مینیاپولیس شهردار خواستار دستگیری افسر پلیس که به زانو در جورج فلوید گردن

شهردار گفت: مردم "نمی تواند به نوبه خود چشم" و اضافه کرد که مردی که در پلیس دست "سزاوار عدالت است." دونالد مغل

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

شهردار گفت: مردم "نمی تواند به نوبه خود چشم" و اضافه کرد که مردی که در پلیس دست "سزاوار عدالت است." دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او تا به حال خواسته FBI و DOJ به "تسریع" تحقیق و تفحص است.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری شخصا برای دستگیری این افسر که زانو در یک مظنون گردن در طول بازداشت.

مردی که kneeled در جورج فلوید بعد در بازداشت پلیس درگذشت. یک تماشاچی در زمان تصویری از این حادثه نشان فلوید, که سیاه و سفید است, احاطه شده توسط چهار افسر پلیس سفید درگیر در Floyd بازداشت. فلوید مبتنی بود توسط یک افسر زانو برای چند دقیقه گفت: "من نمی توانم نفس بکشم." تماشاگران فریاد زد: در این افسر پلیس برای متوقف کردن.

ماموران درگیر شده اند از کار اخراج شدند اما این کافی نیست برای فری.

"من در کشتی با, بیش از هر چیز دیگری بیش از گذشته 36 ساعت یک سوال اساسی: چرا مردی که کشته جورج فلوید نه در زندان است ؟" گفت: Frey.

In this Monday, May 25, 2020, frame from video provided by Darnella Frazier, a Minneapolis officer kneels on the neck of a handcuffed man who was pleading that he could not breathe in Minneapolis. (picture-alliance/AP Photo/D. Frazier)

تصویر فلوید دوخته در زیر یک ماشین پلیس را شوکه ما

با توجه به مینیاپولیس, پلیس, افسران در پاسخ به یک مظنون به "جعل در حال پیشرفت" و فلوید جسمی مقاومت کردند. فری گفت: او را یک تهدید از فلوید و اضافه میکند: "من تو را دیدم چیزی که سیگنال است که این نوع از زور لازم بود."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بعد از آن در توییتر نوشت که "اف بی آی و وزارت دادگستری در حال حاضر به خوبی به تحقیقات به عنوان بسیار غمگین و غم انگیز, مرگ در مینه سوتا جورج فلوید. من خواسته اند برای این تحقیقات به تسریع شود."

یادآور دیگر مرگ و میر در دست پلیس

شرایط اطراف فلوید مرگ هستند کاملا شبیه به مرگ اریک گارنر در سال 2014. این جوان سیاه برگزار شد در یک سبد با افسران پلیس که در دستگیری او به اتهام غیر قانونی فروش سیگار. تماشاگران فیلم ضبط شده از این حادثه به عنوان جلب بارها و بارها گفت: "من نمی توانم نفس بکشم." گارنر بعد درگذشت. با وجود مرگ بودن حکم قتل افسر درگیر نمی شد با عنوان جرم جنایی تحت پیگرد قانونی قرار.

گارنر مرگ و پیامدها و همچنین چند تن دیگر بدنام مرگ و میر مردان سیاه پوست به دست پلیس آمریکا افسران افزایش داد به "Black Lives Matter" جنبش است. جنبش مبارزه برای تغییر نگرش در اطراف خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

واکنش ها در سراسر کشور و فراتر از آن

معترضان به خیابان آمده اند در مینیاپولیس با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس. روز سه شنبه هزاران نفر در راهپیمایی بیش از 2 مایل (3.2 کیلومتر) از تقاطع که در آن فلوید درگذشت به پلیس حوزه ایستگاه که در بخشی از شهر است. پلیس با شلیک گاز اشک آور و کیسه لوبیا دور به جمعیت معترضان در اطراف غروب.

مینه سوتا سناتور سابق حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری ctq توییتی یک تماس برای تحقیقات در فدرال محلی و ایالتی سطوح با او همکار سناتور ایالت تینا اسمیت و همچنین مینه سوتا نمایندگان Ilhan عمر و بتی McCollum. Klobuchar افزود: "عدالت باید در خدمت و افسران و اداره پلیس باید پاسخگو باشند به حد کمال از قانون است."

مارتین لوتر کینگ سوم قدیمی ترین زندگی کودک از دکتر: مارتین لوتر کینگ جونیور و Coretta اسکات کینگ توییتی "صلح و عشق است. آن زمان برای آمریکا را از خواب بیدار. روز از خشونت پلیس و سفید برتری باید پایان یابد. از آن زمان به زخم التیام یابد. آن زمان با هم کار کنند. آن زمان برای تغییر است."

Bridgett فلوید جورج فلوید خواهر گفت: آمریکا پخش ABC که افسران "قتل برادر من. آنها او را کشتند...شلیک آنها کافی نیست."

حساب توییتر رسمی برای مینیاپولیس اداره پلیس شده است سکوت از مه 25.

افسران پلیس فدراسیون مینیاپولیس اتحادیه پلیس است که نشان دهنده مینیاپولیس پلیس از مردم خواست صبر کنید برای بررسی قبل از رسیدن به یک نتیجه گیری. "ما باید نقد و بررسی همه فیلم. ما باید منتظر معاینات پزشکی گزارش. ماموران اقدامات و آموزش پروتکل خواهد بود با دقت مورد بررسی قرار گرفت پس از این افسران را ارائه اظهارات خود گفت:" پلیس اتحادیه در بیانیه ای.

kbd/msh (AP dpa رویترز)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن