BT وعده حمایت سبز بازیابی از Covid-19 همه گیر

BT برای راه اندازی آن همیشه سبز با تکنولوژی نوآوری های پلت فرم [b]اعلام جدید با همکاری گروه آب و هوا - انگلست

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399
  • BT برای راه اندازی آن همیشه سبز با تکنولوژی نوآوری های پلت فرم

  • [b]اعلام جدید با همکاری گروه آب و هوا - انگلستان برقی ناوگان داد[/b]

  • [b][b]Incentivises مدیریت در پیشرفت به سوی کاهش کربن[/b][/b]

BT Group راه اندازی کرده است جدید از طرح های سبز فناوری پلت فرم و انگلستان برقی ناوگان داد که درایو انگلستان انتقال به خالص کربن صفر تولید گازهای گلخانه ای و کمک به سبز پس از Covid19 بازیابی برای انگلستان است.

سبز, فن آوری, نوآوری های پلت فرم

این شرکت امروز راه اندازی سبز فناوری پلت فرم. کار با پلاگین و بازی پیشرو در جهان از نوآوری های پلت فرم مستقر در دره سیلیکون BT با هدف کشف آخرین فن آوری های از انگلستان مبتنی بر فناوری در مقیاس یو پی اس که می تواند پشتیبانی BT و آن بخش عمومی مشتریان انتقال به خالص صفر است.

مشارکت علائم پلاگین و بازی ورود به بازار انگلستان خواهد شد و کشف سه حوزه:

  • هوشمند خیابان: بینش از نظارت بر محیط زیست و ترافیک و بهینه سازی سنسور است که می تواند به راحتی یکپارچه به "مبلمان خیابانی' مانند نسل بعدی BT خیابان Hub واحد است.

  • ساختمان های هوشمند: IOT قادر به حمایت از راه حل های انرژی و مدیریت آب در مسکن اجتماعی و سایر بخش عمومی ساختمان.

  • از راه دور کار: کشف راه های 5G را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از محصولات نوآورانه و راه حل های آن را کاهش می دهد, سفر به عنوان مثال با استفاده از ویدئو augmented reality یا واقعیت مجازی برای انجام از راه دور تعمیر و تشخیص سلامت و دیگر کارگران بخش عمومی.

BT برنامه های اعلام مقیاس-انتخاب یو پی اس از طریق پلت فرم در پاییز و آنها این فرصت را به همکاری و کار مشترک با BT و مشتریان خود را. مشارکت خواهد طیف وسیعی از BT استفاده از تخصص خود برای پیدا کردن سریع تر اولیه مسیر به بازار از طریق به درآمد جدید به اشتراک گذاری مدل ها و یا حتی در نظر گرفتن سهم عمده ای در کسب و کار.

انگلستان برقی ناوگان داد

BT گروه دارای دومین ناوگان تجاری در انگلستان تقریبا با 34,000 وسایل نقلیه از جمله بیش از 28,000 استفاده Openreach مهندسین.

BT نیروهای با گروه آب و هوا برای راه اندازی یک همکاری جدید - انگلستان برقی ناوگان داد https://www.theclimategroup.org/uk-electric-fleets-alliance. اتحاد انجام خواهد شد حیاتی نقش رهبری در اجرا به COP26 اجلاس آب و هوا در 2021 برجسته نیاز به پیشرفت به سوی ناوگان د-carbonisation و کمک به توسعه سیاست است که حمایت از شرکت های بزرگ خودرو الکتریکی (EV) جذب مانند تحریک EV تامین و سرمایه گذاری در EV شارژ زیرساخت ها است.

کاهش انتشار کربن

BT مشترک-بزرگترین خصوصی خریدار برق در انگلستان و 100 درصد از برق که آن را خرید به طور مستقیم از انگلستان تامین کنندگان انرژی از منابع تجدید پذیر. در سطح جهان 92 درصد از برق BT استفاده از منابع تجدید پذیر و جایی که بازار اجازه می دهد این شرکت قصد دارد به آمار 100% در ماه دسامبر سال 2020 است.

پس 2016/17 BT کاهش انتشار کربن شدت عملیات خود را با 42 درصد و 8 درصد از آن در زنجیره تامین است.

در سال گذشته BT کمک به مشتریان خود صرفه جویی 13m تن کربن – سه بار به عنوان مقدار کربن به عنوان خود را به صورت end-to-end انتشار کربن – دستیابی به آن 3:1 کربن جلو گیری هدف یک سال زود است. برای هر تن CO2 منتشر شده توسط BT – سه تن از مشتری گازهای ذخیره شد.

برای اولین بار BT شامل پیشرفت در کاهش کربن و دیجیتال آموزش مهارت در محاسبه پاداش برای کارکنان واجد شرایط. به عنوان بخشی از شرکت جدید سیاست پاداش مجموعه به معرفی این دو مولفه را تا 10 درصد از این گروه را پاداش محاسبه incentivising کارکنان برای کمک به سمت اهداف*.

فیلیپ Jansen, BT, گروه, مدیر اجرایی گفت: "اقتصادی مجموعه بسیار زیاد و مشکلات ناشی از Covid-19 همه گیر شدید هستند و می تواند در طولانی مدت است. اما با وجود این به طور موقت تاخیر در انتشار کربن و کیفیت هوا در شهرهای بزرگ و در طول مستند های جهانی آب و هوا اضطراری نمی توان دور.

"ما به عنوان خروج از بحران بهبود ارائه یک فرصت بزرگ برای دولت کسب و کار و افراد به قرار دادن در عمل آب و هوا در قلب تلاش های خود را. ما خواهد بود با بازی بخشی از ما را با یک بار در یک نسل و سرمایه گذاری در انگلستان دیجیتال زیرساخت: کامل فیبر پهنای باند به 20 میلیون و محوطه به عنوان به خوبی به عنوان ما همچنان به سرمایه گذاری در 5G موبایل. ما همچنین حمایت های جدید فن آوری های سبز ما سبز فناوری پلت فرم. BT پله تا در عمل آب و هوا و ما می خواهیم به تشویق و کمک به دیگران برای انجام همان."

تعهد به اقدام آب و هوا

BT رهبری در عمل آب و هوا برای بیش از 25 سال و یکی از اولین شرکت در جهان را به اتخاذ علم مبتنی بر اهداف به طور مستقیم ارتباط خود اهداف به سطح کلی کاهش در تولید گازهای گلخانه ای مورد نیاز برای محدود کردن اثرات مضر ترین بحران آب و هوا.

به عنوان بخشی از انتقال به کم کربن, کسب و کار, مدل BT متعهد شده است برای تبدیل شدن به یک شبکه انتشار کربن صفر کسب و کار توسط 2045 و تعیین اهداف در راستای جاه طلبانه ترین هدف از COP21 توافق پاریس - ارتباط اهداف خود را برای محدود کردن گرمایش جهانی به 1.5°C.

BT تعهد به کاهش کربن خود را شدت کمک خواهد کرد که دولت بریتانیا دیدار هدف خود را خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 و خواستار شرکت های دیگر به اقدامات مشابه و مشابه تعهدات.

یادداشت به ویراستاران

  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد BT کار دیجیتال تاثیر و پایداری مراجعه کنید: https://btplc.com/Digitalimpactandsustainability/

  • دیجیتال ما تاثیر و پایداری گزارش 2019/20 را می توان در اینجا یافت نشد: http://www.bt.com/annualreview

  • *دیجیتال تاثیر و پایداری اهداف: کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2 شدت 87 درصد تا سال 2030 و کمک به رسیدن به 10m نفر در بریتانیا به بهبود مهارت های دیجیتال خود را تا سال 2025.

  • پلاگین و بازی هستند خواستار مقیاس یو پی اس کار خود را در زمینه هوشمند و خیابان ها و ساختمان های هوشمند و کنترل از راه دور کار برای تماس در: PnPUK@pnptc.com

در مورد BT

BT هدف این است که استفاده از قدرت ارتباطات برای ایجاد یک دنیای بهتر. این یکی از ارائه دهندگان پیشرو در جهان از خدمات ارتباطات و راه حل های ارائه خدمات به مشتریان در 180 کشور جهان است. آن فعالیت های اصلی عبارتند از: ارائه شبکه خدمات IT در سطح جهان; محلی و ملی و بین المللی ارتباطات از راه دور خدمات به مشتریان خود را برای استفاده در خانه و در محل کار و در حال حرکت; پهنای باند تلویزیون و اینترنت محصولات و خدمات; و همگرا ثابت-تلفن همراه محصولات و خدمات. BT متشکل از چهار مشتری رو واحد: مصرف کننده سازمانی جهانی و Openreach.

برای سال منتهی به 31 مارس سال 2020 BT گروه گزارش درآمد پوند بود 22,905 متر با گزارش سود قبل از مالیات از £2,353 m.

انگلیسی, ارتباطات از راه دور plc (BT) است یک شرکت تابعه تماما متعلق به از BT و شامل تقریبا همه کسب و کار و دارایی های BT Group. BT ذکر شده است و در بورس سهام لندن.

برای اطلاعات بیشتر www.btplc.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب