به عنوان "مرکز صحنه' نوبت 20, Amanda Schull نشان دهنده رقص دانلود فیلم از نسل

From لحظه ای که آن را برای اولین بار عرضه در سال 2000 در مرکز صحنه حاکم بود عالی به عنوان نهایی sleepover دانل

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

From لحظه ای که آن را برای اولین بار عرضه در سال 2000 در مرکز صحنه حاکم بود عالی به عنوان نهایی sleepover دانلود فیلم. در حال حاضر دو دهه بعد... هنوز هم می کند.

در روز سه شنبه در مرکز صحنه در جشن 20 سال به عنوان یک فرقه کلاسیک. منتقدان شده از انگلیسی این فیلم که آن را برای اولین بار بیرون آمد—اما همه چیز به آنها منفور به نظر می رسید که اثر مخالف در نوجوانان سراسر کشور که شوربا آن است. پس از همه, چگونه می تواند هر خود احترام توئین نه بریده بریده نفس کشیدن وقتی که جودی Sawyer این دختر ساده با infamously "بد پا" را با شهوت در چشم او به عنوان باله-bad-boy کوپر نیلسون خود را تکان داد Adonis-سطح خانه به "The Way You Make Me Feel" در وسوسه انگیز ترین پوشاک—خاکستری sweatpants? چه نوجوان نیست عاشق تماشای جودی خود عملی و بگویید که قطعه داغ از رقصنده-گوشت "کوپر شما یک رقصنده و شما یک طراح رقص—اما به عنوان یک دوست پسر شما نوع خورد؟" و لحظه ای که جودی به زحمت صدای خش خش کردنes موهای خود را از مستی روی صحنه (!) در پشت کوپر موتور سیکلت(!!!)? حتی من به عنوان rewatched این فیلم به عنوان یک خسته بالغ, من باید اعتراف, من احساس نفس گرفتن در گلو من.

حتی در حال حاضر 20 سال و چندین بخش بعد, Amanda Schull می داند او را به احتمال زیاد هرگز فرار او اولین صفحه نمایش نقش. "هیچ کس تا کنون می داند که من نام آن را" Schull گفت: روزانه وحش."و یا آنها می دانند که جودی به نام. اما آنها می گویند " شما دختر هستید از مرکز صحنه!"

مدیر Nicholas Hytner می دانستم که او می خواست یک رقصنده به نقش جودی—پس از یک روز به عنوان Schull شد رقص با San Francisco Ballet, شرکت گروه او گفته شد در هالیوود تولید کننده خواهد بود. (آن را تبدیل به یک مدیر ریخته گری.) زمانی که Schull شنیده ام که کسی می خواهد سراغ یک فیلم در مخاطب او تصمیم گرفت تا در این فیلم طرز سخن گفتن "فقط رقص گه از آن است."

"من فقط آن را داد که تمرین" Schull گفت. "من نمی دانم آنچه را که آنها برای مصاحبه. من نمی دانم مانند آنچه نقش بود—اما من که قرار بود به آن را دریافت." او کردم اسکریپت و ثبت طرف در دوربین برای تولید کنندگان بعد چغندر قرمز بین تمرینات. سپس او را با هواپیما به لس آنجلس برای دیدار با تولید کنندگان. اما هنگامی که از آنها خواسته او را برای پرواز به نیویورک برای یک صفحه نمایش تست Schull آمار همه بیش از حد-relatable گیر.

"من گفت:, من در واقع در فرایند تمیز کردن آپارتمان و واقعا نیاز من واقعا نیاز به... پول سپرده بازگشت" Schull گفت. "بنابراین اگر ما می تواند انجام این تست صفحه نمایش در زمان دیگری که خواهد بود."

Schull به پایان رسید و تمیز کردن آپارتمان و decamped به هاوایی که در آن خانواده است. سپس او تماس یکی دیگر از تولید کنندگان. "آنها مانند حق شما به پایان رسید تمیز کردن آپارتمان خود را در حال حاضر ؟ می تواند به شما آمده است در این صفحه نمایش تست؟" Schull به یاد می آورد. یک هفته یا بیشتر بعد او کار کردم و جبران کامل سپرده شده است.

به دنبال بازگشت در تولید Schull با اشاره به بزرگ رفاقت در مجموعه. بسیاری از هنرمندان از جمله منجر اتان تهیه که نقش کوپر و Sascha Radetsky که نقش چارلی, شدند, واقعی, رقصنده که می خواهم شناخته شده هر یک از دیگر برای برخی از زمان. برخی از بازیگران اصلی رو هم تقریبا هر آخر هفته به صرف شام با هم و قطع کردن. در یک مناسبت Hytner تا به حال اجاره یک خانه ساحلی در Hamptons—و Zoe Saldana را سوار برخی از بازیگران به عقب.

هنوز هم وجود دارد برخی از لحظات بی دست و پا در مجموعه ای مانند به عنوان مثال این واقعیت است که تهیه اولین روز از فیلمبرداری اتفاق افتاد به کوپر عشق با Jody. وقتی پرسیده شد که اگر شکستن یخ با یک عشق صحنه بود و در همه تهدید آمیز Schull اجازه تاکید, "اوه, بله!"

یک منبع آرامش برای Schull بود که او می خواهم در حال حاضر شده است در مجموعه ای برای یک هفته تا زمان تهیه را نشان داد تا فیلم خود را در بخش. "این نوع مانند من تا به حال حداقل چیزی او را," او گفت:. "او در این زمان علاقه داشتن به رقصنده بود و با اعتماد به نفس در بسیاری از راه های دیگر. من احساس می کنم نوع می دانستم که راه من در اطراف این مجموعه کمی بهتر از او... اما آن نیز حدود 1 میلیون درجه است که در زیر شیروانی قرار دادن."

تصور کنید این: بروکلین در تابستان. زیر شیروانی قرار دادن. بدون باز کردن ویندوز. دو نفر در تلاش برای عمل ،

'ما هر دو فقط چکیدن با عرق" Schull گفت. "من پوشیده بود همه از من باله و لباس و مانند یک رقص و لباس تنگ با شلوار جین و موی خرگوش یا مرغوز ژاکت و همه از آن. پس um آن توست."

اما اگر یک دنباله هر کس به خاطر از مرکز مرحلهآن است که نهایی American Ballet Academy, کارگاه کارایی که پاره پاره-از-زندگی واقعی کوپر نیلسون شاهکار است که آغاز می شود با جودی رقص در داستانی کلاس باله به پایان می رسد و با او شترسواری هوا در یکی از آنتی ویروس های کر خطوط رقص جهان تا به حال دیده می شود. فیلمبرداری این صحنه مورد نیاز 12 تا 14 ساعت در روز که در آن رقصندگان تلاش برای ماندن گرم به اندازه کافی برای درهم شکستن قطعات خود را.

"آن را خسته کننده" Schull گفت. "این واقعا خسته کننده است. اما این هم چیزی است که ما تا به حال تمام شده است تمرین در حالی که ما در نهایت آن را به خدمه... بسیاری از آنها پدر و مادر و بسیاری از آنها احتمالا تا به حال بچه ها در رقص به هر حال. و به طوری که آنها فوق العاده دلگرم کننده است."

"این می توانست طاقت فرسا در راه وحشتناک بود اما در واقع واقعا طاقت فرسا و سرگرم کننده که همه نوع آن با هم" Schull اضافه شده است. "این فقط یک حمایت [محیط زیست] و نوع درست مانند راه مناسب قادر به فیلم است."

یک نقطه روشن در? او را وادار به نگه داشتن اشک دور توتو که کوپر ریپ کردن به عنوان جودی twirls. "من به یاد داشته باشید لاف زدن به اتان در مورد آن... و او بود که برای رفتن به مفید,'" Schull گفت. او هرگز زحمت قرار دادن آن را به عقب عمدتا "از آنجا که آن را یک میلیون جرقه بزند در کنار هم قرار... اگر من تا به حال به پوشیدن آن برای یک صحنه و لباس در آن زمان من آن را در این حزب خواهد بود بیش از شما می دانید؟" (هنوز هم با توجه به این که همه ما چیزی جز زمان در دست ما وجود دارد ممکن است هیچ روز مانند در حال حاضر به امتحان کنید!)

زمانی که مرکز مرحله اول پیچیده Schull گفت: او را نگه داشته و در تماس با او همکار رقصنده اغلب اوقات—به خصوص Radetsky که در تورنتو در حالی که او فیلمبرداری 12 Monkeys. به تازگی او را نیز بدست پشت در تماس با Zoe Saldana and Susan May Pratt که جودی را هم اتاقی اوا و مورین. آنها شروع به ارسال ویدئوها به عقب و جلو.

"همه ما شروع به ارسال پیامک و اشتراک گذاری عکس و فیلم از بچه های ما" Schull گفت. Saldana دارای سه پسر در حالی که پرات دارای یک پسر و یک دختر. Schull, در ضمن یک نوزاد. "من فکر می کنم بخشی از آن است که ما می دانیم که آن را در آینده در سالگرد 20th باشد و همه ما گرفتن نوع دلتنگ و بررسی در" Schull گفت. "و همه ما باید کودکان و نوجوانان در حال حاضر."

در حالی که Schull تا به حال احساس می کردم که شاید او عدم تجربه قبلی بود چه خاطراتی از این تولید به نظر می رسد بسیار خوشبو. صحبت کردن با Saldana و پرات در حال حاضر در واقع تا حدودی اعتبار تجربه. "ما همه های داستان ما, Zoe فقط گفت: برخی از دوست داشتنی همه چیز در مورد چگونه آن را یکی از مورد علاقه ترین تجربه" Schull گفت. "و او تا به حال برخی از تجربه های شگفت انگیز پس از آن."

بنابراین تعجبی ندارد که حتی در حال حاضر Schull مهم نیست مقدار زمانی که یک فن را از تماس به او به عنوان "دختر از مرکز صحنه." او هنوز هم احساس می کند نقل مکان کرد هنگامی که کسی به او می گوید که این فیلم الهام گرفته از آنها شروع به رقص—و یا در مورد برخی از نر طرفداران که نشان دادن پدر و مادر خود فیلم به آنها کمک کرد تا درک کنند که چرا خود را پسر می خواستم به رقص در وهله اول. "بیست سال بعد من آن را" Schull گفت: با خنده. "من خواهید بود '،'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن