دانشجویان خارجی در ایالات متحده صورت 'مقدار زیادی از استرس و ترس" پس از ویزا تغییر

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفته است که بسیاری از دانشگاه خارجی دانش آموزان در ایالات متحده را مجبور به ترک این

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفته است که بسیاری از دانشگاه خارجی دانش آموزان در ایالات متحده را مجبور به ترک این کشور اگر خود را برای برگزاری کلاس های آنلاین. دانشجویان و دانشگاه ها خشمگین هستند.

زمانی که دانشجوی دکترای کارلوس انریکه Ibarra دیدم یکی از دوستان در Facebook پست در روز دوشنبه در مورد قوانین ویزا برای دانش آموزان در ایالات متحده حضور در دوره های آنلاین او نگران نیست. هر دو Ibarra و نوشته نویسنده در حال دانشجویان خارجی در دانشگاه نیومکزیکو در آلبوکرک. Ibarra نهایی سال تحصیلی تنظیم شده است برای شروع در حدود یک ماه پس از آن او خواهد فارغ التحصیل با درجه دکتری در اسپانیایی زبانشناسی.

مکزیکی شهروند به عهده گرفت که خود را از دوستان در Facebook ارسال شکایت در مورد دانشگاه جدید مورد نیاز برای آمدن ترم پاییز. اما در طول روز بیشتر و بیشتر دوستان به اشتراک گذاشته مقالات در همین موضوع و Ibarra متوجه شدم که آن را در مورد مقررات دانشگاه بلکه در پاسخ به یک غیر منتظره اعلام توسط سازمان مهاجرت و گمرک (ICE) — و احتمالا یک حرکت با عمده انشعابات برای آینده اش.

ایالات متحده خدمات مهاجرت اعلام کرد روز دوشنبه پایان یک استثنا است که آمد با شروع اجتماعی فاصله اقدامات با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. معمولا افراد جوان از خارج از کشور تنها با صدور ویزای دانشجویی به آمریکا اگر آنها را انتخاب کنید یک دوره مطالعه است که نیاز به در فرد حضور و غیاب.

Carlos Enrique Ibarra, doctoral student at the University of New Mexico (privat)

Ibarra زندگی در ایالات متحده برای تقریبا 25 سال — اما نه یک شهروند

در طول این بیماری همه گیر به عنوان تقریبا تمام دانشگاه ها مجبور شدند به سوئیچ آموزش خود را به دوره های آنلاین این قانون هنوز اعمال می شود. عملا هر کلاس درس حذف شد اما دانش آموزان از خارج از کشور اجازه داده شد خود را به صورت کامل ترم با وجود آنلاین-تنها یادگیری است. تا به حال فرض بر این شده بود در دانشگاه ما که این معافیت خواهد همچنان به اعمال می شود. پس از همه, سلامت خطر ناشی از coronavirus است به دور از حذف — به خصوص در آمریکا — که تا کنون بیشتر تایید COVID-19 موارد و ویروس های مربوط به مرگ و میر بیش از هر کشور در جهان است.

اما در روز دوشنبه یخ اعلام استثنا خواهد شد. برای ترم پاییز که در اکثر دانشگاههای آمریکا آغاز می شود در اواخر ماه اوت به شرح زیر اعمال می شود: دانشجویان خارجی که می تواند تنها شرکت در دوره های آنلاین با توجه به همه گیر مجاز به ادامه تحصیل در ایالات متحده آمریکا و باید کشور را ترک کنند.

دانش آموزان در صورت اخراج بعد از ساختمان خود را در زندگی ما

Ibarra درک آنچه در خطر است. "اضطراب آغاز شده ستون" او می گوید. زبان شناس است که در سال ششم از کار نسبت به مدرک دکترا اما قبلا تکمیل سایر مدارک تحصیلی در آمریکا کار کرده است و به عنوان یک محقق و مدرس در دانشگاه های مختلف در سراسر کشور است. او در زندگی ما برای تقریبا 25 سال است. برای Ibarra آمریکا — نه مکزیک جایی که او در آن متولد شد — است. او عمیقا بی قراری خبری از مقررات سخت. "من تا به حال نگرانی عمیق خود را برای آینده من."

آن شب پس از پیدا کردن اخبار Ibarra به سختی به خواب رفت. همه در همه ، به عنوان یک دانشجوی دکتری در سال آخر او دیگر دوره های آموزشی در معنای دقیق اما نه ساعت مشاوره با اساتید از زمینه خود را از مطالعه. باید او را مجبور به بسته کیسه های خود را در حال حاضر ؟

هاروارد و MIT سو مغلوب ساختن پیشی جستن دولت

همچنین این سوال برای دانشجویان خارجی در دانشگاه هاروارد. مشهور آیوی لیگ مدرسه فقط در خارج از بوستون تنها به ارائه دوره های آموزشی آنلاین در ترم آینده با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. دانشجویان خارجی ثبت نام در دانشگاه هستند و بنابراین موضوع به یخ مقررات خواهد بود و از لحاظ تئوری باید به ترک ما ظرف چند هفته آینده.

Statude of John Harvard wearing a mask on Harvard University campus (picture-alliance/AP Images/C. Binkley)

مجسمه جان هاروارد که این اسم از دانشگاه هاروارد می پوشد ، یاد دانشگاه باقی مانده است با احتیاط و تنها به ارائه دوره های آنلاین در طول ترم آینده با توجه به COVID-19

اما دانشگاه هاروارد نمی خواهید به ترک آن دانشجویان بین المللی در تلو تلو خوردن. بنابراین همراه با موسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT) در دانشگاه است که تحت پیگرد دولت فدرال بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جدید سیاست. دانشگاه هاروارد جمهور Lawrence S. Bacow گفت: در پایان ناگهانی از استثنا بود با انگیزه های سیاسی و راه را برای نیروی دانشگاهها برای ارائه چهره به چهره در دوره های "بدون توجه به نگرانی برای سلامت و ایمنی دانش آموزان و مربيان و دیگران است."

"شما اینجا'

دانشگاه های دیگر در ایالات متحده نیز وعده داده شده برای کمک به خود دانشجویان خارجی است. پرینستون کلامی حوزه علمیه جمهور M. کریگ بارنز نوشت به بدن دانش آموز گفت: "برای ما دانشجویان بین المللی, من می خواهم به شما اطمینان دهم که در این حوزه انجام خواهد داد همه چیز را در قدرت خود را به اطمینان حاصل شود که شما می توانید در ادامه تحصیلات خود را در اینجا. شما در حال گرامی اعضای جامعه ما و شما در اینجا حضور دارند."

آلمانی لنا Zwarg است آغاز دومین مدرک کارشناسی ارشد در کلامی سمینار در ماه اوت است. او با اعتماد به نفس است که او می تواند ادامه تحصیل در آمریکا به عنوان پرینستون کلامی حوزه علمیه ارائه می دهد ترکیبی برنامه: برخی از دوره های آموزشی برگزار خواهد شد آنلاین, دیگران, با حداکثر 10 دانش آموزان برگزار خواهد شد در فرد است.

در مواقع اضطراری او می تواند سفر به آلمان در اطلاعیه کوتاه و در ادامه مطالعات خود را آنلاین از خانه پدر و مادرش. اما بسیاری از دانش آموزان که در حال حاضر رو مجبور خروج نمی خواهد که گزینه. برخی از دانش آموزان Zwarg می گوید: هیچ کس در کشور خود را به ماندن با. "بسیاری از مردم نمی باید این بودجه به خرید یک بلیط هواپیما" در جمله کوتاه متوجه او می گوید:. "این یک مقدار زیادی از استرس و اضطراب نمی دانستند چه اتفاقی می افتد."

آخرین دقیقه اعلام شده است یک بار دیگر روشن ساخته است که ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد به بازگشت به حالت عادی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. سخت coronavirus محدودیت های خار در سمت خود به خصوص در انتخابات سال است. در این هفته او اصرار داشت که بازگشایی مدارس باید به طور معمول پس از تعطیلات تابستان — در مقابل توصیه های خود به دولت و کارشناسان بهداشت و تهدید به قطع فدرال بودجه آموزش و پرورش به مدارس تنها برگزاری درس در کلاس درس در روزهای خاصی از هفته.

اخراج دانشجویان خارجی نیز متناسب با طرح ofdraconian مقررات ضد مهاجرت است که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت معرفی شده یا سخت تر تحت محدودیت های همه گیر.

The campus of the University of New Mexico (picture-alliance/Zuma/Albuquerque)

کارلوس انریکه Ibarra می توانید همچنان به دنبال تحصیلات دانشگاهی خود را

Tightrope پیاده روی

Ibarra در بر داشت در شنبه شب که او را نمی خواهد تحت تاثیر مقررات و ممکن است ادامه تحصیلات خود را در ایالات متحده است. شش ساعت از دکترا مشاوره جلسات که او را بارگیری در این هفته به طور رسمی در نظر گرفته شده و چهره به چهره در کلاس های و دوره های آنلاین اگر چه در واقعیت او صرف بخشی از زمان صحبت کردن در تلفن و یا ویدئو چت.

او خیالش راحت است — اما همچنان نا امید با این وضعیت. او می گوید که این سیاست در عین حال مانع دیگری برای دانشجویان بین المللی در ایالات متحده که در حال حاضر مواجه با موانع اداری. "بودن در اینجا در یک F1 [دانشجو] ویزا است به دور از یک وضعیت پایدار است. شما به سختی قادر به چسبیدن به بازمانده یک ترم می گوید:" Ibarra. "آن را مانند تلاش برای تعادل در tightrope که دیگران لازم نیست که برای مقابله با است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن