میلیاردر شاری Redstone پسر, 35, اخراج از اسرائیل برای نقض قرنطینه برای دیدن, نوجوانان عاشق

شما می دانید که چگونه از آن است. مادر خود را میلیاردر از ViacomCBS امپراطوری رسانه ای داشتن ظهور پیروز از یک,

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

شما می دانید که چگونه از آن است.

مادر خود را میلیاردر از ViacomCBS امپراطوری رسانه ای داشتن ظهور پیروز از یک, کثیف, پی-سبک دشمنی خانواده.

شما زندگی خود را صرف عبور جهان در هواپیما. شما 35 و شما در حال قدمت 18 ساله اسرائیلی ،

شما فکر نمی کنم قوانین عادی اعمال می شود به شما.

شاید آن است که کاملا تعجب آور پس از آن که برندن Korff پسر شاری Redstone و نوه سامنر Redstone فکر او می تواند دور با ايميل اسرائیل خسته کننده مقررات قرنطینه.

خود را با فشار دادن نیاز به شکستن بهداشت و دستورالعمل های ایمنی در میان مرگبار جهانی همه گیر? اتصال خود را با زیبا, دوست دختر جوان, Yael Shelbia, 18 سال, پیر Instagram ستاره است که به نظر می رسد در مبارزات برای کیم کارداشیان در KKW آرایشی و زیبایی خط.

بدون شک Korff انتظار نداشتم به گرفتار شود و داشتن گرفتار شده است, آن بعید به نظر می رسد که قلمه از امریکا یکی از برجسته ترین میلیاردر خانواده می توانست تا کنون تصور او خواهد بود پرتاب به خارج از کشور در رسوایی.

اما این دقیقا همان سرنوشت است که فرود آمد Korff بود که بدون تشریفات خارج از اسرائیل یکشنبه شب پس از نقض شرایط از یک استثنایی "اجازه" است که اجازه داده او را به این کشور برای بازدید و اقامت با برادر خود که خدمت با ارتش اسرائیل.

Korff بی درنگ خود را رها برادر شرکت در حمایت از این قانع کننده تر فریبندگی دوست دختر خود را.

بیانیه ای از دولت اسرائیل گفت: Korff "نقض انزوا سفارشات از لحظه ای که وارد کشور و ملاقات خود با اسرائیل شریک" و "با او در آنجا ماند در همان آپارتمان است."

آن گفت: Korff که مادر رئیس ViacomCBS دستور داده شد تا کشور را ترک کنند بلافاصله.

این بار از اسرائیل گفت: بیانیه رسمی نیست شناسایی Korff شریک اما Korff شناخته شده است به قدمت Shelbia از یک مدل است که در انجام خدمت نظامی اجباری.

اسرائیل ورود ممنوع برای غیر شهروندان و غیر-ساکنان در ماه مارس در تلاش برای سرکوب گسترش coronavirus. اسرائیل نیاز تمام افراد از ورود به کشور به باقی می ماند در قرنطینه به مدت دو هفته پس از ورود خود را.

Unluckily, شاید برای Korff این کشور رهبران تا به حال هر دلیلی برای پایین آمدن بر او سخت; هفته گذشته اسرائیل به وزارت بهداشت آمد زیر آتش پس از اسرائیل میلیاردر تاجر عروسکی Sagi اعطا شد معافیت از انزوا سفارشات تنها به کشف حضور در یک مهمانی با اسرائیل مشهور است.

وزیر بهداشت Yuli Edelstein با صدور بیانیه ای در اواخر هفته گذشته گفت: "هیچ کس بالاتر از guidances حتی افراد مشهور و یا یک درصد است. هیچ کس! این ویروس می کند افتراق بین افراد مشهور و مردم عادی است."

و نه آن می کند که اسرائیل با جمعیت و مهاجرت سازمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن