شمالی منصوب اریک ون Praet به عنوان معاون نوآوری و فناوری

شمالی اعلام کرد انتصاب اریک ون Praet به عنوان معاون نوآوری و فناوری موثر در 1 مارس سال 2020 است. اریک ون Praet

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

شمالی اعلام کرد انتصاب اریک ون Praet به عنوان معاون نوآوری و فناوری موثر در 1 مارس سال 2020 است. اریک ون Praet موفق Maurits van Tol که تصمیم به دنبال کار خود را در خارج از شمالی در ماه اکتبر 2019.

اریک شروع کار خود را با Borealis در سال 1995 به عنوان توسعه مهندس در گنت بلژیک به دنبال پژوهش های مختلف مدیریت موقعیت در Porvoo فنلاند; مولنلیککه سوئد; و موقعیت حقوق مالکیت معنوی (IPR) مدیر فناوری و تجاری مدیر در مشلان بلژیک. قبل از پیوستن به Borealis اریک مشغول به کار در Desotec یک شرکت تخصصی در تهویه و تصفیه آب.

اخیرا اریک برگزار کرده است موقعیت مدیر استراتژی و نمونه کارها برای بیش از یک دهه برای اولین بار در لینز, اتریش و سپس در برینگن بلژیک.

اریک ون Praet دارای مدرک دکترا در شیمی کوانتومی و یک مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی شیمی از دانشگاه لون بلژیک. او یک عضو هیئت مدیره از هر دو هلندی پژوهشگاه پليمر و Borealis تکنولوژی Oy.

اریک یک شهروند بلژیکی, متاهل و دارای چهار فرزند است.

"برای سال های بسیاری اریک ون Praet شده است متفکر و از ارکان اصلی ما ایجاد ارزش از طریق نوآوری استراتژی که باقی می ماند یک تفاوت کلیدی از Borealis پلی الفین استراتژی" نظرات Lucrèce Foufopoulos معاون اجرایی رئیس جمهور Polyolefins نوآوری و دایره اقتصاد است. "او یک مبتکر واقعی چه کسی بوده است و ادامه خواهد داد به جدایی به Borealis' هدف از بازسازی برای بیشتر زندگی پایدار."

-----

شمالی پیشرو در ارائه دهنده راه حل های نوآورانه در زمینه polyolefins پایه مواد شیمیایی و کودهای شیمیایی است. با دفتر مرکزی آن در شهر وین اتریش شرکت در حال حاضر بیش از 6,900 کارکنان و عمل در بیش از 120 کشور جهان است. شمالی تولید شده یورو 8.1 میلیارد دلار درآمد فروش و سود خالص یورو 872 میلیون دلار در سال 2019. Mubadala از طریق برگزاری آن شرکت صاحب 64 درصد از شرکت های باقیمانده 36 درصد متعلق به اتریش-بر اساس OMV یکپارچه بین المللی شرکت نفت و گاز. Borealis را فراهم می کند خدمات و محصولات به مشتریان در سراسر جهان با همکاری Borouge یک سرمایه گذاری مشترک با ابوظبی شرکت ملی نفت (ADNOC) و با Baystar™ یک سرمایه گذاری مشترک با کل در تگزاس, ایالات متحده آمریکا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب