مریخ تسریع در کار نژادی سهام

وجود دارد هیچ جایی برای تبعیض در یک جامعه سالم. این تلاش جمعی از افراد جوامع و سازمان ها در سراسر جهان است که

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

وجود دارد هیچ جایی برای تبعیض در یک جامعه سالم. این تلاش جمعی از افراد جوامع و سازمان ها در سراسر جهان است که به جای تبعیض و ترس با بشریت همدلی و مراقبت.

این مهم است که ما سهم ما از نقطه نظر. اما کلمات به تنهایی کافی نیست. تغییرات سیستماتیک نیاز به عمل.

ما خواهد بود با شتاب کار ما در مناطق مختلف:

  1. افزایش تنوع در ما استعداد و رهبری خط لوله است. این به این معنی معنی دار تنظیم اهداف و گزارش پیشرفت ما و ایجاد عمیق تر استخدام و همکاری با تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها (HBCUs).
  2. سرمایه گذاری و همکاری با سازمان هایی که برای مبارزه با نژادی و حقوق صاحبان سهام. ما را حمایت سازمان که مبارزه برای عدالت تنوع و حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار.
  3. گسترش آموزش و منابع آموزشی. این شامل حال گسترش ما اجباری تعصب آموزش برای ما 125,000 همکاران در سطح جهانی به ما کمک میکند تا مطمئن شوید که هر مریخ مرتبط می داند تعلق دارند.
  4. بهبود تنوع در بازاریابی, تبلیغات, منابع و تامین کننده جوامع است. یک مثال از این است که ما تصمیم به تحول عمو بن را با نام تجاری.

این یک شروع ما می دانیم که وجود دارد این است که بیشتر باید انجام شود. ما باز به ایده ها و نظرات از همکاران ما مصرف کنندگان و همکاران در مورد چگونه ما می توانیم بازی بخشی از ما. و ما خودمان برای رسیدن به تغییر معنی دار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن