اولی هنر و فرهنگ اعلام عکاس Almudena رومرو به عنوان 10th داوران انتخاب برنده BMW اقامت در GOBELINS دانشکده هنرهای تجسمی در پاریس.

Almudena رومرو انتخاب شد به عنوان برنده BMW اقامت توسط یک هیئت منصفه متشکل از Nathalie Berriat مدیر GOBELINS د

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

Almudena رومرو انتخاب شد به عنوان برنده BMW اقامت توسط یک هیئت منصفه متشکل از Nathalie Berriat مدیر GOBELINS دانشکده هنرهای تجسمی; Hervé Digne جمع آوری; شانتال Nedjib بنیانگذار l'image par l'image; سام Stourdzé مدیر Rencontres d'Arles; و Christoph Wiesner پاریس, عکس مدیر هنری.

هفت ظهور عکاسان در ابتدا شارت برای مصاحبه تصویری با لینک. این فعال داوران به تجربه خود را در هنرمندان به پروژه های قبل از اتخاذ تصمیم نهایی خود را در مارس 12 سال 2020 به اتفاق آرا انتخاب Almudena رومرو به عنوان برنده در قدرت او پروژه "رنگدانه تغییر".

مصاحبه داوطلبان انتخاب شدند و از 151 متقاضیانی که فرستاده شده پرتفوی متشکل از یک توجه داشته باشید از قصد با توجه به پروژه خود را برای ب ام و اقامت و تصاویر خود را به کار قبلی.

ارائه برنامه های کاربردی را نشان داد بسیار متنوع پروفیل ها و پروژه ها. وجود دارد برابری جنسیتی در میان متقاضیان (52 درصد از آنها زن بودند) با 86 درصد از داوطلبان از اروپا (که 62 درصد و 14 درصد از آسیا و آفریقا یا آمریکا. این ارقام نشان می دهد تاثیر COVID-19 بحران پس از سال های گذشته دیده می شود بزرگتر مشروط بین المللی عکاسی هنرمندان با حسابداری تنها یک سوم از برنامه های کاربردی. علاوه بر 171 متقاضیان نمی بینم برنامه های کاربردی خود را از طریق احتمالا به دلیل نگرانی که آنها خواهد بود قادر به سفر به فرانسه در ماه سپتامبر. این نشان می دهد چقدر مهم است برای حامیان مالی مانند BMW به ادامه حمایت از کشورهای در حال ظهور استعداد خلاق در این غیر معمول بار.

موضوعات کلیدی شامل دیدگاه درباره بحران کنونی و مسائلی مانند انزوا و ناتوانی است. محیط زیست, تنوع زیستی و نقش زنان در جامعه نیز مورد توجه قرار گیرد.

وینسنت Salimon, مدیر عامل گروه اولی فرانسه استقبال تصمیم هیئت داوران: "این پروژه ایستاده بود برای آن رویکرد جامع. Almudena رومرو امر اصلی تجربی و روش های علمی و بررسی رابطه بین محیط زیست و تولید از محل اعتقاد. تحقیقات خود را بر روی تغییرات رنگدانه است که نه تنها ویژگی های, اما همچنین بسیار بصری قابل توجه است. کار خود را به طور کامل در فاز با گروه اولی چشم انداز نوآوری و تولید است که باید همیشه پایدار و توجه به محیط زیست است."

Nathalie Berriat, GOBELINS مدیربیان شده خود لذت: "Almudena رومرو یک هنرمند است که هر دو جذاب و پرشور است. او پروژه که تمرکز بر روی محیط زیست و سیاسی, عکاسی با استفاده از فن آوری است که هنوز کاوش شده است. من مطمئن هستم که ما دانش آموزان و کارکنان آموزش خواهد بود هیجان زده معاصر او را در تکنیک های سنتی.

کار خود را متناسب با GOBELINS اهداف آموزشی که ثابت تمرکز بر ترکیب دانش فنی با یک جستجو در تصاویر برای معنی. داشتن در حال حاضر نشان داده شده سخاوت بزرگ هنگامی که در مصاحبه های داوران Almudena رومرو نیز ابراز اشتیاق برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود را با ما افراد جوان – من مطمئن هستم او بهره مند خواهد شد به طور کامل از این اقامت!"

اعضای هیئت منصفه' نظرات این نامزدی و Almudena رومرو واکنش می تواند تمام توان در این ویدئو در اولی هنر و فرهنگ Instagram صفحه: https://www.instagram.com/bmwgroupculture_fr/

برنده 2020 GOBELINS دانشکده هنرهای تجسمی, BMW اقامت

Almudena رومرو یک پلاستیک هنرمند که متولد انگلستان در سال 1986. او یک استاد در دانشگاه استنفورد یک همکار آکادمی آموزش عالی و دارای مدرک کارشناسی ارشد گواهی تحصيلی عمل در هنر طراحی و ارتباطات و کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر لندن است.

او پروژه رنگدانه تغییر برای اولی اقامت به دنبال آزمایش و بررسی رسانه عکاسی از طریق تغییرات رنگدانه با توجه به تغییرات نور که به عنوان آثار هنر عکاسی است.

فرانسوا چول, هنری, مدیر BMW اقامت استقبال تصمیم هیئت داوران: "در Almudena رومرو کار استفاده از سنتی و مدرن عکاسی فرآیندهای بیش از فقط یک روش هوشمندانه است – آن است که یک نظر در رابطه پیچیده بین عکاسی و جامعه و طبیعت است. با علاقه زیادی در تکنیک های مورد استفاده برای چاپ عکس از جمله cyanotype و مرطوب-صفحه collodion او ترکیبی از قدیم و جدید تولید تصاویر قابل توجه به خصوص کسانی که چاپ شده بر روی گیاهان. این بازگشت به روش های سنتی است که به هیچ وجه دلتنگ. چنین روش هایی استفاده می شود در کنار دیجیتالی و چاپ 3D و بالا بردن سوال در مورد دنیای مدرن ما (هویت اجتماعی, حافظه, و غیره.).

BMW اقامت اجازه خواهد داد که او را به آزمایش با تکنیک عکاسی است که هیچ تاثیری بر محیط زیست و در عین حال هنوز هم فعال تولید مثل است که ویژگی های منحصر به فرد از متوسط!"

پس 2015, نمایشگاه کار برگزار شده است در تیت مدرن تیت بریتانیا, عکاس, گالری, London Art Fair, Brighton, عکس دوسالانه Tsinghua موزه هنر, 104, پاریس, دانشگاه هنر لندن نهان آمستردام و Fundacion Mapfre. آثار او ویژگی در مجموعه های مختلف به ویژه از جمله: Stephan Loewentheil مجموعه سایه روشن بنیاد Gabriela Cendoya-Bergareche مجموعه جروم کولر - این بشردوستانه آزمایشگاه دانشگاه هنر لندن عکاسی بایگانی و مرکز تحقیقات تعظیم هنر اعتماد لوسی هنر اقامت و سی و چهار. او همچنین دریافت کمیسیون از تیم لندن, پل, Southwark شورای خروج اضطراری هنرمند, ولکام تراست + دانشگاه کالج لندن و تعظیم هنر اعتماد برای لندن جشنواره معماری.

2020 BMW اقامت داوران کوتاه

ایزابل Chapuis گیوم رزمی, Daniel Mayrit هیلی موریس-Cafiero آنا Niskanen, Almudena رومرو و Kateryna Snizhko شد شارت توسط مقدماتی هیات داوران متشکل از Maryse Bataillard اولی رئیس BMW, فرانسه, فرهنگی, نامزدی فرانسوا چول, هنری, مدیر BMW اقامت شارلوت Flossaut, بنیانگذار, عکس, Doc, Karin Hemar هنری مدیر ژروم Jéhel استاد در GOBELINS و شانتال Nedjib بنیانگذار l'image par l'image.

BMW اقامت

گروه اولی فرانسه ارائه برنده با €8,000 بورس تحصیلی. شرکت مالی عکاسی پژوهش و آفرینش در طول اقامت و فردی نمایشگاه در Rencontres d'Arles و پاریس عکس.

فرانسوا چول, هنری, مدیر, کمک, برندگان با تحقیقات خود تضمین می کند که تجهیزات لازم فراهم شده است و متصدی برای نمایشگاه ها.

این GOBELINS دانشکده هنرهای تجسمی مختصات این پروژه در انسان و ویژگی های سطح. برندگان کمک به آموزش کارکنان و دستیار/سال سوم عکاسی ، آنها ممکن است استفاده از فروشگاه مجازی پس به تجهیزات فنی برای پروژه های خود را.

پس اولی و GOBELINS هر دو متعهد به انتقال و های هنری, تکنیک های BMW پشتیبانی فروشگاه مجازی پس فرصت های برابر برنامه فراهم می کند یک بورس تحصیلی برای دو عکاسی دانش آموزان است.

BMW اقامت در سال 2011 راه اندازی برای توسعه معاصر عکاسی تکنیک های جدید به معنی بیان و عکاسی مسیرهای.

برای اولین بار شش سال اولی اقامت برگزار شد Nicéphore Niépce موزه و سپس در GOBELINS. اقامت توسعه استعداد هنری خود فراهم برندگان با یک محل که در آن آنها می توانند هنر خود را آزادانه به کمک آنها با هنری خود خروجی و درب باز می شود به استثنایی دید میان عکاسی حرفه ای و آماتور.

گروه اولی فرانسه حمایت بخشی از گروه اولی حمایت جهانی سیاست ایجاد شد تقریبا 50 سال پیش است. گروه پشتیبانی از بیش از 100 پروژه های فرهنگی در سراسر جهان در هنر مدرن و معاصر موسیقی, معماری و طراحی. که از جمله آن کمک به اشاعه دانش و هنر.

برای 15 سال اولی گروه فرانسه حمایت کرده است, عکاسی در خط با کسب و کار اصلی آن نوآوری و زیبایی شناسی. این تعهد اول به ثمر رسید و در سال 2003 در پاریس عکس عادلانه است. این تعهد به عکاسی شد و پس از آن تمدید با Rencontres d'Arles مشارکت برای یازده سال قبل از اینکه بیشتر توسعه یافته با ایجاد BMW اقامت در سال 2011.

در مورد اولی گروه فرهنگی نامزدی

برای تقریبا 50 سال در حال حاضر, BMW گروه را آغاز کرده است و درگیر در بیش از 100 فرهنگی ارتباط در سراسر جهان است. محل شرکت تمرکز اصلی خود را در دراز مدت تعهد معاصر و هنر مدرن موسیقی کلاسیک و جاز و همچنین معماری و طراحی. در سال 1972 سه مقیاس بزرگ نقاشی ایجاد شد توسط هنرمند گرهارد ریشتر به طور خاص برای سالن انتظار BMW گروه مونیخ ستاد. از آن پس هنرمندان مانند اندی وارهول, Jeff Koons, Daniel Barenboim, جوناس کافمن و معمار زاها حدید باید co-عمل با اولی. در سال 2016 و 2017, هنرمند زن کائو فی از چین و آمریکا John Baldessari ایجاد دو بعدی وسایل نقلیه برای اولی هنر مجموعه ماشین. برای سال اولی ها و شرکای آن شده اند شروع و ایجاد خود را با فرمت هایی مانند BMW تیت Live, BMW Welt, جاز, جایزه, BMW باز کار اولی هنر سفر و "اپرا برای همه" کنسرت در برلین, مونیخ, مسکو و لندن است. این شرکت همچنین همکاران با پیشرو و موزه ها و نمایشگاه های هنری و ارکستر و همچنین موسیقی جاز جشنواره و opera خانه ها در سراسر جهان است. با اولی OPERA بعدی جدید با همکاری Staatsoper Unter den Linden از فرصت های ارائه شده توسط دیجیتال شدن دستگاه استفاده می شود برای باز کردن راه های جدید برای دسترسی به جهان اپرا برای مخاطبان جوان. به عنوان بخشی از هنر خود را برنامه "میوز", Rolls-Royce همکاران برای ابتکار "رویای کمیسیون" با دو بین المللی محترم هنر نهاد. همراه با Fondation Beyeler و مارپیچ گالری های در حال ظهور و تاسیس هنرمندان دعوت به ارسال یک حرکت-تصویر کار ارائه می شود که همهجانبه تجربه حسی. هنرمندان نامزد هستند و انتخاب شخصیت های مشهور از دنیای هنر مانند دانیل Birnbaum هانس اولریش Obrist کائو فی و Theodora Vischer. اولی گروه طول می کشد مطلق آزادی خلاق در تمام فعالیت های فرهنگی مسلم – به عنوان این طرح ضروری است برای تولید پیشگامانه کار هنری به عنوان آن را برای نوآوری های عمده در یک کسب و کار موفق.

اطلاعات بیشتر: www.bmwgroup.com/culture و www.bmwgroup.com/culture/overview

Facebook: https://www.facebook.com/BMW-Group-Culture

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroupculture/

@BMWGroupCulture

#BMWGroupCulture

اولی گروه

با آن چهار مارک BMW, MINI, Rolls-Royce و BMW Motorrad, BMW, گروه های پیشرو جهان حق بیمه تولید کننده اتومبیل و موتور سیکلت و همچنین فراهم می کند حق بیمه مالی و تحرک خدمات. این گروه اولی تولید شبکه شامل 31 تولید و مونتاژ امکانات در 15 کشور; شرکت شبکه فروش جهانی در بیش از 140 کشور جهان است.

در 2019 در گروه اولی به فروش می رسد بیش از 2.5 میلیون مسافر وسایل نقلیه و بیش از 175,000 موتور سیکلت در سراسر جهان است. سود قبل از مالیات در سال مالی 2019 شد € 7.118 میلیارد دلار بر درآمد به مقدار € 104.210 میلیارد دلار است. همانطور که از 31 دسامبر 2019, BMW گروه نیروی کار 126,016 کارکنان.

موفقیت گروه اولی همواره بر اساس طولانی مدت فکر کردن و اقدام به عهده دارد. این شرکت رو تاسیس زیست محیطی و اجتماعی توسعه پایدار در سراسر زنجیره ارزش محصول جامع مسئولیت و تعهد روشن به صرفه جویی در منابع به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی آن است. www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

توییتر: http://twitter.com/BMWGroup

یوتیوب: http://www.youtube.com/BMWGroupView

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmwgroup/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن