چگونه واقع بینانه است که در هند ساخته شده در چین تحریم مبارزات انتخاباتی ؟

چینی و هندی نیروهای قفل شده در تهاجمی ذکراست در مکان های مختلف در منطقه هیمالیا است. در حال حاضر بسیاری از هند

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

چینی و هندی نیروهای قفل شده در تهاجمی ذکراست در مکان های مختلف در منطقه هیمالیا است. در حال حاضر بسیاری از هندی ها خواستار تحریم محصولات چینی از جمله برنامه های رسانه های اجتماعی مانند Infinite.

در هفته های اخیر تشدید تنش بین هند و چین همراه خود را طولانی مورد مناقشه مرزی با هند به عنوان یک جانبه ایجاد یک جاده استراتژیک در Ladakh را Galwan دره اتصال این منطقه به یک فرودگاه پکن.

هندی و چینی فرماندهان نظامی به تازگی به تلاش برای حل و فصل بن بست تلخ همراه خود را هیمالیا مرزی که در آن هزاران نفر از نیروهای نظامی در هر دو طرف مواجه شدند.

هند و چین ارائه کرده اند کمی اطلاعات رسمی در این بن بست, اما دهلی نو ادعا می کند که درگیری آغاز شد و در اوایل ماه مه هنگامی که گروه از سربازان پیشرفته, عمیق در داخل هند-کنترل خاک در سه مکان در لاداخ نصب چادر و پست. هند همچنین اعزام هزاران سرباز به این منطقه است. به گفته مقامات هندی, چینی, سربازان نادیده گرفته کلامی هشدار به ترک باعث دعوا مشت و سنگ پرتاب.

چینی "ورود به Galwan دره رودخانه باز می شود تا یک جدید و نگرانی در فصل" نوشت: Ajai Shukla سابق هند افسر نظامی در وب سایت خود را.

با گزارش های چینی و هندی سربازان برخورد یک بار دیگر در Ladakh نخست وزیر نارندرا مودی به نظر می رسد در تلویزیون ملی و خواست شهروندان هند برای کاهش وابستگی به واردات و تبدیل به aatmnirbharهای هندی اصطلاح به صورت متکی به خود.

تلخ سرد همراه با مودی پیام به نظر می رسید به تمدید یک سری از چین تحریم مبارزات در سراسر کشور در حالی که سیستم عامل های رسانه های هندی را به سرزنش کردن "اژدها" یک بار دیگر.

دهه اختلاف

چین-هند مرز ردیف را پوشش می دهد تقریبا 3,500 کیلومتر (2 ، 175 مایل) از مرزی که دو کشور از آن به عنوان خط کنترل واقعی. هند و چین مبارزه یک جنگ در سال 1962 که ریخته به منطقه لاداخ. هر دو طرف تلاش کرده اند از اوایل 1990s به حل و فصل اختلاف خود را بدون موفقیت است.

یک منطقه خاص از مشاجره این است که بیش از پکن ادعا می کند که هند شرقی ایالت آروناچال پرادش بخشی از تبت و در نتیجه چین که هند را رد کرد.

در ماه اوت سال 2019 هند به طور یک جانبه اعلام کرد Ladakh یک منطقه فدرال در حالی که جدا کردن آن از کشمیر. چین در میان تعدادی از کشورهای دیگر به شدت محکوم کرد حرکت می کند.

ادامه مطلب: چرا هند و نپال برخورد بیش از مناقشه هیمالیا خاک ؟

چهره های برجسته در ضد چین مبارزات

سونام Wangchuk یک مهندس و مبتکر از لاداخ مدیر تحصيلي دانشجويان و جنبش فرهنگی Ladakh (SECMOL). Wangchuk برداشت ویژه در سال 2009 هنگامی که داستان خود را با الهام از شخصیت Phunsukh Wangdu در بالیوود فیلمهای 3 Idiots. این فیلم به کارگردانی Rajkumar Hirani نیز یک ضربه عظیم در چین است.

در آخرین چهره از هند ضد چین کمپین Wangchuk ستاره دار در تحریم-چین تصویری بود که به طور گسترده ای توزیع شده در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. در این ویدئو که در غیر این صورت درجا Wangchuk دیده می شود نشستن در لاداخ در برابر پس زمینه از محل درگیری بین چینی و هندی نیروهای نظامی است.

"حذف تمام برنامه های چینی از تلفن های همراه خود را," او می گوید و می رود به توضیح است که deinstallation چینی نرم افزار توسط میلیون ها نفر خواهد اطمینان از آسیب به اقتصاد چین و ارسال یک پیام روشن به پکن. Wangchuk نیز خواست سرخپوستان به دور از چینی ساخته شده تلفن های همراه و همچنین دیگر محصولات است که "ساخته شده در چین" نوشته شده بر روی آنها.

پس انتقاد و واکنش Wangchuk پس از آن منتشر شده و تصویری جدید است که در آن او می گوید که وجود دارد این است که هیچ قدرتی در جهان است که می تواند یک نیروی مصرف کننده ترجیح می دهند یک محصول بیش از دیگری است.

در ضمن هندی گورو یوگا سوامی Ramdev آپلود شده خود تصویری در توییتر نشان میدهد که چگونه برای حذف برنامه های چینی مانند Infinite و Uffin و به جای آن نصب کنید آنچه که او معتقد است به هند نرم افزار یعنی Flipkart و Sharechat. Flipkart است 77 درصد از آن کنترل سهام متعلق به آمریکا غول خرده فروشی وال مارت در حالی که Sharechat قابل توجهی دریافت کرده بودجه از تعدادی از شرکت های سرمایه گذاری از جمله Shunwei سرمایه Xiaomi و Morningside سرمایه گذاری.

جیپور-شرکت مبتنی بر OneTouch برنامه Labs پس از آن منتشر شد آن حذف چین برنامه های در فروشگاه Google Play. این برنامه ادعا می شود قادر به تشخیص برنامه های چینی و حذف آنها. حذف چین نرم افزار دریافت شد در برخی از 5 میلیون تلفن های همراه قبل از گوگل حذف برنامه برای نقض این سیاست شرکت.

Infografik Umstrittener Grenzverlauf zwischen China und Indien EN

عدم 'جایگزین'

فناوری روزنامه نگار Sahil Bhalla گفت: DW که بسیاری از شرکت های چینی مانند Xiaomi و Infinite در نظر هند به عنوان بزرگترین و مهم ترین بازار های خارج از کشور. "این سخت است برای سرخپوستان به خلاص شدن از آنها [برنامه های چینی] یک شبه" Bhalla, گفت:, و اضافه کرد که هر کمپین خواستار رد چینی نرم افزار تنها می تواند عاطفی اگر سرخپوستان را "به اندازه کافی خوب جایگزین."

با توجه به Bhalla, "صعود به برنامه های در فروشگاه Google Play و Apple App Store شده است بسیار آهسته است." او همچنین گفت: بسیاری از سرخپوستان بی اطلاع هستند و در مورد جزئیات پشت مالکیت شرکت فنی و سطح از خطر است. Bhalla است بنابراین تا حدودی شک و تردید که آیا هند می تواند رد همه چیز چینی با توجه به شرکت های چینی باید تزریق میلیاردها دلار به هند tech صحنه و استخدام بسیاری از کارکنان محلی.

با توجه به گزارش SensorTower سان فرانسیسکو-بر اساس اطلاعات بازار شرکت Infinite قرار گرفت که در جهان بیشترین دانلود غیر gaming app است. آن نصب شده بود بیش از 111.9 میلیون بار — دو سال پیش — با هند ساخت تا 20 درصد از مجموع آن محبوبیت است.

در ضمن Infinite شرکت مادر ByteDance — که به تازگی به استخدام تعداد قابل توجهی از کارکنان در هند برای سرمایه گذاری یک میلیارد دلار در کشور است.

بیشتر بخوانید: "را در هند به دنبال را در چین با تکنولوژی صنعت

تحریک یک جنگ تجاری

اقتصاددانان بارها و بارها هشدار داد در برابر تحریم مبارزات آنجا که آنها با دقت به تصویر می کشد هند و چین موقعیت در جهان نظم اقتصادی.

Biswajit دهار استاد در دهلی نو را در دانشگاه جواهر لعل نهرو گفت: DW: "هند با منابع محدود کشور است و جستجو برای سرمایه گذاری خارجی. اگر شما با تکیه بر سرمایه گذاری خارجی, شما در حال رفتن به جذب شرکت های خارجی. بنابراین اگر شما منع یا تحریم محصولات خارجی چه خواهد شد شما در مورد این شرکت های خارجی؟"

دهار همچنین تاکید کرد که چین اصلی نفوذ در هند نهفته در تجارت و نه سرمایه گذاری. هند کسری تجاری با چین ایستاده بود حدود 65 میلیارد دلار (€57 میلیارد دلار) بین 2018 و 2019. دهار گفت که هر کسی برای دفاع از یک "چین" کمپین نباید فراموش اثرات اخیر آمریکا و چین. "در این روز و سن این نوع اقدامات ممکن است پرداخت و در دراز مدت" دهار گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن