برزیل coronavirus تلفات به شدت

برزیل در حال حاضر بزرگترین چهارم شیوع کروناویروس در جهان بیش از سابق نقاط اسپانیا و ایتالیا در مجموع مورد تأیی

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

برزیل در حال حاضر بزرگترین چهارم شیوع کروناویروس در جهان بیش از سابق نقاط اسپانیا و ایتالیا در مجموع مورد تأیید. رئیس جمهور Bolsonaro همچنان به تطهیر ویروس و ناودان مستند اقدامات است.

رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro مسخره اجتماعی فاصله دستورالعمل در روز یکشنبه به کشور خود چهره یکی از بدترین coronavirus شیوع بیماری با مرگ و میر به شدت افزایش بیش از آخر هفته.

با پوشیدن یک ماسک Bolsonaro مطرح برای تصاویر با حامیان و انجام یک سری از فشار یو پی اس با چتربازان — که برخی از آنها کشیده حق خود دست و سوگند وفاداری به رئیس جمهور و خانواده اش.

"این یک خالص جلوه ای از دموکراسی است. من واقعا افتخار توسط این," او گفت: از جمعیت از هواداران که به مبارزه طلبیده stay-at-home سفارشات به شرکت در این تجمع است.

Bolsonaro بارها عنوان به شدت از ویروس و تحت فشار قرار دادند به بازگشایی کسب و کار.

این آخر هفته در برزیل تعداد موارد تایید شده پیشی گرفته اسپانیا و ایتالیا — ساخت کشور جهان چهارم-بزرگترین شیوع. با برزیل تست به مراتب کمتر از کشورهای دیگر کارشناسان هشدار می دهند که تعداد واقعی موارد است که به احتمال زیاد بسیار بیشتر از رسمی شمارش بیش از 241,000 عفونت تا اندکی از طریق آخر هفته.

مقامات روز یکشنبه شب وارد 7,938 موارد جدید بیش از 24 ساعت با توجه به داده های فرم برزیل وزارت بهداشت. آنها همچنین گزارش 483 جدید و میر آوردن مجموع به 16,118.

مانائوس, سخت ترین-آمار برزیل شهرستان تا به حال به توسل به گورهای دسته جمعی به جای افزایش چشمگیر در تدفین.

A mass grave with crosses in Manaus (picture-alliance/dpa/Semcom/Prefeitura Manaus/A. Pazuello)

مانائوس در nothwest Amazonas, دولت, است, دفن مردگان در گورهای دسته جمعی

ادامه مطلب: بیماری همه گیر کوروناویروس: برزیل است جدید کانون?

کارشناسان هشدار داده اند که با توجه به undertesting واقعی آمار و ارقام می تواند تا آنجا که 15 برابر بالاتر, هشدار می داد که در بدترین حالت می تواند در عین حال آمده است. آژانس خبری AFP گزارش شده است که تقریبا نیمی از تمام موارد عفونت در امریکا لاتین و کارائیب در برزیل هستند.

Bolsonaro کمرنگ جلوه دادن ویروس

با وجود این افزایش مورد اعداد و مرگ و میر رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro بارها عنوان جدیت شیوع رد virus به عنوان یک "کمی آنفولانزا."

او همچنین ادامه داد: برای حمله به مستند اقدامات اجرا شده توسط برخی از فرمانداران برای جلوگیری از گسترش ویروس و تماس برای کسب و کار برای بازگشایی

"بیکاری و گرسنگی و بدبختی خواهد شد و آینده از آن که از ظلم و ستم از مجموع انزوا" راست رئیس جمهور توییتی در روز شنبه.

ادامه مطلب: جنگل آمازون موج به برزیل دعوا coronavirus

وی این اظهارات را یک روز پس از وزیر بهداشت نلسون Teich از پست خود استعفا داد و پس از کمتر از یک ماه ،

تنها ایالات متحده و روسیه و انگلستان به سیستم وارد شده اند مورد بیشتر از برزیل است, اما این کشور آمریکای جنوبی انجام داده است تنها کسری از آزمایش از آن سه دیگر کشورها است.

cmb تومان/rc (AFP ایسنا)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب