بزرگ با تکنولوژی اجرائی کبابی با نمایندگان کنگره آمریکا در ضد تراست پروب

این اجرائی Facebook, گوگل, آمازون و اپل باید در دفاع از شرکت خود را در مقابل آمریکا کمیته با توجه به نحوه انطب

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

این اجرائی Facebook, گوگل, آمازون و اپل باید در دفاع از شرکت خود را در مقابل آمریکا کمیته با توجه به نحوه انطباق با ما قوانین ضد تراست برای عصر دیجیتال است.

آمازون جف بزوس, اپل, تیم کوک, Facebook مارک زوکربرگ و سوندار پیچای گوگل شهادت از طریق ویدئو کنفرانس قبل از کنگره آمریکا ضد تراست کمیته جمعه. این اولین بار است که تمام چهار به نظر می رسد با هم به صورت مشترک شنوایی.

نمایندگان مجلس را متهم به شرکت های خفقان رقابت و سوء استفاده از تسلط بازار در هزینه های مصرف کنندگان و نوآوری است.

منتقدان از تکنولوژی غول می گویند سخت تر مقررات و قوانین جدید مورد نیاز برای نظارت از شرکت های فن آوری و حمایت از مصرف کننده.

ادامه مطلب: Facebook ad تحریم: یک شانس برای جلوگیری از نفرت و یا فقط یکی دیگر از کمپین روابط عمومی?

Facebook را Instagram گرفتن

مدیران خود را حفظ شرکت های ارائه خدمات ضروری به مصرف کنندگان و تشویق رقابت و ارائه اطلاعات به نمایندگان مجلس نشان میدهد که چگونه رقابتی خود را در بازار های مربوطه هستند.

اما آنها گاهی اوقات تلاش برای پاسخ به سوالات مستقیم در مورد شیوه های کسب و کار.

زوکربرگ بود کبابی در Facebook خرید رقیب پلت فرم رسانه های اجتماعی Instagram.

Jerrold Nadler یک دموکرات پیشرو کمیته قضایی مجلس گفت زوکربرگ که اسناد و مدارک به دست آمده از Facebook "بگویید بسیار نگران کننده داستان" از شرکت Instagram کسب و گفت: مدیر عامل شرکت به نام عکس سرویس پیام یک تهدید است که می تواند "معنی صدمه دیده" Facebook.

ادامه مطلب: اطلاعات حریم خصوصی: "ما تقریبا در بدترین سناریو' می گوید: whistleblower

آمازون سرقت داده ؟

آمازون متهم شده بود از صدمه زدن به خرده فروشان کوچک توسط یک خرده فروش و بازار. این شرکت متهم شده بود از گرفتن اطلاعات از فروشندگان در آن پلت فرم و استفاده از آن برای ایجاد آمازون برچسب محصولات.

در اولین شهادت قبل از کنگره آمازون بزوس گفت که در حالی که وجود دارد این است که سیاست در برابر فروشنده با استفاده از داده ها به کمک برچسب های خصوصی و کسب و کار او "نمی تواند تضمین کند" که این سیاست تا به حال نشده است نقض شده است.

فروشگاه برنامه اپل گفته شد به توسعه دهندگان را مجبور به استفاده از آن سیستم پرداخت به منظور برنامه های خود را بر روی دستگاه های اپل.

ادامه مطلب: اپل حاکم مالیاتی برای ایرلند می درخشد نور را در جهانی اجتناب از مالیات

گوگل پیچای سوال شد در مورد مسائل اخلاقی اطراف آن ارائه شخص ثالث داده که متعلق به گوگل و دستکاری در نتایج موتورهای جستجو به این شرکت خود استفاده.

پیچای گفت که موتور جستجوی گوگل تنها بلوک کردن وب سایت ها به "مطابق با قانون" و در غیر این صورت نتیجه جستجو در حال اجرا توسط الگوریتم.

'بیش از حد قدرت'

دیوید Cicilline رئیس مجلس آنتی تراست کمیته فرعی گفت: tech غول "بیش از حد قدرت."

ادامه مطلب: نظر: اروپا باید اعتماد ما را با حفاظت از داده ها

"این که آیا آن را از طریق خود preferencing, درنده, قیمت گذاری و یا نیاز کاربران را به خرید محصولات اضافی غالب سیستم عامل اختیار داشت قدرت خود را در مخرب و مضر راه به منظور گسترش" Cicilline گفت.

این دموکرات کنگره اضافه شده است که COVID-19 همه گیر خواهد شد به احتمال زیاد به معنای شرکت "ظهور قوی تر و قدرتمند تر از همیشه قبل از" به عنوان شرکت ها و کسب و کار تغییر بیشتر عملیات آنلاین.

زمان ما قوانین ضد تراست آن را دشوار است به سرکوب شرکت ها برای اینکه بیش از حد بزرگ و یا غالب بدون اثبات آسیب به مصرف کنندگان و یا سوء استفاده از قدرت بازار.

کنگره آمریکا می تواند بازنویسی قوانین ضد تراست و کنگره خواهد نقش کلیدی در طراحی یک طرح جدید قوانین ضد تراست در عصر دیجیتال است. این امر نیاز به یک تغییر اساسی در قرن ما قوانین رقابت.

wmr/rt (AFP AP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب