گن سیستم های منتشر شده بهترین عملکرد کلاس-D تقویت کننده و همراه SMPS ارزیابی کیت

گن سیستم های رهبر جهانی در گان (گالیم نیترید) قدرت نیمه هادی ها امروز اعلام کرد که اولین و در دسترس بودن یک تق

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

گن سیستم های رهبر جهانی در گان (گالیم نیترید) قدرت نیمه هادی ها امروز اعلام کرد که اولین و در دسترس بودن یک تقویت کننده های جدید ارزیابی کیت برای صدا با کیفیت بالا Class-D سیستم های صوتی. ارزیابی کیت شامل یک 2 کانال 200W در هر کانال (8 اهم) کلاس-D تقویت کننده صوتی و همدم 400W مستمر قدرت شنیداری کلاس SMPS. این راه حل برجسته آسان پلاگین و بازی, طراحی با ویژگی های مانند چند سیگنال صوتی ورودی پل بسته ای بار خروجی و حلقه باز/بسته-حلقه روشن نیست. با گن طراحی بسیار کارآمد و عمل بدون heatsinks. این ویژگی اجازه می دهد صوتی مهندسین طراحی برای ایجاد بیمه محصولات صوتی در زمان کوتاه تر به بازار و در قیمت مقرون به صرفه.

همگرایی از روند صوتی از جمله تقاضا برای قدرت بیشتر و اندازه و کاهش وزن و مصرف کننده در حال رشد تقاضا برای کیفیت بهتر صدا نیاز به روش های نوآورانه برای افزایش کیفیت صدا, افزایش بهره وری و کاهش اندازه که خدمت گن قدرت نیمه هادی ها. شامل برنامه های کاربردی هوشمند بلندگو به خودرو و بالا پایان خانه سیستم های صوتی.

ارزیابی عملکرد کیت

  • 200W/Ch (8Ω) 300W/Ch (4Ω) آمپلی فایر با 96 درصد بهره وری
  • 400W مستمر 550W اوج همراه SMPS
  • کمتر از 0.01% THD+N (8Ω 1W 20Hz تا 20kHz)
  • +/-0.5 dB فرکانس پاسخ به 50kHz
  • بهره وری بالا و بدون heatsinks کاهش اندازه و وزن و کل هزینه سیستم
  • خوب EMI/EMC عملکرد با توجه به کاهش زنگ/صدا

"کلاس-D تقویت کننده های صوتی در حال رسیدن به سطح جدیدی از عملکرد را با گن. کارشناسان صنعت و صوت یکسان تست شده اند و گوش به خروجی طراحی ما هستند و واقعا تحت تاثیر قرار گرفته می گوید:" پل وینر, گن سیستم' معاون رئیس جمهور از بازاریابی استراتژیک. "کیفیت صوتی همراه با حرارتی و EMI/EMC عملکرد ارائه یک راه حل عالی برای مشتریان است."

علاوه بر این گن سیستم های منتشر شده جدید از کاغذ سفید "را احساس و شنیدن تفاوت با گن کلاس-D تقویت کننده و همراه SMPS," بررسی گن سیستم های صوتی ارزیابی کیت با استفاده از مجموعه ای استاندارد از صنعت عملکرد و اعتبار سنجی آزمون.

لطفا gansystems.com و فروش شرکای کانال برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید این ارزیابی کیت.

###

در مورد گن سیستم

گن سیستم های رهبر جهانی در گان قدرت نیمه هادی ها با بزرگترین مجموعه از ترانزیستور که منحصر به فرد نیازهای امروز بیشتر خواستار صنایع از جمله: data center, انرژی تجدید پذیر, سیستم, خودرو, صنعتی موتور و لوازم الکترونیکی مصرفی است. به عنوان بازار پیشرو مبتکر گن سیستم را ممکن می سازد طراحی کوچکتر و هزینه های پایین تر و کارآمد سیستم های قدرت. این شرکت برنده جایزه ارائه محصولات سیستم, طراحی, فرصت های رایگان از محدودیت های دیروز سیلیکون است. با تغییر قوانین ترانزیستور عملکرد گن سیستم را قادر می سازد قدرت شرکت ها تبدیل به انقلابی خود را در صنایع و تبدیل جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.gansystems.com یا در Facebook, Twitter و LinkedIn و اسکن این کد QR برای ما WeChat.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب