اول شکستن ساخته شده در جستجو برای کلرادو مادر که از بین رفت در روز مادر

مقامات گفتند آنها در بر داشت یک شخصی مورد متعلق به یک از دست رفته زن کلرادو—برای اولین بار در بی ثمر پنج روز ج

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

مقامات گفتند آنها در بر داشت یک شخصی مورد متعلق به یک از دست رفته زن کلرادو—برای اولین بار در بی ثمر پنج روز جستجو برای مادر-از-دو که تا کنون متوقف کرد.

سوزان Morphew, 49, ناپدید شد یکشنبه گذشته در حالی که بر روی یک دوچرخه سوار در خارج مایزویل کلرادو. او اولین گزارش از دست رفته توسط یک همسایه که شب. جستجو خدمه بیش از 100 محققان هشت ردیابی سگ و چهار هواپیماهای بدون سرنشین و همچنین اعضای کلرادو پارک ها و حیات وحش جنوبی ارک Swiftwater نجات و رسیدن آمبولانس هوایی شده اند قادر به پیدا کردن او را. این تحقیقات هنوز باز است و مقامات در عین حال برای رد کردن بازی ناپاک است.

این چافی شهرستان کلانتر, جمعه اعلام کرد که آنها در بر داشت یک شخصی مورد متعلق به Morphew در روز پنج شنبه اما نگفت چه مورد بود و یا که در آن دقیقا معلوم شد. کلانتر را می گویند که نزدیک به 90 محققان جستجو 2.5 مایل در اطراف منطقه که در آن مورد واقع شده بود در امید پیدا کردن سرنخ های بیشتری بودند و هنوز هم درخواست راهنمایی.

"این چافی شهرستان کلانتر, با پشتیبانی از, کلرادو, دفتر تحقیقات (CBI) و اداره تحقیقات فدرال (FBI) ادامه خواهد داد برای پیگیری راهنمایی فرستاده به محققان" این دفتر در بیانیه ای گفت.

Morphew شوهر بود که بنا به گزارش ها به خارج از شهر در روز او رفت از دست رفته ارائه شده 100.000 دلار پاداش برای اطلاعاتی در مورد ناپدید شدن او. پاداش افزایش یافت به $200,000 در روز پنج شنبه پس از یک دوست همسان, اهدا, با توجه به دنور پست. یک GoFundMe آغاز شده توسط Morphew برادرزاده برای کمک به جستجوگران نیز مطرح شده بیش از $28,000 شنبه بعد از ظهر.

Morphew برادرزاده ترور Noel گفت CBS4 که دوچرخه داشت شب او ناپدید شد اما خانواده نمی دانم چه وضعیت آن در. کلانتر جان Spezze گفت: شبکه تلویزیونی Morphew بود "احتمالا نه" گرفته شده است توسط حیوانات.

"او یک معشوق عضو از خانواده او و شیرین ترین فرد است که شما تا کنون ملاقات کرد" Noel گفت CBS4 اضافه کرد که اعضای خانواده بوده جستجوی زمین پر از تپه. "ما می خواهیم به ترک گزینه های ما باز است و ما می خواهیم مطمئن شوید که ما پوشش هر تپه... و می دانم که هر کس در اینجا در حال انجام همه چیز آنها احتمالا می تواند به پیدا کردن او را."

دیگران را تاسیس Facebook صفحه برای به اشتراک گذاشتن به روز رسانی و مقالات در مورد جستجو. صفحه گرفتگی شد با نظرات دوستان و دانشجویان سابق در همیلتون ارتفاع یک مدرسه در ایندیانا که در آن Morphew تدریس از سال 1995 تا 1999.

"افکار و دعاهای من با شما! دانش آموزان خود را از همیلتون ارتفاع آنها امید و دعا برای بازگشت امن!" نوشت: یک دانشجوی سابق. "قلب من شکسته است در یک میلیون قطعه و من آرزو می کنم من می توانم ایستاده با شما در جستجو!"

"او من کلاس ششم معلم انگلیسی در همیلتون ارتفاعات" دیگر نوشت. "یکی از شیرین ترین مراقبت از معلمان من و ام تا به حال."

هر کسی با اطلاعات در مورد Morphew ناپدید شدن خواسته است برای تماس اختصاصی کلرادو اداره تحقیقات نکات خط در (719) 312-7530.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب