انفجار از گذشته

MullenLowe را Lovisa Silburn: من انفجار از گذشته — ویزا 'Running Man' چه چیزی باعث می شود یک محصول نمایشی خوب

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

MullenLowe را Lovisa Silburn: من انفجار از گذشته — ویزا 'Running Man'

چه چیزی باعث می شود یک محصول نمایشی خوب تبلیغ ؟ همه می دانستند Araldite یک چسب قوی و یادآوری آنها می تواند چوب شکسته چین پشت هم نبود رفتن به چوب با آن مخاطب است.

اما چسب یک ماشین غول پیکر به سمت بیلبورد و یادآوری مردم آن نیز چوب دستگیره به كتري بود ساده و قدرتمند را در خود دارد. بهترین محصول تظاهرات. همان برای من در مورد ویزا "در حال اجرا Man" نقطه.

آنتوان Bardou-ژاکه - Running Man - ویزا

من دوست دارم باهوش ایده های ساده, ایده که کرک را یک نگاه مختصر اما همانطور که همه ما می دانیم که آنها همیشه سخت به آمده تا با و سخت برای اجرا هست. من می توانید تصور کنید که این مختصر را به عنوان خوانده شده چیزی generic مانند: نمایش بگذارد چگونه ویزا می توانید بدون هیچ زحمتی از معاملات مالی...

بله, من می دانم که من می توانید با استفاده از ویزای من برای خرید و یا هدیه و یا شام و غیره و آنها تا به حال انجام داده است که قبل از آن بسیار unmemorable. اما برای نشان دادن این کارت استفاده در یک وضعیت مانند کاهش یافته است در وسط هیچ جا و توسط بهترین و گوزن آمپول بود و خنده دار را در خود دارد و یک راه عالی برای به یاد شما را از استفاده از آن.

تظاهرات محصول شبیه هیچ دیگر...

من دوست دارم که معماران و طراحان با این باهوش های ساده محصول نسخه ی نمایشی درخشان به ضرب گلوله توسط آنتوان Bardou-ژاکه آن کاملا ازدواج مشتری مختصر با خلاق تعالی به ایجاد یک نقطه که شما می توانید را فراموش نکنید.

آن باز می شود با یک مرد برهنه (به غیر از جوراب خود را بزرگ جزئیات کمی) در حال اجرا در سراسر دشت نمک در آرژانتین او را در عجله برای رسیدن به عروسی خود را پس از ریخته شدن پس از یک گوزن شب. در راه او اقدام به خرید مواد غذایی (پنهان کردن خود را در بخش خصوصی با فروشگاه مرغ کیسه ای), خرید موتورگازی (ماهرانه او revs روروک مخصوص بچه ها به ضرب و شتم) اجرا می شود با سگ طریق یک گله گاو اقدام به خرید یک حلقه یک دست کت و شلوار و کوتاه کردن مو قبل از ورود به کلیسا در زمان.

در حالی که همه یکپارچه خود را با استفاده از ویزا کارت به او به عقب بر گردیم در مسیر.

درست مثل یک تریلر برای "خماری" قبل از آن تا به حال حتی ضربه صفحه نمایش ما.

ممکن است آن را تبلیغ قدیمی اما جدید را در یک محصول نسخه ی نمایشی.

Lovisa Silburn, خلاق, مدیر MullenLowe لندن

این مقاله در اصل منتشر شد بیشتر در مورد تبلیغات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن