'آیا عجله ندارد به قضاوت': وکیل مدافع برای Arbery قاتلان ادعا ویدئوها بگویید یک داستان متفاوت

دفاع وکیل را برای این پدر و پسر متهم به تیراندازی 25 ساله Ahmaud Arbery روز جمعه گفت که در حالی که "فیلم کامل

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

دفاع وکیل را برای این پدر و پسر متهم به تیراندازی 25 ساله Ahmaud Arbery روز جمعه گفت که در حالی که "فیلم کامل نگو داستان" وجود دارد بیش از یک ویدئو از کشنده فوریه حادثه که ممکن است مشتریان خود شده اند و به اشتباه تخطئه.

"این است که نوعی از جرم و جنایت نفرت سوخت نژادپرستی" وکیل مدافع فرانک Hogue گفت: در یک جمعه در کنفرانس مطبوعاتی. "در آن است و در مورد باقی مانده است که یک جوان آفریقایی-آمریکایی به مرد زندگی خود را از دست به خشونت است."

گرگوری McMichael و پسر 34 ساله تراویس McMichael هستند رو قتل و تشدید به اتهام تجاوز به اتهام تعقیب و تیراندازی Arbery در فوریه. 23 او در حالی که آهسته دویدن در خیابان های مسکونی در گرجستان است. هر دو برگزار می شود و بدون پیوند در یک Glynn زندان شهرستان است.

قتل—که برخی از آنها به عنوان "مجازات" با نژادی undertones—و پس از آن تحقیق و تفحص موجب یک اعتراض ملی و وزارت دادگستری تحقیقات روز پس از یک گرافیک تصویری پدید آمده از تیراندازی در Satilla سواحل محله Brunswick. در این ویدئو به تصویر کشیده McMichaels که مسلح بودند تعقیب Arbery در یک وانت سفید قبل از اسرائیلی در طول مختصری مبارزه است.

از اتهامات عنوان شده علیه McMichaels آمد بیش از دو ماه پس از Arbery بود که غیر مسلح کشته شد. مقامات محلی استدلال کرده بود آن را "قتل موجه" و مورد حوصلگی به سه دادستان و دو نفر از آنها در حال حاضر تحت بررسی—قبل از آن بود در نهایت با اشاره به گرجستان دفتر تحقیقات.

روز جمعه اما Hogue و همسر و شریک زندگی لورا Hogue گفت: آنها معتقد بودند اطلاعات جدید در مورد این پرونده را مشتری خود, Gregory McMichael منتشر شده از زندان است.

"این مورد در ابتدا به نظر می رسد حاوی برخی از همان عناصر که خوراک به نفرت و خشونت تاریخچه نژادپرستی در کشور ما فقط بر اساس آنچه مردم می داند در مورد این مورد تا به حال اما این مورد نیست که داستان" فرانک Hogue گفت.

با وجود این اعتراض ملی دفاع وکیل را برای هر دو McMichaels خواست عمومی به "راش به قضاوت" در مورد مشتریان خود را. Hogue گفت: این حادثه نه یک جنایت نفرت و نه قتل.

"چگونه و چرا از این داستان فقط نمی تواند shoehorned به این روایت" فرانکلین گفت. "گرگ McMichael نمی ارتکاب قتل است. این است که نوعی از جرم و جنایت نفرت سوخت نژادپرستی است."

گرجستان دفتر تحقیقات مدعی است که در فوریه. 23 پدر و پسر با یک تفنگ ساچمهای مسلح و .357 Magnum, مواجه Arbery بود که در حدود دو مایل از خانه خود را قبل از تراویس McMichael او را به گلوله بست. این حادثه دستگیر شد, فیلمی از ویلیام برایان که مقامات در حال حاضر می گویند ممکن است همچنین به اتهام.

این دو باید گفت که آنها تعقیب Arbery همراه درخت به صف جاده زیرا آنها می خواستند به یک شهروند را بازداشت کرده و آنها را مشکوک بودن سارق—هر چند مقامات گفته اند که وجود دارد نمیتوانیم گزارش در هفت هفته قبل از Arbery مرگ است.

امنیت ویدئوها را از آنجا پدید آمده از یک مرد که به نظر می رسد Arbery راه رفتن در اطراف ناتمام ملک در هر دو هفته و ساعت منجر به تیراندازی.

اما یک وکیل برای ملک را مالک گفت: در روز جمعه که سه جدید دوربین های امنیتی ویدئوها اشاره به این احتمال که Arbery ممکن است رفتن به باز قاب خانه برای نوشیدن آب. این ویدئوها که گرفته شد در ماه دسامبر و فوریه به نظر می رسد نشان می دهد یک مرد سیاه و سفید در یک تی شرت و شلوارک "در آینده بر روی این ملک برای آب" J. الیزابت Graddy وکیل برای صاحب خانه لری زبان انگلیسی در بیانیه ای گفت.

این خانه که تا به حال تصویری که سیستم هشدار زبان انگلیسی هنگامی که کسی در اموال و اسیر یک فرد معتقد به Arbery رفتن به دو منبع آب در سایت ساخت و ساز قبل از بازگشت به خود را اجرا کنید. یکی از این ویدئوها Graddy گفت: تاریخ Feb. 11—کمتر از دو هفته قبل از تیراندازی و تاریخ یکی از همسایه ها گفت: McMichaels مواجه Arbery برای ورود به صفحه اصلی.

Hogue روز جمعه گفت که دفاع تیم اتحاد انباشته اضافی گواه اسناد و مدارک و فیلم از فیلم botched شهروند بازداشت—که به اعتقاد او "می گوید یک داستان متفاوت هر دو در مورد گرگ, درباره پسرش, تراویس و در مورد Ahmaud Arbery." او گفت که "داستان کامل شده است نشان داد" خواهد بود و قبل از قرار دادن هیئت منصفه.

لورا Hogue ادعا کرد که در حال حاضر ویروسی تصویری از حادثه است مسائل را با تاریخ و زمان تمبر که ممکن است تغییر مکان را درک کنونی از حوادث. دفاع وکیل قصد استفاده از این شواهد جدید به درخواست قاضی به مجموعه ای از اوراق قرضه برای McMichaels به طوری که آنها را می توان در انتظار محاکمه است.

"ما می دانیم که برخی از مهم حقایق است. کسانی که حقایق نقطه به نقطه بسیار متفاوت روایت از یکی که به ارمغان می آورد همه شما امروز در اینجا" لورا Hogue گفت. "کسانی که حقایق آشکار خواهد شد که در آن تمام حقایق آن موضوع آشکار خواهد شد—در دادگاه."

باب روبین و جیسون شفیلد وکلای مدافع برای تراویس تکرار این Hogues احساسات در یک شنبه در کنفرانس خبری. آنها ادعا کرد که در حالی که تیراندازی دستگیر شد, در فیلم, چند عامل ناشناخته باقی می ماند در مورد حوادث منجر به قتل است.

"در حال حاضر ما در حال شروع در پایان" شفیلد گفت:, و اضافه کرد که تیم خود را نیز به دنبال یک پیوند برای تراویس. "ما می دانیم که پایان دادن به. چه ما نمی دانیم که آغاز شده است."

او افزود: "افرادی که می دانند بهتر است به عجله به قضاوت مردم که می دانند بهتر است برای شرکت در كليشه اي در حال عجله برای قضاوت و كليشه اي است. و این باعث تاسف من است."

این Arbery خانواده وکیل مدافع با اشاره به آشکار دو استاندارد در McMichaels' درخواست.

"ما با توافق وکیل برای تراویس McMichael که سیستم قضایی می توان همه شهروندان برائت و که وجود دارد نباید عجله به قضاوت و یا کلیشه" آنها گفت: در روز شنبه در بیانیه ای. "ما فقط آرزو می کنم که مشتری خود را تراویس McMichael به حال ارائه شده است که همان برائت به Ahmaud Arbery قبل از تعقیب و کشتن او."

پس از این فیلم در اینترنت منتشر شد که عمران-فعالان حقوق مشاهیر و سیاستمداران فشرده شده اند برای اتهام و رسیدگی به تاخیر در عمل از اجرای قانون است.

روز پنج شنبه در کنفرانس رهبری مدنی و حقوق بشر اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در این NAACP و 110 اضافی سازمان در نامه ای به دادستان کل ویلیام Barr خواستار یک "کامل و دقیق جنایات نفرت تحقیق" به صورت فدرال حقوق مدنی بررسی است. تقاضای خود را یک روز پس از بیش از 80 قانونگذاران رهبری نیوجرسی بهداشت ، Cory Booker صادر شده و نامه ای به DOJ مشابه با درخواست.

"Ahmaud Arbery تنها جرم او" دویدن در حالی که سیاه و سفید "و" بن Crump یک حقوق مدنی وکیل به نمایندگی از Arbery خانواده توییتی در روز جمعه. "آن را به عنوان ساده به عنوان آن است. این یک جنایت نفرت و او به قتل رسید برای رنگ پوست خود را!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب