Betcris دونفره را با طیف گسترده ای از E-ورزشی شرط بندی گزینه های

با جریان جهانی همه گیر ناشی از شيوع coronavirus جهانی, بازی و فعالیت آمده است تقریبا به توقف کامل برای چند ماه

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

با جریان جهانی همه گیر ناشی از شيوع coronavirus جهانی, بازی و فعالیت آمده است تقریبا به توقف کامل برای چند ماه گذشته. در حالی که همه چیز به نظر می رسد آماده برای شروع صعود و بازگشت به حالت عادی با چند ورزشی در لیگ های مختلف کشور اعلام بازگشت خود را به حوزه عمل محدود باقی مانده است. خوشبختانه E-Sports شده است قادر به ادامه و Betcris آمریکای لاتین پیشرو اپراتور بازی شده است به طور کامل در آغوش بخش ارائه گزینه های جدید به طور مداوم به نگه داشتن قمار ورزشی طرفداران را سرگرم.

E-Sports در حال حاضر در راه خود را به تبدیل شدن به یک میلیارد دلار در صنعت قبل از COVID-19 و ورزش های خاموش ناشی از این ویروس به عنوان یک کاتالیزور برای بلند کردن آن را حتی بیشتر. بسیاری از رقابتی E-ورزشی لیگ را دیده اند قابل توجهی در سنبله در هر دو فعالیت و بینندگان به خصوص در مقایسه با آنچه که دیده بود یک سال قبل از آن و Betcris است فعال در پاسخ به روند رو به رشد. آن را قرار داده است تا بیش از سه برابر مقدار پوشش از لیگ ها و حوادث از جمله علاوه بر این از livestreams از فعالیت های خاص و بیشتر در خطوط.

توضیح می دهد Betcris افسر ارشد عامل اسکار برنس, "Counter-Strike: Global Offensive شده است یکی از بزرگترین برندگان در E-ورزشی صنعت شاهد افزایش در حجم حدود 700%. نزدیک است Dota 2 که شاهد 600% افزایش League of Legends با 350 درصد بهبود. ما باید شاهد افزایش 15 ٪ در شرط بندی روی گزینه های مختلف در حالی که هنوز دریافت ورزشی قماربازان جذب به جایگزین های دیگر مانند اسب مسابقه است که حدود 20 درصد از حجم ما."

پس از سال 2016 وجود دارد قابل توجهی افزایش در E-ورزشی بینندگان – هر دو گاه به گاه ناظران و طرفداران اختصاص داده شده. بین سال 2016 و 2017 شد 19.3% گسترش; در سال 2017 وجود دارد 192 میلیون گاه به گاه بینندگان و 143 میلیون طرفدار ساخت کلی مجموع حدود 335 میلیون. در سال 2018 در این سال بیش از سال نرخ رشد تا به حال حاشیه کاهش 13.8% اما هنوز بهبود نشان داد. که در آن سال وجود دارد 215 میلیون پاره وقت بینندگان و 165 میلیون طرفداران بالا بردن تعداد به 380 میلیون نفر است.

توسط 2021, Newzoo پیش بینی کرد که سالانه نرخ رشد خواهد بود حدود 14 درصد است. آنها به همین ترتیب پیش بینی می کنند که کل بازی گاه به گاه بینندگان به افزایش 307 میلیون. بیشتر چه خواهد بود وجود دارد 250 میلیون اختصاصی E-ورزشی طرفداران در مجموع 557 میلیون.

این افزایش منجر به افزایش در جایزه استخر که در حال اهدا به عنوان به خوبی. برخی از مسابقات مهم پیشنهاد چند میلیون دلاری جوایز مانند $25 میلیون برای Dota 2 بین المللی. تحلیلگران پیش بینی است که مسابقات جایزه پول ادامه خواهد داد به افزایش می دهد, دیدن 42% پرش در هر سال است و همچنین جذب بیشتر شرط عمل است.

Betcris همواره و به سرعت در پاسخ به این روند در صنعت قمار مصمم به کاربران خود بزرگترین و سرگرم کننده ترین انواع ورزش ها از گزینه های که از آن به را انتخاب کنید. گسترش آن E-Sports پوشش یک تظاهرات بیشتر از تعهد خود را به ارائه نهایی تجربه مشتری.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب