چگونه ویروس است فشار آمریکا به سوی یک آینده بهتر

بدبینی است که خلق و خوی از روز با 80 درصد از آمریکایی ها گفت: به طور کلی خارج از کنترل است. حتی قبل از ناآرامی

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

بدبینی است که خلق و خوی از روز با 80 درصد از آمریکایی ها گفت: به طور کلی خارج از کنترل است. حتی قبل از ناآرامی های مدنی و طاعون بسیاری از آمریکایی ها معتقد بودند کشور ما بود در کاهش پیو در گزارش با کوچک شدن طبقه متوسط و افزایش بدهی و رشد میکنند.

این یک ساعت تاریکی اما ایالات متحده راه آینده را پس از مبارزه با خود را قوی تر از همیشه. به عنوان آن را در جنگ جهانی دوم و جنگ سرد امریکا و حفظ زیادی sokojikaraیا "ذخیره قدرت" ژاپن به عنوان دانشمند علوم سیاسی فوجی Kamiya توصیف آن دهه پیش.

که با قدرت می توان مهار کرد در حال حاضر که "دوران اوج جهانی شدن است که بیش از" جان خاکستری موجز قرار داده و آن را در جدید دولتمرد. خبر خوب این است که این بیماری همه گیر است را درهم شکست افسانه ای دهکده جهانی تضعیف هر دو اقتصادی و سیاسی روابط بین دو کشور از جمله در اتحادیه اروپا است. روز جهانی kumbaya از بین رفته اند همانطور که بیشتر مردم تشخیص دهند که "تجارت آزاد" بهره مند است که در حال حاضر مرفه در بخش های بزرگ در هزینه های بسیاری از مردم. در حال حاضر این فرصت را برای آمریکا برای بازسازی بیشتر انعطاف پذیر اقتصاد و جامعه یک ساختار در اطراف مردم اینجا بیشتر از سرمایه جهانی جریان می یابد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن