چگونه چینی و هندی رسانه ای در واکنش به مرز درگیری

روزنامه هندی و چینی رسانه های دولتی خواستار ادامه گفت و گو پس از یک حادثه خونین در مرز. از منظر هند اما دهلی ن

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

روزنامه هندی و چینی رسانه های دولتی خواستار ادامه گفت و گو پس از یک حادثه خونین در مرز. از منظر هند اما دهلی نو باید "بیدار" و ارزیابی پکن فشار برای قدرت.

'هیچ دیپلماتیک kowtowing'

این بار از هند , روزنامه, نظر این تصور که "چینی تجاوز" می تواند یک هشدار به هند در برابر پیوستن به "کاملا قانونی" تقاضای بین المللی برای تحقیقات مستقل به ریشه های شیوع کروناویروس.

"اگر پکن موفق به گرفتن هند به اذیت کردن, اسپرم به چین دیپلماتیک مواضع این نیز می تواند یک سیگنال قوی به دیگر کشورهای همسایه در مورد کسی است که تصمیم می گیرید چه در آسیا. بنابراین هند باید دقیقا همان چیزی است که چین نمی خواهید آن را انجام دهد و واکنش نشان می دهند با اقدامات متقابل دیپلماتیک."

ادامه مطلب: چین خواستار هند به 'مجازات' border برخورد محرکین

در این زمینه مفسر توصیه انتقاد شدید از "پایان" از هنگ کنگ اقتصاد چین را به نقض حقوق بشر در تبت و سین کیانگ و بهبود روابط با تایپه.

"ما همچنین باید در پرداخت چین در نوع و استفاده از تجارت به عنوان یک سلاح با تحمیل تحریم بر واردات است. پکن نمی تواند کشتن سربازان ما در خط کنترل واقعی در حالی که با بهره گیری از ما بازار بزرگ."

'از امنیت کاذب'

از هند اکسپرس نوشت: "کشتار وحشیانه 20 سربازان هندی توسط ارتش چین دارای پتانسیل برای تضعیف نظامی detente توافق تنها چند روز پیش بین افسران ارشد در هر دو طرف است." این نویسنده همچنین با اشاره به اتهام متقابل که طرف دیگر نقض کرده اجماع است که آنها تا به حال هر دو رسیده است.

"بدون شک بسیار از دست داده است و در فرایند ترجمه است. در همان زمان, چینی, ماجراجویی نقض توافق در جلسات متعدد بین چین و نارندرا. دهلی نو باید فعال سیاسی و نظامی کانال های ارتباطی با پکن را به این نقطه روشن است."

ادامه مطلب: چگونه واقع بینانه است که در هند ساخته شده در چین تحریم مبارزات انتخاباتی ؟

این مقاله همچنین ادعا کرد که بسیاری از سیاستمداران در دهلی نو شده اند آرام به یک از امنیت کاذب توسط زودتر دیپلماتیک موفقیت در اختلافات مرزی با چین بین سال های 2013 و 2017.

دولت هند دیگر نمی تواند چشم پوشی از "تغییر اساسی در چین و جهان, با توجه به که پکن می تواند در هر کسی ... هند دیگر نمی توانیم آن سیاسی توهمی در مورد چین است."

تنها راه مناسب از گفت و گو'

روز دوشنبه Jiefang Junbao (روزنامه از افراد ارتش آزادی) شرح داده شده در دوشنبه خونین مرزی حادثه به شرح زیر است: "در شب 15 ژوئن ارتش هند در Galwan دره رودخانه در امتداد چینی-هندی مرز دوباره انجام فعالیت های غیر قانونی در سراسر خط کنترل واقعی بر خلاف تعهدات خود. آنها عمدا باعث یک حمله. دعوا منجر به مرگ و میر و صدمات."

این مقاله سپس خواستار "هند برای حفظ کنترل دقیق مرز خود را با نیروهای بلافاصله بس همه مرز تخلفات و اقدامات تحریک آمیز و بازگشت به راه راست گفت و گو و مذاکرات برای حل و فصل اختلاف."

'چین دوستانه ژست'

در حالی که هند اذعان کرده است که حداقل 20 خود را سربازان کشته در برخورد و آن "زخمی و یا کشته بر طرف چینی" چین ساخته شده است هیچ اشاره ای یا چینی یا هندی قربانیان.

بیشتر بخوانید: ارتش هند: 20 سربازان کشته در درگیری در مرز چین

"چین نمی خواهند مردم در این دو کشور مقایسه مرگ و میر که بیشتر سوخت در حال حاضر-خلق و خوی تحریک پذیر. این یک ژست دوستانه از چین" نوشت: هو Xijin رئیس سردبیر ملی روزانه جهانی بار در زبان چینی نسخه از مقاله است.

او همچنین در دادگاه تجدید نظر به خوانندگان به تکیه بر روی "شایعات در مورد تعداد مرگ و میر از خارج از کشور."

"ما اعتماد ما به دولت و مردم و ارتش آزادیبخش و د تشدید استراتژی در مرز تضاد است."

روز شنبه, چینی تلویزیون دولتی نشان داد عکس از یک مانور نظامی در فلات تبت. سخنران گفت: "به تازگی یک تیپ از افراد ارتش آزادی مستقر در تبت انجام سه بعدی ورزش با مهمات در سمت جنوب از Nyenchen Tanglha کوه 4700 متر بالاتر از سطح دریا. با توجه به توضیحات این مانور صورت گرفت نزدیک به مرز هند."

ادامه مطلب: هند-چین مرز بن بست افزایش تنش نظامی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن