Bill Maher: مغلوب ساختن پیشی جستن یک خواهری و جمهوری خواهان خود گام درس

در شب جمعه, Bill Maher صرف بخش عمده ای از HBO نشان می دهد زمان واقعی نرده در برابر تهمت و او خواه flunkeys. در

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

در شب جمعه, Bill Maher صرف بخش عمده ای از HBO نشان می دهد زمان واقعی نرده در برابر تهمت و او خواه flunkeys.

در طول یک پنل زوم با کمدین لری Wilmore و آزادیخواه دانشمند Matt Welch, اواخر شب میزبان انتقاد تهمت تصمیم به برگزاری اولین رالی پس از همه گیر shutdown در ژوئن 19 در Tulsa, Oklahoma. مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به برگزاری آن در Juneteenth روز جشن رهایی بردگان سیاه در امریکا (19 ژوئن 1865) و در تولسا این سایت یکی از هولناک ترین اعمال نژادی تروریسم تحمیل آمریکایی های سیاه و سفید با سفید پوستان در ایالات متحده گرفتن تاریخچه زندگی به عنوان بسیاری از 300 نفر و از بین بردن 35 بلوک مربع از محلات از جمله سیاه و سفید "وال استریت"—این است که قطعا اشتباه است.

"آیا شما می بینید که مغلوب ساختن پیشی جستن از سرگیری تظاهرات و یکی از اولین و در حال رفتن به در Juneteenth...در Tulsa, اوکلاهما است که این سایت یکی از بدترین نژادی جنایات تا کنون در تاریخ آمریکا قطعا در قرن 20" گفت: ماهر. "وای. نه از ریگان رفت به فیلادلفیا, می سی سی پی برای باز کردن مبارزات انتخاباتی خود در سال 1980 دیده من یک نژادپرست سگ-سوت که با صدای بلند."

"مغلوب ساختن پیشی جستن گذشته است سگ-سوت," Wilmore پاسخ داد. "این واقعا یک سگ بلند گو حرف زدن در این نقطه است. و حتی اگر آن را نمی, که, لایحه کوردلی به آن است. خود را گاییدن, تحقیق!"

بعد از آن در برنامه شات از راه دور از ماهر را به خوبی آراسته, حیاط خلوت, ماهر, در زمان هدف جمهوری خواهان در کنگره برای امتناع از پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد تهمت را گاز از معترضان به روشن شدن مسیر برای او خالی مقدس متعادل عکس op در مقابل یک بسته-پایین کلیسا در واشنگتن دی سی—یک حرکت است که حتی اسقف اعظم کاتولیک واشنگتن به نام "گیج کننده و سزاوار سرزنش است."

ماهر تشبیه جمهوری خواه کنگره به گام درس تحت کنترل کامل و در کل از تهمت زن سروری, در غیر این صورت شناخته شده به عنوان "معشوقه Covfefe."

"در واشنگتن همه آنها شیفته به معشوقه Covfefe و پنجاه سایه نارنجی" cracked ماهر. "راه لیندزی گراهام اعمال اطراف مغلوب ساختن پیشی جستن آن را مانند چیزی از یک Pornhub کلیپ با عنوان" سکس با مرد چاق,.' و من می خواهم می دانم که اگر چیزی وجود دارد چاق, پدر می توانید انجام دهید که خود را جمهوری خواه کف شیر و بگو: آناناس!'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب