کنی در نهایت افسردگی مغلوب ساختن پیشی جستن: 'من کلاه قرمز خاموش'

Kanye West انجام شده است با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.در یک کاملا وحشی مصاحبه با فوربس , مجله the star—یکی

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

Kanye West انجام شده است با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

در یک کاملا وحشی مصاحبه با فوربس , مجله the star—یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن برجسته ترین و غیر معمول مشهور حامیان—اعلام کرد که او دیگر پشتیبانی از رئیس جمهور گفت: "من از کلاه قرمز کردن با این مصاحبه." غرب نیست توضیح دهید که دقیقا چه بود کاه نهایی ساخته شده است که او را فسخ حمایت خود را برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

در واقع قطار خود را از فکر در طول مصاحبه بسیار گیج کننده است. غرب نیز مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان "نزدیک ترین رئیس جمهور ما در سال به اجازه خدا هنوز بخشی از این گفتگو است." هنگامی که خواست برای توضیح آنچه که او فکر می کرد که او ملبس به MAGA کلاه در وهله اول او ادعا کرد که "به عنوان اعتراض به تفکیک آرا در جامعه است. همچنین به غیر از این واقعیت است که من مانند تهمت هتل ها و ساکسیفون در لابی."

اما غرب به نظر می رسد شده اند ناراحت چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن است برخورد با این بیماری همه گیر کوروناویروس. بدون مشخص کردن دقیقا آنچه که او به معنای ستاره گفت: "به نظر می رسد مانند یک ظرف غذا بزرگ برای من است." او همچنین اضافه کرد که: "من نمی خواهم که من گرفتار باد که او را مخفی می کردند در پناهگاه." غرب در ادامه به ادعای او قرارداد coronavirus در ماه فوریه است اما تردید از واکسن خواستار آنها را "علامت وحش."

"آنها می خواهند برای قرار دادن تراشه در داخل از ما, آنها می خواهند به انجام همه نوع از همه چیز به آن را که در آن ما نمی توانیم عبور از دروازه های بهشت" او استدلال و اضافه کرد که این مفهوم بود که "غم انگیزترین چیز است."

آنچه ممکن است را نیز تحت تاثیر خود تصمیم به رها کردن تهمت است که خود را آشکار قصد به رئيس جمهور برای اجرا در این سال است. در این مصاحبه غرب مورد بحث و بررسی خود اعلام کرد که او قصد دارد به اجرا برای رئيس جمهور و قاطعانه آن را رد کرده بود یک شیرین کاری تبلیغاتی برای ترویج آلبوم آینده اش توضیح داد: "من به آلبوم من دور به صورت رایگان."

در اولین دیدگاه تنگ کردن جاه طلبی های سیاسی غرب گفت که او را در حال اجرا در زیر بنر جشن تولد "از آنجا که زمانی که ما برنده آن همه تولد است." او شعار انتخاباتی خواهد شد, با توجه به, مجله سادگی بود "بله!" او همسر در حال اجرا خواهد بود مبهم واعظ به نام میشل Tidball و غرب ادعا می کند که او در حال حاضر دریافت کمپین مشاوره از Elon Musk.

"مانند هر چیزی من تا کنون انجام می شود در زندگی من... من دارم به نفع خود," او گفت: با توجه به فوربس. غرب گفت: او مهم نیست اگر او طول می کشد سیاه و سفید آرا در دور دموکراتیک نامزد و در واقع کمک می کند تا مغلوب ساختن پیشی جستن و گفت: "من انکار نمی کنم من فقط به شما گفتم. می گویند که رای گیری دموکراتیک است شکلی از نژاد پرستی و سفید برتری."

در واقع غرب به نظر می رسد خوشحال به حفاری در جو بایدن از مغلوب ساختن پیشی جستن. رپر گفت: "من نمی گویم مغلوب ساختن پیشی جستن در راه او ممکن است بخشی از راه است. و جو بایدن? مانند در آمد مرد لطفا. شما می دانید ؟ اوباما خاص است. مغلوب ساختن پیشی جستن خاص است. ما می گویند Kanye West خاص است. امریکا نیاز افراد خاص که منجر. بیل کلینتون ؟ ویژه. جو بایدن خاص است."

روشن نیست که دقیقا چه نوع از رئیس جمهور غرب خواهد بود. خواسته خود را در مورد سیاست خارجی او اعتراف کرد: "من آن را توسعه داده نشده است." خواسته بیشتر در مورد هر یک از سیاست های خود را به او پاسخ داد: "من نمی دانم اگر من می خواهم با استفاده از کلمه سیاست به راه من خواهد رویکرد همه چیز. من اصلا سیاست وقتی که من رفتم برای نایک و طراحی Yeezy و رفت به لوئیس و طراحی Louis Vuitton در همان زمان."

روشن ترین چشم انداز او ارائه شده بود که بر اساس فیلم Black Panther: "بسیاری از آفریقایی ها نمی مانند فیلم و نمایندگی خود را در... mentality mag," او گفت:. "اما من میخوام با استفاده از چارچوب mentality mag در حال حاضر به دلیل آن را بهترین توضیح از آنچه ما گروه طراحی در حال رفتن به احساس در کاخ سفید"

غرب به نظر می رسد به قبول است که او ممکن است پیروزی در این سال گفت: "بیایید ببینید اگر این انتصاب است در سال 2020 و یا اگر آن را 2024—چون خدا منصوب رئیس جمهور است. اگر من برنده در سال 2020 و سپس آن خدا را ملاقات. اگر من برنده در سال 2024 پس از آن بود که خدا را ملاقات."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن