کولر گازی جنرال برلین 18000 تیز فروش

  کولر گازی معمولاً با یک وسیله کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا یکی از مهمترین خریدهاست و جایزه ت

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1400

 

کولر گازی معمولاً با یک وسیله کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا یکی از مهمترین خریدهاست و جایزه تمام دستگاههای قدیمی شما در خانه گرفته شده است. خوشبختانه یکی از محصولات در این زمینه کولر گازی General Berlin 18000 است. این محصول دارای مزایای بهره برداری است ، هم در زمستان و هم در تابستان از گرمایش استفاده می کند ، با این امکان تصور همه چیز راحت تر است. استفاده کامل از کولر گازی برلین 18000 GTU در ساعت است.

 با این توانایی شما را قادر می سازد تا 15 متر باد را ببندید و سایر اتاق ها را با هوای خنک و مطبوع پر کنید. کولر گازی 18000 برلین از دو حالت تنظیم هوا ساخته شده است ، جریان هوا به طور خودکار از طریق کنترل از راه دور انجام می شود. با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی به انجام این کار برای تنظیم تیغه های افقی نیست. لازم به ذکر است که این کولر گازی باعث ایجاد نیروی پرتاب باد مناسب و مناسبی می شود و با این ویژگی از پرداخت هزینه های برق اضافی معاف خواهید شد. همچنین ، این کولر به کاربر پیشنهاد می دهد تا حالت را با حالت سرد و گرم - شکننده - باد و ... تغییر دهد.

طراحی جذاب کولر گازی Berlin 18000

کولر گازی 18000 یکی از بهترین شرکت های تولید کننده جنرال معروف است که در طراحی محصول خود سنگ تمام گذاشته است. جنرال دستگاه کاملا متفاوتی است که برای راحتی و آرامش طرفداران و مصرف کنندگان طراحی و ساخته شده است. این کولر با طراحی لبخند طراحی شده است تا شما را خوشحال کند. کولر گازی 18000 برلین از طراحی منحصر به فردی برای استفاده برخوردار است. بدنه این کولر از استیل ضد زنگ ساخته شده است تا مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی داشته باشد.

 رنگ این محصول سفید بوده و با این ویژگی به سالن یا هر محیطی که در آن قرار گرفته است زیبایی چشم می بخشد. روی بدنه یک صفحه مستطیل شکل وجود دارد که باعث زیبایی و زیبایی هرچه بیشتر این دستگاه می شود. نور پس زمینه این صفحه سبز هنگام کار روی این دستگاه شروع به نشان دادن این رنگ می کند. تیغه های افقی و عمودی کولر در زیر دریای برگشت پذیر پاداش می گیرند و وقتی کولر گازی روشن می شود ، با حرکت آهسته باز می شوند و شما محیط خود را به عنوان یک سرگرمی تأیید می کنید. خطوط افقی در بالای صفحه طراحی شده اند که بیشتر زیبایی دارند ، در غیر این صورت مفید نیست.

طراحی جذاب کولر گازی Berlin 18000

کمپرسور روتاری و کارایی بالاتر

به گزارش تیز فروش کولر گازی جنرال برلین از کمپرسور قدرت دوار پشتیبانی می کند. کمپرسورهای دوار اکنون جایزه موتورهای پر سر و صدا و به سبک قدیمی هستند. جنرال موفق به طراحی این کولر گازی برای استفاده شد زیرا موتور این کولر گازی هم کم مصرف است و هم کم صدا. این کولر گازی راندمان بسیار بالایی دارد؛ در نتیجه ، هرچه کارایی بالاتر باشد ، عملکرد بهتری نیز خواهد داشت. این محصول کم مصرف برای کاهش مصرف استفاده می شود و همچنین به کاهش سرعت کمک می کند. لازم به ذکر است که موتور این کولر گازی فضای کمی را اشغال می کند.

کنترل از راه دور

کولر گازی Berlin 18000 از راه دور کنترل می شود و دارای 4 حالت است. با این توانایی می توانید این کولر را در هر جای سالن مدیریت کنید. با استفاده از این ریموت ، کارایی کولر گازی آسان تر شده است زیرا دیگر نیازی به استفاده از کولر ندارید ، به مکان دیگری بروید و به کولر بروید.

سیستم گرمایش

کولر گازی برلین از سیستم گرمایشی نیز بهره مند است. در واقع در فصل سرد سال ، گاز داخل کمپرسور گرم می شود و از طریق شیر چهار طرفه به اپراتور می رود. در نتیجه هوای گرم به موتور کولر می رود و لوله ها و صفحات را گرم می کند. می بخشد

سیستم گرمایش

قدرت پرتاب باد

یکی از مهمترین ویژگیهای کولر گازی ، قدرت هدایت جریان باد و باد است. در واقع میزان باد پرتاب شده به قدرت موتور بستگی دارد. اگر هر موتور قدرت بیشتری داشته باشد ، میزان هوای پرتاب شده توسط کولر نیز افزایش می یابد. کولر گازی Berlin 18000 قابلیت خنک سازی 10 تا 15 متری اتاق را دارد.

کولر گازی برلین 18000 برای استفاده از گاز مبرد. گاز مبرد در واقع گازی است که بیشتر در سیستم های تهویه استفاده می شود. این گازها برای گیاهان دیگر با محیط مخلوط نمی شوند. از آنجا که از این گازها در مصالح ساختمانی استفاده می شود ، از درجه سمییت کمی برخوردار هستند.

اخرین حرف

هر بار که هر خانه برای خنک سازی فضا در فصل گرم سال به یک کولر گازی احتیاج دارد. کولر گازی Berlin 18000 یکی از محصولات کارآمد شرکت جنرال است. این محصول علاوه بر خنک کننده ، از قابلیت گرمایش نیز برخوردار است. در نتیجه می توانم از آن در فصول سرد سال استفاده کنم. این کولر گازی قدرت پرتاب باد تا 15 متر را دارد ، به این معنی که قدرت کشیدن باد به همه جا را دارد. در طراحی این کولر گازی r410 از برلین استفاده شده است. با این ویژگی به محیط زیست کمک زیادی کرده است زیرا این گاز برای محیط زیست خطرناک نیست. من به شما توصیه می کنم یک کولر گازی 18000 برلین بخرید زیرا من

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن