BMW Welt ارائه می دهد استودیو حرفه ای برای جریان و ایجاد کاملا جدید زیرساخت ها و مراقبت همه جانبه-سرویس رایگان به صورت دیجیتال رویداد فرمت های.

BMW Welt است حق بیمه محل رویداد معروف همیشه حق با مشتری ارائه شده در زمان مناسب. و در حال حاضر آن است که گسترش

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

BMW Welt است حق بیمه محل رویداد معروف همیشه حق با مشتری ارائه شده در زمان مناسب. و در حال حاضر آن است که گسترش آن رویداد نمونه کارها. BMW Welt است باز کردن یک فصل جدید در مدرن رویداد فرمت با اضافه کردن گزینه های دیجیتال. و همچنین به عنوان سه studios – در سالن دو مخروط و مرکز کسب و کار – وجود دارد یک انتخاب متفاوت جریان بسته است که می تواند سفارشی را با توجه به هدف و نیاز از این رویداد. BMW Welt بنابراین ایجاد یک جدید و نوآورانه ارائه شده در فرم تکمیل دیجیتال رویداد پلت فرم. تجربه رویداد کارشناسان در دست برای کمک به مشتریان خود را با همه چیز از برنامه ریزی و اجرای نهایی به انتقال و توزیع. متخصصان در ویدئو, صدا, روشنایی, جهت و جریان نیز در دسترس هستند برای تضمین عملیات صاف و راست محتوای عاطفی.

استثنایی studios برای هر فرمت.

سه studios در BMW Welt متفاوت در اندازه تنظیم و ممکن است تعدادی از سخنرانان. قلب BMW Welt یعنی این سالن نه تنها یک محل مناسب برای رویدادهای اما همچنین به طور کامل مجهز به استودیوی تلویزیون با صفحه عریض طرح و اختیاری جعبه سبز برای حداکثر انعطاف پذیری. اندازه گیری 945 متر مربع را ارائه می دهد فضای کافی برای موازی چندگانه تنظیم و طیف گسترده ای از گزینه های احساسی محصول چوب بست. سالن امکانات جمع شدن کف و انعطاف پذیر اتاق توپوگرافی با مطرح تریبون. با تشکر از دولت از هنر رویداد تکنولوژی و کاملا هماهنگ دوربین کنترل پنل بحث ها و یا همایش ها برگزار می شود با چهار یا بیشتر مردم در صحنه و یا تا 25 سخنرانان در اتاق – در حالی که حفظ زمان فاصله امن. کنسرت کامل منتقل می شود با تشکر مطلوب آکوستیک و موثر نشان می دهد روشنایی و قابل توجه محصول و خودرو ارائه می شود صحنه.
دو مخروط با آن معماری منحصر به فرد و جوی روشنایی چشمگیر, نماد, BMW Welt. 4K curved LED رسانه های دیوار و دوک ارائه پایه و اساس بسیار عاطفی ارائه. بسیار فضای خاص باعث می شود این تنظیمات ایده آل دیجیتال میزگرد همایش با چهار بلندگو و کنسرت. سوم به طور کامل مجهز به استودیو در مرکز کسب و کار مناسب برای اطلاعات دیجیتال رویدادها دوره های آموزشی و یا ارائه محصول با یک یا دو بلندگو.

یک بعد جدید در حوادث تعاملی.

مهم نیست که کدام یک از این سه مکان شما انتخاب می کنید تمام دیجیتال ارائه شده شامل یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی از طریق Facebook و LinkedIn و یوتیوب. توزیع از طریق Instagram نیز موجود است در هزینه اضافی. حرفه ای دیگر جریان گزینه های می تواند اضافه شود برای رزرو مانند یکپارچه سازی جریان بر روی وب سایت های موجود ، ایجاد یک صفحه فرود با جریان و یا انتقال محرمانه محتوا در محافظت اتاق های مجازی با دسترسی محدود. همچنین در دسترس است یک برنامه سفارشی راه حل است که شامل ابزار برای تعامل با شرکت کنندگان است. پس از همه یک چیز وجود دارد که دیجیتال حوادث در BMW Welt خواهد بود که انتقال خالص و ساده و بدون هر گونه تعامل است. شرکت کنندگان به طور فعال درگیر در این رویداد و می توانید با استفاده از رای گیری و توابع چت برای پرسیدن سوال و شرکت در بحث. سخنرانیها و ویدئوها نیز می توان یکپارچه به جریان ویدئو کنفرانس می تواند مورد استفاده برای اتصال مردم از مکان های مختلف در سراسر جهان است. این باز می شود تا به طور کامل ابعاد جدید برای رویدادهای از آنجا که وجود دارد این است که عملا هیچ محدودیتی در تعداد شرکت کنندگان در مقایسه با به طور منظم چهره به چهره حوادث که به یک محل ثابت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با BMW Welt رویداد مشاوران به طور مستقیم اینجا کلیک کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب