی در مورد این مسائل در سراسر زنجیره ارزش. ما اعتقاد داریم پتانسیل از دایره اقتصاد برای پیشبرد پایداری و biobased پلاستیک یکی از ما تحویل نسبت به این پایان است. سازمان ملل ابتکار عمل مهم است به رسمیت شناختن سفر ما در حال ساخت است که تقویت می کند که ما در مسیر حق و تقویت این پیام است که پلاستیک می تواند کمک قابل توجهی به این سیاره توسعه پایدار" گفت: Mateus Schreiner Garcez لپس از نوآوری در فن آوری های تجدید پذیر ارائه نمود که مورد مطالعه "سبز پلیمرها: تکنولوژی برای تقویت توسعه پایدار" در طول ECLAC این رویداد روز سه شنبه.

Braskem سرمایه گذاری در زمینه بازیافت نیز برجسته شد در این مراسم است. این شرکت به تازگی گسترش آن من greenT نمونه کارها که در حال حاضر شامل تمام آن خط از محصولات به صورت دایره ای اقتصاد مانند رزین های تجدید پذیر و راه حل های ساخته شده از پلاستیک بازیافت و برنامه های کاربردی است که اتخاذ هر دو راه حل (بازیافت و تجدید پذیر). در زمینه شیمی بازیافت یکی از بزرگترین چالش های صنعت پلاستیک, Braskem همچنین در ادامه به انجام مطالعات با حمایت از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی به منظور توسعه فن آوری است که گسترش گزینه های موجود برای بازیافت مکانیکی به منظور تبدیل ضایعات پلاستیک مانند سوپر مارکت کیسه و بسته بندی فیلم به مواد خام یک بار دیگر.

"سبز فراگیر و جامع. که مدل بهبود است که برزیل باید به صورت طبیعی جدید به طلیعه چیزی بودن در یک پایدار کشور است. ما فضل طبیعی به ما می دهد یک مزیت بی نظیر از نظر تنوع زیستی انرژی ماتریس ، این فشار بزرگ برای پایداری ویترین پتانسیل خلاق از شرکت ها و سازمان ها قرار داده است که همانطور که در خط مقدم این برنامه گفت:" کارلو پریرا, مدیر اجرایی فشرده جهانی در برزیل.

مطالعات موردی ارائه شده توسط Braskem و شرکت ها از بخش های دیگر در ECLAC و فشرده جهانی برزیل شبکه وبینار بخشی از یک مخزن آنلاین با بیش از 60 طرح برای توسعه پایدار در برزیل. این یک مجموعه ای از طرح های است که اهرم های ملی و سرمایه گذاری خارجی برای ایجاد یک فشار بزرگ از رشد اقتصادی ایجاد شغل ایجاد درآمد و کاهش نابرابری و شکاف ساختاری و ارتقای پایداری زیست محیطی.

با توجه به کارلوس Mussi مدیر ECLAC در برزیل, موارد وارد شده در مخزن در فشار بزرگ برای پایداری در برزیل نمونه های روشنی از سرمایه گذاری با ظرفیت ارائه, اجتماعی, اقتصادی و زیست محیطی حاصل در راستای بهبود پایدار استراتژی برای کشور است.

برای یادگیری در مورد طرح های ارائه شده در "فشار بزرگ برای توسعه پایدار" وبینار برگزار شد این پنج شنبه, مارس 26 بازدید https://biblioguias.cepal.org/bigpushparaasustentabilidade .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب