Betcris به حمایت از آینده SAGSE ایران در مکزیک

در روز سه شنبه, ژوئن 2, جدید SAGSE (آمریکای جنوبی بازی تامین کنندگان نمایشگاه) مذاکرات رویداد برنامه ریزی شده

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

در روز سه شنبه, ژوئن 2, جدید SAGSE (آمریکای جنوبی بازی تامین کنندگان نمایشگاه) مذاکرات رویداد برنامه ریزی شده است به طور خاص سازمان به آدرس محیط بازی در مکزیک است. این به طور منظم-ارائه اجلاس گرد هم آوردن مجازی پانل متشکل از رگولاتور و اپراتورها و شرکتهای بزرگ بین المللی با حضور برجسته در کشور و ثابت کرده اند که یک منبع حیاتی از اطلاعات در مورد چگونه بازارهای محلی در حال توسعه است.

این چهارمین نسخه از بازی محبوب متمرکز کنفرانس و پیشرو در آمریکای لاتین (LatAm) اپراتور بازی Betcris است در نظر گرفتن یک نقش پیشرو. شرکت جهانی تبدیل شده است, حمایت از رویدادهای دادن به آن قدرتمند بازاریابی استراتژیک داد که آن را قادر به ادامه به گسترش عملیات خود را در حالی که ارائه در سطح جهانی تحسین آن آمده است برای لذت بردن از.

Betcris یک رهبر در شرط بندی آنلاین صنعت و ساخته شده است روشن تفاوت از طریق نفوذ آن دست یافته است در هر بازار است. آن است که یک نام تجاری قوی کار شده است به تدریج برای سال. SAGSE مذاکرات است تکامل نسبت به این واقعیت جدید بودن SAGSE با نام تجاری برای تعالی و معیار صنعت در LatAm. این ارزشمند است مشارکت مارک های است که اجازه خواهد داد که کل LatAm صنعت بازی به ادامه موفقیت آن است. حمایت Betcris گرفته شده است که در حال حاضر در همه جا SAGSE مذاکرات برگزار می شود.

ادعا میکند Betcris مدیر عامل شرکت JD دوآرته "برای Betcris شرکت به عنوان اسپانسر در این نوع حوادث از اهمیت آنجایی که آنها در خدمت به متحد ما به عنوان یک صنعت. آنها اجازه می دهد هر کس درگیر یک فرصت برای یادگیری از یکدیگر و کار با هم برای بهبود این صنعت از طریق تلاش های مشترک. داشتن نام تجاری ما به عنوان یکی از حامیان مالی می فرستد پیام حق – که Betcris می خواهد شرایط را به طور عادلانه برای همه و هر چیزی که به خوبی تنظیم بازار همه ما می تواند به نفع خود. زیر این خط من شخصا هیجان زده به شرکت به عنوان سخنران در این برنامه متمرکز در مکزیک از آن است که یکی از مهم ترین بازارها و از کجا و مسئول کار ما شده اند قادر به کسب اولویت بسیاری از مردم به طوری که ما می توانید به اشتراک گذاری تجربه ما در حالی که یادگیری از تجارب همکاران ما."

در حالی که اکثر مردم با مراجعه به LatAm بازار به عنوان یک واحد آنها باید توان خود را بر اساس صفات و مقررات. آنها بسیار خاص و شایستگی های فردی و حرفه ای درمان است. این است که چرا SAGSE مذاکرات آدرس هر کشور به صورت جداگانه از آنجا که سازمان درک کنند که اگر چه وجود دارد بسیاری از نقاط مشترک مشکلات و مزایای استفاده از آرژانتین به عنوان مثال هستند همان کسانی که ارائه شده توسط کلمبیا پرو و مکزیک یا برزیل.

می افزاید: SAGSE بنیانگذار آلن Burak "ما برای اولین بار به ارائه یک مفهوم جدید برای امریکا وقتی که می آید به دیجیتال وقایع و ما ادامه خواهد داد به تکامل است. ما عمیقا اعتقاد دارم که در این مدل و ما می دانیم که امروز بیش از همیشه ما را به همراه اپراتورها و تولید کنندگان نشان می دهد که کنفرانس ها و وقایع در خدمت صنعت است. ما می خواهیم به شعار ما برای سال جاری قابل لمس: امروز بیشتر از همیشه #WeAreLatam."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن