حمایت از اقدامات برای صنعت سازندگان از جمله سینماگران و عکاسان

شرکت سونی ("سونی") امروز اعلام کرد که اختصاص بودجه به سازمان های مرتبط با خلاق جوامع و بازرسی سونی دوربین های

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

شرکت سونی ("سونی") امروز اعلام کرد که اختصاص بودجه به سازمان های مرتبط با خلاق جوامع و بازرسی سونی دوربین های رایگان به عنوان حمایت از اقدامات برای صنعت سازندگان از جمله فیلم برداری, دوربین, اپراتورهای, دوربین دستیاران و تصویربرداری دیجیتال تکنسین و همچنین عکاسان نهفته COVID-19

وجود طرح های خاص:

  • کمک مالی به فیلم برداری و دوربین اپراتورهای درگیر در ورزش فیلمسازی و نمایشنامه های تلویزیونی و تولید تجاری
  • تعریف خدمات تعمیر و نگهداری از سیستم دوربین های Sony Imaging PRO پشتیبانی اعضای

جهانی شیوع COVID-19 نهفته است سازندگان محتوا تقریبا در هر جنبه از صنعت به عنوان ورزشی و رویدادهای موسیقی, فیلم و تلویزیون فیلمبرداری و همچنین مراسم عروسی و حوادث شده اند را در خود نگه دارد. این که داری با اختلال در فعالیت های تجاری حرفه ای که در حمایت از این صنایع با عکس و تولید فیلم. سونی را در حمایت از این سازندگان به ادامه فعالیت های خود را.

بودجه برای این برنامه ارائه خواهد شد توسط "Sony جهانی و صندوق امداد برای COVID-19" که تاسیس شد توسط سونی در این مه برای کمک به کسانی که تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

"سونی همیشه کار کرده و از نزدیک با خلاق جامعه با کمک به آنها را دنبال محتوای با کیفیت بالا ایجاد" گفت: Hiroshi Kawano, معاون رئیس جمهور, سونی, محصولات تصویربرداری & Solutions Inc. "این جامعه را به موفقیت حیاتی است به خود ما به همین دلیل است که ما تصمیم به پیاده سازی این اقدامات پشتیبانی در زمان نیاز است. ما تصور یک آینده که در آن سازندگان محتوا به ویژه نسل جوان خواهد بود قادر به ادامه به دنبال تلاش خلاق با تولید برتر, ارزش, با وجود چالش برانگیز امروز وضعیت. ما مفتخریم به کمک بودجه و حمایت از محتوا و ایجاد صنعت است."

1. کمک مالی به فیلم برداری و دوربین اپراتورهای درگیر در ورزش فیلمسازی و نمایشنامه های تلویزیونی و تولید تجاری

سونی شروع خواهد شد کمک به سازمان های زیر را به منظور پشتیبانی از فیلم برداری, دوربین, اپراتورهای, دوربین دستیاران و تصویربرداری دیجیتال تکنسین. این حمایت صندوق استفاده خواهد شد برای حمایت از فعالیت سازندگان که متعلق به سازمان است.

  • ویدیو های ورزشی, گروه (سازندگان محتوا درگیر در تولید رویدادهای ورزشی در ایالات متحده)
  • ویدیو های ورزشی, گروه اروپا (سازندگان محتوا درگیر در تولید رویدادهای ورزشی در اروپا)
  • بین المللی فیلمبردار Gild "محلی 600" (فیلم برداری و فیلمبرداران در ایالات متحده)
  • جامعه آمریکا از آپارات (فیلم برداری در ایالات متحده)
  • IMAGO (فدراسیون بین المللی سینماگران جهان گسترده ای به غیر از آمریکا و کانادا و ژاپن )
  • ژاپن جامعه از فیلم برداری (فیلم برداری در ژاپن)

2. تعریف خدمات تعمیر و نگهداری از سیستم دوربین های Sony Imaging PRO پشتیبانی اعضای

سونی Imaging PRO پشتیبانی عضویت در ارائه خدمات بیمه برای مراقبت از عکاسان حرفه ای که با استفاده از Sony دوربین سیستم در ظرفیت های حرفه ای. سونی ارائه خواهد شد افتخاری بازرسی و تمیز کردن و نسخه سیستم عامل بررسی خدمات موجود برای اعضا*1 در سطح جهانی*2 که در آن این عضویت در دسترس است به منظور اطمینان از کاربران که خود را تصویربرداری دیجیتال دستگاه های آماده هستند که مورد نیاز است. این برنامه برای این خدمات تعریف برنامه ریزی شده است به رول از در ژوئیه *3و در دسترس خواهد بود تا دسامبر 31.

  • *1 علاوه بر این متقاضیان به سونی Imaging PRO پشتیبانی توسط این ماه ژوئن نیز شامل می شود.
  • *2 خدمات سایت واقع در آمریکای شمالی و بخشی از اروپا و سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ و تایوان و کره و ژاپن و هند و استرالیا است. برای اطلاعات بیشتر از خدمات و شرایط لطفا بازدید از وب سایت سونی Imaging PRO پشتیبانی در هر منطقه است.
  • *3 زمان برای شروع این خدمات تعریف ممکن است متفاوت باشد در هر منطقه است.

علاوه بر این, ما همچنین برنامه ریزی برای کمک مالی به موسسه ملی انفورماتیک ژاپن به منظور ترویج آموزش از راه دور در دانشگاه ها.

فراتر از COVID-19 pandemic, سونی باقی می ماند متعهد به پیشبرد حمایت خود را از سازندگان و فعالیت های خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن