"خداوند کار': آمریکا و متحد پشت سر لایحه بر میان فساد ادعا

آن را سخت خواهد بود برای هر دادستان کل به مقاومت در برابر معاون دادستان کل از همان حزب تماس او را "بزرگترین ته

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

آن را سخت خواهد بود برای هر دادستان کل به مقاومت در برابر معاون دادستان کل از همان حزب تماس او را "بزرگترین تهدید در طول عمر من به ما حکومت قانون است." این امر می تواند سخت تر هنوز هم به مقاومت در برابر کنگره شهادت از دو خدمت وزارت دادگستری دادستان در مورد تبعیت از عدالت به خواسته های رئیس جمهور. اما لایحه بار تا به حال یک روز فوق العاده در کنگره در روز چهارشنبه.

که چون هر دو رسمی آنتی تراست دادستان جان الیاس و سابق راجر سنگ دادستان هارون Zelinsky به حال داستان های خود را هم باز کردن. این دلیل است که جمهوری خواهان در کمیته قضایی مجلس ایستاده بود و با شوق و ذوق پشت Barr. و آن هم به دلیل دموکرات ارائه شده کمی فراتر از سخت طعن به لطف عمیق و بی میلی در میان خود رهبری خود را به یکی دیگر از استیضاح مبارزه است.

زمانی که الیاس و Zelinsky شهادت در مورد نامناسب تحقیقات ضد تراست یا نرمی نشان داده شده به محکوم دوستان از رئیس جمهور پنل خواهان تحسین و دادستان کل به عنوان قاتل عمیق دولت به دام انداختن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. یا که یا آنها رفت و پس از الیاس Zelinsky یا سابق جورج دبلیو بوش معاون دادستان کل دونالد Ayer که رفت به مراتب بیشتر در lambasting بار به عنوان یک نوع ضد قانون اساسی افسر.

"لایحه بر این است که تلاش برای انجام این کار خداوند به پاک کردن آن پس از آن اتفاق نمی افتد دوباره" intoned تشکر. جیم اردن (R-OH) ارشد GOPer در پنل پس از دوباره به تصویر کشیدن 2016-19 تحقیقات از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک جادوگر شکار توسط اوباما cronies.

اردن مجموعه ای از تن. بار با "نمونه رکورد" بود "بازگرداندن یکپارچگی" در این بخش گفت: Rep. استیو Chabot (R-OH). به شنیدن یک "کمدی" گفت: Rep. مایک جانسون (R-LA) با دموکرات ها knifing Barr برای "تلاش برای پاک کردن و روشن کردن messes ساخته شده توسط دولت قبلی." اکثر ominously پارچه مبلی. لوئیس Gohmert (R-TX) گفت: سه شاهد که "تاریخ را نمی خواهد شما قضاوت مهربانی در روزهای آینده... آیا ما به ادامه این آزمایش در خود دولت و یا نه." یک سخنگوی نیست پاسخ به یک سوال در مورد اینکه آیا Gohmert معتقد است آمریکا جمهوری است که در خطر سقوط است.

این بود که بیشتر در چهار ضلعی دفاع از Barr از تپه خواهان نشده است. حمایت خود را برای مغلوب ساختن پیشی جستن پست-Russiagate و بعد از استیضاح است و اجباری در این نقطه است. اما در روز چهارشنبه آنها فراتر رفت و وفاداری به ناروا به مثبت به تصویر بکشد بار به عنوان یکی از تخلیه باتلاق.

آنها تا چند روز بعد از شاید در پایین ترین نقطه در بر کوتاه تصدی. روز جمعه بار دروغ گفته است که ایالات متحده وکیل در نیویورک استعفا کرده بود باعث آخر هفته ریابکوف برکناری جفری برمن قبل از بر بخشی از حمایت کردن. هنوز معلوم نیست اگر بر خواهد خود شهادت قبل از خانه کمیته, اما او می داند که او تا به یک توافق فایروال اگر او می کند.

در برابر همه که دموکرات ها بود و بس. رهبری خود را نمی خواهند به استیضاح Barr. جلسه داخلی تقسیم بر آنچه در مورد او. پاسخ خود را که غالبا تحت الشعاع تمرکز خود را بر روی این ماده از الیاس و Zelinsky شهادت بود به پرتاب طعن در Barr. رئیس Jerrold Nadler (D-NY) نام او را مغلوب ساختن پیشی جستن "fixer." تشکر. Zoe Lofgren (D-CA) به نام سیاسی از وزارت دادگستری "بدتر از واترگیت بدتر از نیکسون." با اشاره به Barr سرکوب خشونت آمیز از ژوئن 1 اعتراض در لافایت مربع تشکر. Cedric ریچموند (D-LA) گفت که به دادستان کل دوستان از رئیس جمهور دریافت عفو و کاهش زمان زندان اما "اگر شما مسالمت آمیز در اعتراض به خشونت شما اشک با گاز کشته شوند."

اما با وجود تجسم خود را از بار به عنوان یک حقوقی خرابکاری تنها یکی از آنها حمایت از بین بردن او را از دفتر. "ما باید به دنبال استیضاح بیل Barr" گفت: Rep. استیو کوهن (D-TN): "چون او باران ترور در حکومت قانون است."

در میان شعارهای وزارت دادگستری دادستان Zelinsky و الیاس گاهی اوقات به شهادت. الیاس از آنتی تراست بخش گفت: در این پانل که دفتر او تحت فشار به دنبال شاهدانه-شرکت ادغام و گاهی هم در میان رقبا به دلیل بار می یابد ماری جوانا بد. او بیشتر بازگو سیاسی انتصاب بالای بخش فشار دادن آنها را به بررسی کالیفرنیا خودکار تولید گازهای گلخانه ای در مقابله با تولید کنندگان خودرو پس از مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی منفی در مورد "کالیفرنیا تنظیم کننده."

Zelinsky به مراتب معروف تر شد و دادستان برای Russiagate مشاور ویژه رابرت مولر که با موفقیت به اعدام محکوم و مغلوب ساختن پیشی جستن consigliere سنگ قبل از یک بار متحد مداخله به رئیس جمهور اچ ملایم صدور حکم پیشنهاد است. هر دو Zelinsky و الیاس باز خود را به حرفه ای تلافی جویانه با شهادت به عنوان استیضاح پس از مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داد پالايش دولت از متعدد meddlesome شهود و بازرسان-به طور کلی.

جمهوری خواهان علاقه مند بودند در شهادت خود را. آنها تلاش انحراف دادرسی به دلیل Zelinsky شهادت از راه دور—چیزی که او توضیح داده بود که برای محافظت از خود و نوزاد از COVID-19.

بعد آنها که داشتن یکی از مولر را "پیشواز گروه هرگز Trumpers" در پنسیلوانیا جمهوری خواه مرد Reschenthaler عبارت بود از یک فرصت خوب برای رفتن پس از Russiagate. Zelinsky به جای batted دور سوالات شفاعت است که وزارت دادگستری به حال محدود او از شهادت در مورد هر چیزی در مورد مولر فراتر از خود 2019 یافته. اردن reprised یک استیضاح تاکتیک و گفت که به دلیل Zelinsky تا به حال صحبت بر او تا به حال هیچ پایه و اساسی است که می گویند که وجود دارد هر چیزی را سیاسی در مورد وزارت دادگستری overruling تیم خود را از حرفه ای دادستان به رفتن آسان در سنگ. (Rep. مت Gaetz فلوریدا رفت و حتی به میزان پیش بینی, "راجر سنگ خواهد بود درگذشت.") الیاس آنها به تصویر کشیده شده به عنوان یک دموکرات برای هک بودن دقیق به اوباما در کاخ سفید و به دنبال اوایل سال 2019 تکلیف به آمریکا که در آنها ادعا شده بود شور و شوق برای impeaching مغلوب ساختن پیشی جستن.

دونالد Ayer که قبل Barr به عنوان معاون دادستان کل در George H. W. Bush, مدیریت, نمی, هر گونه دانش در داخل در مورد Barr وکیل لشکرکشی. به جای Ayer خواست کمیته "بی اعتمادی به همه چیز او می گوید:" از اقدامات خود را برای سرکوب ضد سفید برتری اعتراض به "Obamagate مزخرف که spewed توسط رئیس جمهور" و متمرکز به جان دورهام تحقیق در ریشه های Russiagate. با بر عموم توصیف دورهام در حال انجام تحقیقات به نقطه دادستان کل اشاره در تعقیب آمده—"هیچ کس در یک موقعیت به می گویند که او اشتباه است اما او اشتباه" آیر گفت.

"رک و پوست کنده" آیر ادامه داد: "نگرانی من این است که او را به انجام آن بیشتر و بیشتر در هفته ها و ماه های آینده به ما نزدیک شدن به انتخابات." با جمهوری خواهان پوشش پشت Barr و دموکرات های اشتباه در مورد آنچه شما انجام, Ayer نگرانی بعید به آباته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب