بایدن انفجار مغلوب ساختن پیشی جستن به او می گوید 'تسلیم' به COVID-19

برای هفته رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزات انتخاباتی خود حمله کرده اند معاون سابق رئیس جمهور جو بای

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

برای هفته رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزات انتخاباتی خود حمله کرده اند معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن برای "پنهان شدن در زیرزمین" به عنوان جدید کروناویروس موارد سر به فلک کشید در سراسر کشور است. در سخنان روز سه شنبه بایدن در پاسخ به این حملات با به چالش کشیدن مغلوب ساختن پیشی جستن به تمرکز بر روی کشنده بیماری همه گیر است که به کشته شدن حداقل 125,000 آمریکایی خود—و گذاشته از طرح خود برای مقابله با بحران.

"این تقریبا جولای و به نظر می رسد مانند ما زمان جنگ رئیس جمهور' در محاصره است" بایدن به خبرنگاران گفت: در داخل یک باشگاه ورزشی در Alexis L. DuPont دبیرستان در ویلمینگتون, تماس, نقشه راه پیشنهادی خود را با خیال راحت به بازگشایی امریکا "یک طرح برای صرفه جویی در زندگی می کند در ماه های آینده."

بایدن طرح که مژه ها با هم مختلف اقتصادی و بهداشت عمومی و سیاست های اجتماعی که مبارزات انتخاباتی خود را منتشر کرده است از ماه ژانویه خواستار افزایش عظیم در تست بودجه و ظرفیت دقیق تماس ردیابی و quarantining از افرادی که در معرض این ویروس هماهنگ با رویکرد جهانی به پیدا کردن درمان و بالقوه واکسن و یکنواخت استاندارد ملی برای بازگشایی کسب و کار و خدمات شده اند که توقیف در دولت مستندات.

"اگر شما گمان می برند که بسیاری از این مراحل در همان نوع از همه چیز من بود صحبت کردن در مورد در ماه مارس زمانی که من منتشر شد و من برای اولین بار COVID-19 طرح پاسخ شما درست است. اگر آن را احساس می کند مانند شما بوده ام به شنیدن کارشناسان بحث در مورد این مسائل به صورت ماه تو حق" بایدن گفت و گفت که طرح خود را "نجات" اگر رئیس جمهور تا به حال به آن گوش دهید. "هر آنچه که ما انجام داده ایم در حال حاضر کار نمی کند."

این طرح همچنین به طور ضمنی—و به صراحت—به نام شکست از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای جلوگیری از گسترش یک بیماری است که تحت کنترل در بسیاری از دموکراسی های غربی برای هفته ها.

"آمریکایی ها اضطراب و خارج از محل کار در حال ترس خود را برای زندگی و معیشت خود می شود." "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام بعدی به هیچ چیز در مورد آن."

آدرس بایدن دوم عمده سخنرانی اختصاص داده شده به کروناویروس همه گیر می آید به عنوان موارد COVID-19 رسید در کشورهای مختلف از جمله آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا و به عنوان دکتر Anthony Fauci رئیس دولت در پاسخ به همه گیر گفته سناتور در کاپیتول هیل که او را "تعجب نکنید" اگر ملت را روزانه مورد تعداد بالای 100,000 عفونت های جدید.

این "نسبتا ساده مراحل" برای پاسخ به بحران بایدن گفت: پس از مغلوب ساختن پیشی جستن است "حیف و میل" در سراسر کشور بسته شدن میله, رستوران ها سالن ها و مدارس برای جلوگیری از ویروس' گسترش یافته است.

يکديگر اعلام کردند در بایدن طرح که شامل حمایت دولت فدرال برای مهد کودک اجازه می دهد تا پدر و مادر برای بازگشت به کار و گواهی برای فروشگاه ها نشان می دهد که آنها عامل با خیال راحت: هر اشاره ای از چگونه با خیال راحت به انجام یک انتخابات ملی در این میان از یک بیماری همه گیر. برای ماه بایدن کمپین اتحاد اجتناب ترسیم یک طرح خاص برای گسترش دسترسی به پست الکترونیکی-در رای گیری برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد در مکان های رای گیری در ماه نوامبر با وجود ترس است که انتخابات مقدماتی برگزار شد و در ویسکانسین کمک به گسترش این ویروس وجود دارد.

بایدن بیشتر پرقدرت در هنگام اندرز رئیس جمهور—که حاضر به پوشیدن یک ماسک با وجود اصرار از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری—برای تنظیم یک مثال مثبت آمریکایی که حاضر به پوشیدن پوشش صورت در عمومی.

"ما کاملا نیاز به یک پیام روشن از بالای ما دولت فدرال است که هر کس نیاز به پوشیدن ماسک ، دوره می شود." "این فقط در مورد شما—آن را در مورد خود و خانواده خود را از همسایگان و همکاران خود را. آن را در مورد نگه داشتن افراد دیگر امن است."

بایدن خود را متعهد به تغییر عمده ای در مبارزات انتخاباتی خود استراتژی به نام بهداشت گفتن خبرنگاران در یک پرسش و پاسخ جلسه که او برنامه ریزی شده به چشم پوشی در شخص تظاهرات ظاهرا باقی مانده از مبارزات انتخاباتی.

"این غیر معمول ترین کمپین من فکر می کنم در تاریخ مدرن می شود." "من میخوام دنبال اسناد سفارشات—نه فقط برای من بلکه برای تمام کشور است. و این بدان معنی است که من قصد ندارم به برگزاری تظاهرات."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین در پاسخ به بایدن با انتقاد اواسط سخنرانی ایمیل خبرنگاران با لینک یک لیست از فیلم های مختلف malapropisms بایدن گفت: در چند ماه گذشته—به طور تصادفی و گفت که وجود دارد 120 میلیون مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر در سراسر کشور به جای صرف 120,000 برای مثال قبل از اینکه بلافاصله تصحیح خود را از دوربین.

این نوع پاسخ بایدن گفت: "سیاسی" شیوع و کار حرفه ای بهداشت عمومی مشکل تر است.

"ما باید برای شروع جذاب به سمت بهتر از طبیعت انسان می شود." "همه کسانی که همه چیز تغییر جو است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن