مغلوب ساختن پیشی جستن 'antifa' اتهامات جرقه بحث در آلمان جنبش زادگاه

پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرد که اکثر معترضان در آمریکا بودند "antifa," آلمان سوسیال دموکرات ها

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرد که اکثر معترضان در آمریکا بودند "antifa," آلمان سوسیال دموکرات ها با عجله به اعلام همبستگی با این جنبش است. اما کدام جنبش ؟ و چرا دیگر سیاستمداران شی ؟

کاملا چند مردم نه رئیس جمهور ایالات متحده به نظر می رسد کمی گیج به عنوان دقیقا چه "antifa" است. بر خلاف بسیاری از شکاف ها در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دانش وجود دارد برخی از مناسب تاریخی برای توجیه خاص این سردرگمی است.

در آلمان سیاستمداران و کشتی شده اند با مدت حدود یک قرن حاضر – بدون آمدن هر گونه نزدیک به یک بلامنازع تعریف.

چه کلمه به این معنی است که به اندازه کافی ساده در آلمانی. Antifa کوتاه برای antifaschistisch یا ضد فاشیستی. در معنای تحت اللفظی ممکن است امیدوارم که این برچسب می تواند به تقریبا تمام مدرن آلمانی مردم و سیاستمداران است. اما antifa اشاره به تمام کسانی که مخالف فاشیسم و یا آن را تنها اشاره به سیاه چادری آنارشیست ها و چپ خیره کردن, آلمانی, پلیس در خیابان ؟ آخرین مقیاس بزرگ آلمانی رویارویی شامل antifa معترضان در هامبورگ در سال 2017 G20 با یک صحنه معروف از کسانی که در تظاهرات تصویر بالا.

ادامه مطلب: توییتر تعلیق جعلی antifa حساب های اجرا شده توسط سفید supremacists

ریشه در وایمار دوران کمونیسم متفاوت, مدرن, جنبش

کلمه anitfa درست معنی شده است پیچیده در آلمان تا کنون از استالینیستی حزب کمونیست آلمان (KPD) به تصویب رسید عبارت و متمایز دو پرچم و آرم برای سال 1932 انتخابات. آنها تا به حال شده است با فشار دادن به صورت cross-حزب "antifaschistische عملیات" (ضد فاشیستی عمل) از اوایل 1920s.

این KPD به تصویر کشیده شده خود را به عنوان تنها واقعا "ضد فاشیست" در وایمار آلمان رایگان آخرین انتخابات که آدولف هیتلر NSDAP خواهد برنده نیست, آشکار, اما, که با این وجود دست آنها کلید های قدرت. ناتوانی KPD سوسیال دمکرات و دیگر نیروهای دموکراتیک با هم کار کنند با وجود تامین امنیت بیشتر در ترکیب آرا از NSDAP, معروف کمک فعال کردن هیتلر به کنترل از آلمان است. قبل از اینکه طولانی, نازی ها را به طور سیستماتیک از بین بردن و یاغی هر دو بزرگترین چپ-از-مرکز احزاب است.

Reichstag Elections, 31 July 1932 - KPD (Communist Party) election campaigning for the Reichstag elections at the Karl-Liebknecht-Haus in Berlin. (picture-alliance/akg-images)

1932: اولین تکرار از "antifaschistische عملیات" آرم و پرچم کارل لیبکنخت-Haus در برلین HQ از KPD حزب کمونیست آلمان. با وجود انجام برخی از طراحی دوباره پس هیچ ابراز مخالفت خود منشأ.

بسیاری از چراغ های پیشرو آلمان بین دو جنگ جهانی KPD را به حکومت کمونیستی آلمان شرقی (آلمان شرقی) در دوران جنگ سرد. شرق آلمان حزب حاکم سازه را با استفاده از "ضد فاشیست" تقریبا به عنوان یک مترادف برای سوسیالیستی هنگامی که صحبت کردن در مورد خود دولت است. حتی برند لانگر نویسنده دلسوز تاریخ antifa جنبش در آلمان اشاره می کند که ضد سرمایه داری بود که همیشه درک به عنوان یک جزء اصلی از این جنبش در میان آن بیشتر ملتهب کرد.

در اوایل جنگ سرد در غرب آلمان این جنبش از دست, بخار, اما شروع به بهبود می یابند در به طور سنتی به سمت چپ متمایل شهرهای هامبورگ و برلین در دهه 1970 و 80. اصلی ریشه در غیرقانونی صحنه و در سمت چپ متمایل به جنبش دانشجویی که خود را "فوق العاده-مخالفت مجلس." پس از الحاق آن را برداشت تا به سرعت دوباره همچنین به دست آوردن یک افزایش بیشتر از وابستگی های مدرن باعث می شود مانند ضد جهانی شدن جنبش و یا آب و هوا تظاهرات.

Anti-coal protest in Lausitz, Germany. November 30, 2019. (picture-alliance/Andreas Franke)

'وجود ندارد, سبز, سرمایه داری! صرفه جویی در مصرف آب و هوا به معنی سرنگونی سرمایه داری " این پلاکارد می خواند. این 2019 اعتراض در یک معدن زغال سنگ در Lausitz predates coronavirus شیوع کسانی که با پوشیدن ماسک به دنبال تنها به پنهان کردن چهره خود را.

بیشتر بخوانید (از سال 2017): Antifa افزایش برجستگی در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, ایالات متحده آمریکا

فکر می کنم از یک جنبش در هر نوعی حس گمراه کننده است. بسیاری از چپ های افراطی خودمختار گروه شناسایی به میزان کمتر یا بیشتری با antifa, برچسب, اغلب نیز استقبال آنارشیسم و غیر سیاسی به معنی مخالفت و اعتراض. برای مثال امروزی, آلمانی, گروه شناسایی به عنوان antifa شامل ضد صهیونیست بسیار به بهت و حیرت از جناح های رقیب استدلال می کنند که این غیر قابل قبول است با توجه آلمان تاریخ است.

Antifa flag (picture-alliance/ZUMAPRESS.com/S. Babbar)

وجود دارد بسیاری از نسخه های antifa لوگو

برای دادن یک ایده از میزان تقسیم antifa گروه حتی نمی تواند واقعا موافق در شکل مشخص آرم. این KPD اصلی در 1930s شد دو قرمز (سوسیالیستی) پرچم باد به سمت راست با تبلیغاتی در سمت چپ. در حال حاضر نشان می دهد پرچم باد به سمت چپ. و احتمالا رایج ترین نسخه در حال حاضر پایین تر از پرچم سیاه و قرمز نمی, به عنوان اشاره به آنارشیست عنصر حرکت و همچنین سوسیالیستی طرف. برخی ترجیح می دهند ساخت بزرگتر پرچم و مرز و منطقه و با کوچکتر پرچم قرمز زیر کلیک کنید. اجماع واقعا جنبش قوی ترین کت و شلوار.

آلمان داخلی سازمان اطلاعات این Bundesverfassungsschutz توضیح antifa جنبش به عنوان "زمینه اصلی اضطراب" به صورت مستقل گروه های چپ. این اشاره می کند که برخی از پیروان همچنین حمایت از "اقدامات نظامی که در درجه اول با هدف مخالفان سیاسی به ویژه واقعی و یا قرار است 'نازی ها.' این اغلب می تواند منجر به آسیب های قابل توجهی به اموال, اما گاهی اوقات به افراد است."

بیشتر بخوانید (از سال 2017): G20: آنچه که بلوک های سیاه و سفید?

مشارکت مردم و مخاطبان خود را در تظاهرات و یا رویدادهای برگزار شده توسط antifa گروه اغلب یک معامله بزرگ با این موضوع است. بیشتر uncontroversial تظاهرات ممکن است جذب دلسوز شرکت کنندگان که لزوما تعریف خود را به عنوان آنارشیست یا در واقع به عنوان دور به سمت چپ. اغلب آلمانی antifa گروه خود لذت ببرید بهترین سوئیچ زمانی که سازماندهی مبارزه علیه راست شدند. این وقایع می تواند در قرعه کشی در مردم از تقریبا تمام جنبه های زندگی.

Cologne, May 16, 2020: Two people sit with signs calling for love and world peace in front of the antifaschistische Aktion flgas of the antifa movement. Behind them, younger protesters hold the flags aloft, with black facemasks. The counter-protest was called in response to another demonstration opposing coronavirus restrictions in Germany. (picture-alliance/Geisler-Fotopress/C. Hardt)

دموی سازمان یافته توسط antifa در آلمان اغلب به ارمغان بیاورد هم مبارک هیپی و عصبانی آنارشیست ها

'حدود 100 سال و Antifa. بدیهی است?'

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مناقصه به reclassify در آمریکا به مراتب جدیدتر و به همان اندازه متفاوت antifa گروه به تروریست ها را وادار بحث سیاسی در آلمان قبل از, اما نه کاملا به حدی دیده می شود این هفته است.

پیشرو سوسیال دموکرات Saskia Esken مجموعه ای از توپ نورد در پاسخ به این تهدید از مغلوب ساختن پیشی جستن با توصیف خودش را در یک صدای جیر جیر کوتاه با عنوان: "58 و Antifa. بدیهی است." یکی از SPD حساب در پاسخ به Esken با اشاره به این حزب عصر نوشتن: "157 و Antifa. بدیهی است."

در حالی که چندین نفر دیگر در SPD دنبال این آنلاین قالب سیاستمداران از دیگر راه راه انتقاد Esken به شدت.

پل Ziemiak دبیر کل CDU برجسته تر ستیز طرف antifa در پاسخ او: "در برابر فاشیسم و دموکراسی و حقوق بشر است. بدون خشونت است. بدیهی است برای من. این غم انگیز است که رئیس SPD فاقد قدرت افتراق."

جوانان سازمان آنجلا مرکل CDU/CSU داد که Junge اتحادیه (تاسیس در سال 1947) مسلما تحویل خلاق ترین پاسخ نوشتن: "73 و وحشت زده."

این سیاستمدار حزب سبز کنستانتین فون Notz با اشاره به ابهام در چنین بحث با در نظر گرفتن یکی از دموکرات مسیحی' معروف ترین محافظه کار نام بیهوده در پاسخ به Junge اتحادیه.

"حتی [وزیر کشور هورست] Seehofer در حال حاضر شرح داده شده خود را در مجلس امور داخلی کمیته به عنوان یک ضد فاشیستی. به عنوان درست و مناسب. آنچه که شما در حال نوشتن است یا یک کمی کم نور و یا تاریخی رویزیونیسم یا احتمالا هر دو."

Esken را بعد از پاسخ به متعاقب آن انتقاد به ارمغان آورد و بحث منظمی دایره کامل. "Antifa است نه یک سازمان. ضد فاشیسم یک نقطه نظر که همه دموکرات ها باید بدیهی است پشتیبانی می کند."

حتی آلمان دودن فرهنگ لغت اردک این ابهام. آن نسخه آنلاین تعریف "Antifaschismus" به عنوان "تمامیت جنبش و ایدئولوژی که در مخالفت با فاشیسم و ناسیونال سوسیالیسم." جستجو برای سادگی "Antifa," اما, و آن, آنلاین, پورتال واقعا نمی برید. آن را توصیف آن را تنها به عنوان مخفف یا برای "Antifaschismus" یا "Antifaschistische عملیات." و اکثر مردم در آلمان, antifa یا نه احتمالا به توافق برسند که وجود دارد تفاوت عمیقی بین این دو است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن