به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن می دهد تا در " جنگ بی پایان,' روسیه و چین و ایران حرکت در

اورشلیم–دو دهه از گسترش عملیات علیه آنچه که ایالات متحده عملیات ویژه فرماندهی به نام "جهانی شورشیان از دولتی و

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

اورشلیم–دو دهه از گسترش عملیات علیه آنچه که ایالات متحده عملیات ویژه فرماندهی به نام "جهانی شورشیان از دولتی و غیر دولتی" منجر به خستگی در خانه و سوالات خارج از کشور در مورد استراتژی آمریکا.

آخرین برگ برنده دولت در مقابله با طالبان چالش به نقش ایالات متحده در سوریه و عراق و پتانسیل کاهش نیروهای خود در آفریقا اشاره به روند جهانی در ایالات متحده (دیدبان آمریکا را در مقابله با ضد شورش در آینده است.

آنچه که ما به دنبال در یک جهانی کاهش در نیروهای ایالات متحده متعهد به مقابله با عملیات تروریستی در همان زمان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است خواستار سایر کشورها از جمله متحدان ناتو انجام بیشتر. ایده این است که آمریکا برای تمرکز بر روی استفاده از تکنولوژی مانند هواپیماهای بدون سرنشین در حالی که نیروهای بومی و محلی فراموش مبارزه بر روی زمین است.

این در دراز مدت تغییر کرده است در دراز مدت عواقب این معنی است که کشورهایی مانند ایران و چین و روسیه که آمریکا می بیند به عنوان دشمنان خواهد شد که یک رد پای بزرگتر در مکان های که در آن ایالات متحده است در کاهش آن نقش است. برون سپاری مبارزه با تروریسم به این کشورها نشده اند ممکن است این طرح اما از آن است که به احتمال زیاد یک نتیجه.

"از افغانستان به فیلیپین به نیجر وجود دارد شده است یک موفقیت بزرگ."

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo شروع یک تور آفریقا در فوریه. 16 در سنگال که در آن Flintlock 2020 ورزش در جریان است با همسایه موریتانی. برخی از 1600 سربازان از 30 آفریقایی متحده و متحدان غربی در حال شرکت در سالانه مته از فوریه 17-28.

ایالات متحده می گوید: این سال را "برتر عملیات ویژه" ورزش هایی که باعث تقویت امنیت در سراسر نوار کشورها از طریق آنچه به نام Trans-صحرا مبارزه با تروریسم همکاری. مفهوم تحت فشار قرار دادند در سال 2018 از طریق عمل کنگره برای بهبود قابلیت های کشورها برای مبارزه با ترور.

اما تصویر bleaker از گذشته ایالات متحده اظهارات نشان داده اند. بودجه به لحن صدها میلیون دلار برای مبارزه با ترور در سراسر نیجر و موریتانی و مالی و نیجریه و یک دوجین متحده از سنگال به سومالی نشده کاهش می یابد ترور و منجر به واشنگتن تصمیم به تجدید نظر چه می آید بعدی. ایالات متحده کشیده نیروهای خارج از لیبی در سال 2019 و سه آمریکایی کشته شدند در حمله به یک پایگاه در کنیا با سومالی را الشباب در ماه ژانویه است.

اگر چه Pompeo می گوید که "ما حق آن را دریافت:" از نظر تعهد ایالات متحده به یک راه باریک از کشورهای آفریقای گزارش نشان می دهد که ایالات متحده در حال کاهش است رد پا بر روی زمین. واشنگتن "کاهش داد" تلاش علیه افراط گرایان در نیویورک تایمز گزارش داد در اواسط فوریه.

فرانسه که با ارسال صدها نفر نیروهای بیشتر به منطقه ساحل به تازگی هشدار داده است که این یک ایده بد است. به طور کلی اعداد می تواند به معنای برش در نیمی از ایالات متحده حضور 5000 سرباز در ده مکان.

تغییرات در آفریقا استراتژی تنها نوک کوه یخ از یک مقدار بزرگتر تغییر سیاست.

از یک طرف ایالات متحده دفاع ملی استراتژی می خواهد به حرکت به دور از ضد شورش به رقابت در برابر کشورهای بزرگ مانند ایران و چین و روسیه است. پنتاگون معتقد است که "دولت درون استراتژیک رقابت تروریسم نیست در حال حاضر نگرانی اصلی در امنیت ملی آمریکا."

پس از فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده (SOCOM) گسترش از 47,000 در سال 2007 به 80,000 امروز ممکن است استدلال کرد که ایالات متحده رسیده است اوج قدرت در مبارزه با ترور و در حال حاضر می تواند با موفقیت در حرکت. مشکل این است که از افغانستان به فیلیپین به نیجر وجود دارد شده است یک موفقیت بزرگ.

در افغانستان که در آن ایالات متحده شده است مبارزه با طالبان برای تقریبا 20 سال برخی از مرتب کردن بر اساس توافق صلح در آثار. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال پایان جمله "جنگ بی پایان" و دموکرات ها در حال اجرا به جای او همچنین می خواهید برای پایان دادن به این یکی.

"در هر جایی که ایالات متحده به دنبال رد پای کوچکتر وجود خواهد داشت یک رقابت برای پر کردن این خلاء است."

در عراق و سوریه در ایالات متحده به نظر می رسد کاهش نقش خود را به عنوان به خوبی. مغلوب ساختن پیشی جستن دو بار اعلام خروج از سوریه تنها به خرد شدن و نگه داشتن نیروهای نظامی برای محافظت از "نفت" در حالی که به آرامی راه رفتن به دور از امریکا ضد داعش همکاران در سوریه نیروهای دموکراتیک.

برنامه ای برای استفاده از پایگاه های خود در کشور همسایه عراق به "دیده بان ایران" را نمی panned و ایالات متحده می یابد خود را تحت فشار برای ترک بسیاری از عراق پس از تنش با ایران جوشانده بیش از در ژانویه زیر متحده تصمیم به ضربه دور در نزدیکی فرودگاه بغداد به ایران فرمانده سپاه قدس قاسم سلیمانی و نیروهای شبه نظامی عراق, رهبر, حضرت مهدی Muhandis.

در ضمن راکت به پایگاه های آمریکا و نیروهای نزدیک سفارت آمریکا تقریبا هر هفته از اکتبر 2019.

این نتیجه طولانی مدت در افغانستان و سوریه و عراق و سراسر آفریقا دیده می شود به صورت نمادین در آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد در فیلیپین.

برای دو دهه واشنگتن و مانیل از نزدیک کار می کرد در برابر گروه های افراطی. در حال حاضر رییس جمهور فیلیپین رودریگو Duterte می خواهد به قراضه بازدید از نیروهای توافق میان به طور فزاینده روابط دوستانه با چین است.

برای بیشتر isolationist-تمایل آمریکا است که ممکن است مهم نیست اما این به آن معنا چین و کشورهای دیگر کمک فیلیپین در مبارزه با شورشیان اسلامگرا. که پیامدهای سراسر آسیا و اقیانوس آرام.

در آفریقا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تعیین کرده است چشم خود را بر نقش بزرگتر است که شامل اولویت دسترسی به حیاتی منابع معدنی. او در یک نشست در ماه اکتبر با دیپلمات. روسیه واگنر و دیگر پیمانکاران بازی افزایش نقش در سودان به جمهوری آفریقای مرکزی لیبی و موزامبیک.

در هر جایی که ایالات متحده به دنبال رد پای کوچکتر وجود خواهد داشت یک رقابت برای پر کردن این خلاء است.

فرانسه سعی خواهد کرد به پر کردن آن در چاد و مالی و موریتانی, نیجر و بورکینا فاسو که G5 کشورها آن را با این نسخهها کار در ساحل. اما در بسیاری از موارد وجود دارد نمی توان ناتو قدرت است که سهم ایالات متحده ارزش انجام بلند کردن اجسام سنگین. به جای آن خواهد بود روسیه و ایران و چین و ترکیه و حتی عربستان سعودی و یا هند بازی در یک نقش بزرگتر.

که به معنی ضد شورش که به نظر می رسد بیشتر شبیه به ریاض انتخاباتی در یمن روسیه در سوریه و چچن و چین در سین کیانگ ترکیه در Afrin یا هند را در کشمیر.

در حالی که ممکن است این لایحه مناسب از مغلوب ساختن پیشی جستن در دولت است که می خواهد به صرف کمتر آمریکایی گنج در خارج از کشور و می خواهد دیگران به انجام این کار در دراز مدت در آن به معنی یک تغییر اساسی در بین المللی نقش ایالات متحده است.

آن را نیز بدان معنی است که در تلاش برای تغییر منابع برای مقابله با عمده متحده آمریکا ارائه خواهد شد یک خلاء برای برخی از کسانی که در کشورهای چین, روسیه و ایران—به بازی در یک نقش بیشتری در آفریقا و خاور میانه و آسیا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن