ترکیه: فعال Osman کاوالا کامل 1000 روز در زندان

گروه های جامعه مدنی در سراسر جهان در حال دعوت از ترکیه برای آزادی برجسته ترک نیکوکار و تاجر Osman کاوالا که صر

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

گروه های جامعه مدنی در سراسر جهان در حال دعوت از ترکیه برای آزادی برجسته ترک نیکوکار و تاجر Osman کاوالا که صرف 1000 روز در زندان بدون همیشه که محکوم به جرم و جنایت.

62 ساله کاوالا مشخص شده 1000 روز پشت میله های زندان در روز دوشنبه بدون همیشه که محکوم به جرم و جنایت. او تبدیل به یک نماد از آنچه منتقدان می گویند یک سیستماتیک سرکوب جامعه مدنی و مخالفت با رئیس جمهور رجب طیب اردوغان است.

"ما تا به حال 1000 روز به سرقت رفته از زندگی ما" کاوالا همسر عایشه Bugra گفت: در یک رویداد مطبوعاتی در روز شنبه. "شوهر من است و بالای 90 و او نمی داند که آیا او تا به حال خواهد شد را ببینید پسرش دوباره."

که عثمان کاوالا?

کاوالا مدیر ترکیه "آناتولی" Kultur سازمان جامعه مدنی که به ترویج حقوق بشر از طریق هنر است. او حمایت کرده است هنر و پروژه های اجتماعی دیده می شود به عنوان یک پل سازنده بین جوامع در یک کشور است که اغلب به شدت تقسیم شده است.

نیکوکار بود که قبلا متهم به تلاش برای سرنگونی دولت ترکیه در اعتراضات پارک گزی در استانبول در سال 2013, اما دادگاه او را تبرئه شد در ماه فوریه است. او دوباره دستگیر شد تنها چند ساعت پس از تبرئه به عنوان بخشی از یک تحقیق جدید به اتهام جاسوسی مرتبط با کودتای شکست خورده است که با هدف سرنگونی رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان در سال 2016.

کاوالا در حال حاضر برگزار شد در حداکثر امنیت زندان سیلیوری در خارج از استانبول.

کمپین جهانی برای آزادی او

سازمان های حقوق بشر در سراسر جهان را مورد انتقاد عثمان را بازداشت و به نام آزادی.

"عثمان همواره دیده می شود ارزش از شهروندان که به طور فعال درگیر در صلح آمیز ابتکارات مدنی که برای مردم خوب است نه فقط برای یک بخش از جامعه" گفت: اما سینکلر وب دیده بان حقوق بشر.

"او آخرین فرد برای حمایت از هر کودتا و این واقعا وحشتناک برای دیدن او هدفمند بوده و پیاده در برخی از فهم سیاسی بازی است."

ما نیز پیوست و خواستار آزادی او با وزارت امور خارجه سخنگوی Cale قهوه ای تأکید "اهمیت احترام به تعهدات بین المللی و تعهدات است."

"ما بر ترکیه به پیروی از خود و تعهد به عدالت و حاکمیت قانون و آزادی Osman کاوالا از بازداشت در حالی که به دنبال یک فقط شفاف و حل و فصل سریع به پرونده" براون گفت: در بیانیه ای در روز دوشنبه.

ببینید/روپیه (AFP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن