آرژانتین از بین رفته افراد و تلاش برای عدالت

در طول آرژانتین دیکتاتوری نظامی رژیم "ناپدید" 30,000 مخالفان و آنها را کشته است. یکی از آنها عمر Marocchi. اته

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

در طول آرژانتین دیکتاتوری نظامی رژیم "ناپدید" 30,000 مخالفان و آنها را کشته است. یکی از آنها عمر Marocchi. اتهام مجرم سابق فرمانده نظامی شده است ردیابی در برلین.

18 سپتامبر 1976 در روز آناهی Marocchi نمی تواند فراموش کرده ام. او و مادر او بودند ماندن در تاندیل یک شهر واقع شده 350 کیلومتر (217 مایل) جنوب غرب پایتخت, بوئنوس آیرس, زمانی که او یاد گرفته که او را برادر عزیز خود را به عمر – که دو سال سوم – تا به حال ناپدید شده است. به این روز آناهی به یاد می آورد که چگونه او و مادر او فرو ریخت و پس از دریافت اخبار است. پس از آن روز سرنوشت ساز عمر Marocchi و دوست دختر خود را Susana شجاعت بود که سه ماه باردار در زمان از دست رفته باقی می ماند و حساب نشده.

44 سال بعد آناهی Marocchi امید عدالت را در نهایت پیروز: "این نه فقط در مورد عمر در مورد یک فرد. من به نمایندگی از همه قربانیان از آرژانتین دیکتاتوری نظامی و همه کسانی که در حال مبارزه برای عدالت است."

Anahi Marocchi, Omar Marocchi's sister

آناهی Marocchi می خواهد عدالت نه تنها برای او برادر اما برای همه کسانی که کشته شدند در طول دیکتاتوری نظامی

به اتهام مجرم است و زندگی در آلمان

به تازگی یک مرد که گفته می شود درگیر در قتل عمر بوده است و دنبال کردن در برلین که در آن او شده است زندگی با مصونیت از مجازات به مدت هفت سال. لوئیس Esteban Kyburg شد معاون فرمانده نخبگان نیروی دریایی واحد بود که آشکارا درگیر در جرم مجازات تحت قوانین بین المللی: اعضای اپوزیسیون – افرادی مانند عمر Marocchi – ربوده شدند و دور به یک راز زندان در ماردل پلاتا – یک شهر ساحلی در بوئنوس آیرس استان – که در آن آنها مورد آزار جنسی, شکنجه و کشته شدند.

ادامه مطلب: ما فایل های روشن آرژانتین 'جنگ کثیف'

Kyburg در حال حاضر سن 72 شده است موضوع حکم بازداشت بین المللی برای سال. او متهم شده است که همدستی در ربودن و قتل 152 نفر است. در حالی که دیگر پرسنل نظامی محکوم شده اند برای جنایات خود در آرژانتین Kyburg بزرگ باقی می ماند, زندگی در قلب پایتخت آلمان.

او فرار به برلین در سال 2013 و پس از اینکه به شهادت در دادگاه در آرژانتین. اگر چه این کشور آمریکای جنوبی خواستار استرداد او به عنوان اوایل 2015, Kyburg محافظت شده است با گذرنامه آلمانی. اما برلین عمومی دادستانی در حال حاضر به دنبال به مورد و همکاری با همتایان خود در ماردل پلاتا و بوئنوس آیرس.

Lawyer Wolfgang Kaleck

ولفگانگ Kaleck نشان دهنده بستگان کشته شدگان در طول دیکتاتوری نظامی

"Kyburg ملیت نباید محافظت از او را از تعقیب کیفری. این عمر Marocchi مورد فقط یکی از هزاران بسیاری که در آن مردم ربوده شدند ، شکنجه ، آزار جنسی و کشته در آرژانتین می گوید:" وکیل ولفگانگ Kaleck بنیانگذار و دبیر کل برلین مستقر در مرکز اروپایی برای قانون اساسی و حقوق بشر (ECCHR): "آلمان باید به مسئولیت خود را قرار داده و او را محاکمه در اینجا."

ادامه مطلب: Kaleck: برخورد با آرژانتین گذشته است 'نخست هدف'

1976: رژیم شروع به قتل مخالفان

در طول دیکتاتوری نظامی در آرژانتین ژنرال خورخه Videla رژیم مسئول "ناپدید شدن" برخی از 30,000 مخالفان. نیروهای امنیتی ربوده کسانی که "desaparecidos" در زمان آنها را به راز شکنجه مراکز و آنها را کشته است.

اغلب آنها پرتاب به اقیانوس اطلس تسکین یافته یا مرده در حال حاضر در طول دیکتاتوری بدنام مرگ پرواز ("vuelos de la muerte"). برخی از 100 آلمانی و قومی آلمانی — شناخته شده ترین بود الیزابت Käsemann دختر مشهور متکلم آلمانی — میان قربانیان این حادثه بودند.

Civil rights activist Elisabeth Käsemann

الیزابت Käsemann فعال مدنی و دختر متکلم آلمانی ارنست Käsemann کشته شد در آرژانتین در مارس 24, 1977

مدت کوتاهی پس از برادرش ناپدید آناهی Marocchi پیوست و سازمان های حقوق بشر. در دهه های او نیز در تماس با "مادران و مادربزرگ از پلازا د مایو" یک انجمن از زنان که از دست فرزندان و نوه ها در آرژانتین دیکتاتوری نظامی. "همه از این است که نه مختصر مبارزه است. من مشغول جستجو برای کسانی که مسئول بودند برای چند دهه," او می گوید.

Kyburg, او می افزاید: مهم بود در رقم کاملا سازمان یافته شبکه: "ما همیشه متقاعد شده است که در جهت جونتا سیستماتیک برنامه ریزی برای کار وجود دارد تا به حال به یک سازمان عظیم از مردم است. و به عنوان یک قاعده کسانی که مسئول بودند هیچ جا یافت می شود."

آناهی Marocchi تجدید نظر به آلمانی سیستم قضایی

طی چند هفته Marocchi دریافت کرده است بسیاری از کلمات دلگرم کننده از طریق رسانه های الکترونیکی — او برادر همکلاسی ها نام او را به استقامت و ادامه می دهند. "که آیا من زیادی خوب," او می گوید. در حال حاضر آرژانتینی رسانه ها پوشش Kyburg مورد به عنوان به خوبی.

"این احتمال وجود دارد او می داند زیادی در مورد برادر من می گوید:" آناهی. البته متهمان همواره حاضر به انتقال اطلاعات و ادعای بی گناهی اما Marocchi است هنوز امیدوار او را بیشتر بدانید: "من به دنبال پاسخ. من می خواهم به می دانم که چگونه من زحمت درگذشت."

Susana Valor, Omar Marocchi's girlfriend

سوزانا شجاعت عمر Marocchi دوست دختر: سرنوشت او و فرزند او ناشناخته باقی می ماند

Kyburg, اما ممکن است هنوز هم خاموش scot-free زیرا برلین دادستان باید ثابت کند او به قتل عمر Marocchi. برای انجام این کار نیاز به شاهد و کارشناس خاطرات از آرژانتین. این Kyburg دادگاه هنوز هم می تواند برای سال ها.

حتی پس از آناهی Marocchi نمی خواهد داد تا. در آرژانتین این دهه در زمان به نگه داشتن پرسنل نظامی که مسئول به حساب. "آلمان باید یک پناهگاه برای یک مرد که مرتکب جنایت علیه بشریت" او می گوید: "Kyburg باید مجازات او سزاوار. که همچنین می تواند یک سیگنال برای آینده چرا که در غیر این صورت چنین جنایاتی تکرار خواهد شد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب