کروناویروس و تهدیدات: Double whammy برای دانشگاه های استرالیا

دانشگاه های استرالیا در حال درد و رنج دو ضربه: برای اولین بار از این بیماری همه گیر کوروناویروس و سپس از تهدید

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

دانشگاه های استرالیا در حال درد و رنج دو ضربه: برای اولین بار از این بیماری همه گیر کوروناویروس و سپس از تهدیدات اقتصادی و تحریم. دانشجویان خارجی ممکن است تصمیم به رفتن به جای دیگر در آینده.

در سال 2019 بین المللی دانش آموزان تحویل بیش از 40 درصد از کل دانش درآمد برای برخی از استرالیا دانشگاه های برتر و کمک$37.6 میلیارد (€22.4 میلیارد دلار; $24.2 میلیارد دلار) به طور کلی به اقتصاد استرالیا. در حال حاضر در میان جهانی coronavirus همه گیر و نصب تنش بین کانبرا و پکن آینده سودآور صنعت در معرض خطر است.

تجزیه و تحلیل theMitchell موسسه در بر داشت دانشگاه ها می تواند از دست دادن تا به 19 میلیارد دلار در طول سه سال آینده اگر استرالیا مرز بسته باقی می ماند به غیر شهروندان باقی مانده از سال کاری دولت پرچم به عنوان به احتمال زیاد. از دست دادن به اقتصاد گسترده تر می تواند به عنوان بالا به عنوان$60 میلیارد دلار است.

پس از آن آمد تهدیدات از چین سفیر استرالیا چنگ Jingye بیش از کانبرا تماس برای تحقیقات مستقل به چین را از دست داده و coronavirus. چنگ گفت: بررسی های مالی استرالیا روزانه ماه گذشته که چینی است و "تاسف" بیش از این فشار برای پرس و جو. "شاید پدر و مادر از دانش آموزان فکر می کنم که آیا این جایی که آنها پیدا شده است بسیار دوستانه و حتی خصمانه است و بهترین مکان برای فرستادن بچه های خود را."

بیشتر بخوانید: استرالیا آهسته واکنش به بحران coronavirus

در پاسخ به سفیر تهدیدات اقتصادی "اجبار" سابق وزیر امور خارجه الکساندر Downer در استرالیا گفت Broadcast Corporation: "این فقط یک بازی کاملا پوچ گزاره. ما قصد داریم اذیت می شود توسط یک سفیر که رفته rogue در کانبرا است."

آینده نامشخص

در حالی که دولت گفت: افتتاح مرز خواهد بود که آخرین محدودیت برای بلند کردن آن پرچم امکان اجازه می دهد پرواز چارتر را به دانشجویان بین المللی رشته در خارج از کشور و بازگشت به کشور تحت سخت قرنطینه اقدامات است.

Catriona Jackson, the CEO of peak higher education body, Universities Australia

جکسون می گوید: دانشگاه ها در حال حاضر گرفته شده بزرگ اقتصادی آمار با توجه به از دست دادن از دانشجویان بین المللی

Catriona جکسون, مدیر عامل شرکت اوج عالی آموزش و پرورش, بدن, دانشگاه های استرالیا گفت: دانشگاه خوش آمدید این پیشنهاد اما در حال نزدیک شدن به آن با احتیاط.

"شما نمی توانید فقط خاموش دسترسی و تبدیل آن را به عقب دوباره. شما نیاز به مطمئن شوید که دانش آموزان هر دو آماده و درک گزینه های خود را," او گفت:. "اگر آن اتفاق می افتد هر چه زودتر به جای بعد که البته چیز خوبی است اما کارشناس مشاوره پزشکی خواهد بود هدایت همه اعمال ما."

یک بررسی منتشر شده در ماه فوریه توسط مشاوران آموزش و پرورش انجمن استرالیا دریافتند که نزدیک به یک سوم از 100,000 چینی دانش آموزان ثبت نام شده در دانشگاه های استرالیا اما گیر در چین با توجه به تحصیل در یک کشور دیگر به عنوان یک نتیجه از وضعیت نامشخص.

یاقوت هائو یک زن 23 ساله در سیدنی گفت: برخی از دوستان خود در چین را در نظر تحصیل در جاهای دیگر اگر آنها تا به حال در حال حاضر توجه زیادی به آموزش در استرالیا. اما برای آینده دانش آموزان گفت که وفاداری ممکن است وجود دارد.

"برخی از مردم در آپارتمان ها و چیزهایی که آنها را مجبور به بازگشت به. آنها را مجبور به بازگشت," او گفت:. "اما وجود دارد بالقوه دانش آموزان به دنبال چگونه دولت پاسخ دهد و چگونه بخش آموزش و پرورش است حمایت از دانشجویان بین المللی. وجود خواهد داشت جدی تأملاتی در همه است."

وابستگی به دانش آموزان چینی

Infografik Auslandsstudenten in Australien EN

یک گزارش منتشر شده در سال گذشته توسط theCenter برای مطالعات مستقل در دانشگاه سیدنی مشخص نه بالقوه عوامل خطر است که می تواند تاثیر منفی دانش آموز چینی اعداد در استرالیا. یک خطر سیاسی درگیری بین کانبرا و پکن است. نویسنده کمکی محقق Salvatore Babones ادعای دانشگاه شد آگاه از خطرات اما آیا کمی برای کاهش آنها.

بیشتر بخوانید: Sieren چین: تغییر دوره را تحت

"آنها surfed موج افزايش چینی, ثبت نام بدون, زندگی, ژاکت, در," او گفت:. "آنها فقط خود را گرفته شانس موج خواهد رفت برای همیشه. به همین دلیل ما شاهد این بحران در حال حاضر."

Babones شده است به تنهایی در بالا بردن زنگ در دانشگاه' وابستگی به دانش آموزان چینی. در اواخر فوریه سناتور جیمز پاترسون مجلس گفت که دولت باید استراحت محدودیت و نه باید آن را قید وثیقه از دانشگاه.

"من بسیار دلسوز در مورد تاثیر گردشگری و کشاورزان اما من خیلی کمتر با دانشگاه ها," او گفت:. "آنها هشدار داده شده است برای سال آنها بیش از متکی در بازار چین و برای سال آنها اطمینان ما آن را همه خوب است و اگر هر چیزی اتفاق افتاده است, آنها می خواهم که قادر به مقاومت در برابر آن است. آنها سوار چرخه تا در حال حاضر آنها می توانید سوار چرخه پایین."

Rhythem Vatsa, a student from New Delhi

Rhythem Vatsa یک زن 22 ساله از New Delhi, هند قرار است در ملبورن شروع کارشناسی ارشد خود را در بازاریابی در دانشگاه RMIT اما به جای او هنوز در خانه را آغاز کرده است و تحقیق در دانشگاه ها در کانادا.

"من هنوز هم می خواهید برای رفتن به استرالیا, اما من نمی خواهید به صبر کنید تا شش ماه دیگر. اگر مرز بسته باقی می ماند پس از آن من خواهد شد به کانادا," او گفت:, و اضافه کرد: "من در یک دانش آموز Facebook و همه این نگرانی است. من فکر می کنم 70 درصد به 80 درصد در حال فکر کردن در مورد به تعویق انداختن خود را از پذیرش و یا تحصیل در جایی دیگر."

Rhythem گفت که او احتمالا نه به دولت پروازهای چارتر اگر آنها به جلو بروید با توجه به خطر بهداشت عمومی از چنین تعهد.

"حتی اگر وضعیت در استرالیا امن است و آنها تنها اجازه می دهد دانش آموزان بین المللی در, هزاران نفر از فعل و انفعالات اتفاق می افتد که روند و آن را ممکن است افزایش coronavirus موارد," او گفت:. "همه ما خواهد بود سفر از کشورهای مختلف و حتی اگر ما تمام این اقدامات را نه تنها امن است."

ضربه زدن به بازارهای دیگر

با توجه به Catriona جکسون دانشگاه ها در حال حاضر گرفته شده 3 میلیارد دلار به$4.6 میلیارد آمار به علت از دست دادن از دانشجویان بین المللی.

"و درآمد بازدید نیست فقط در این سال," او گفت:. "آنها سال آینده ادامه خواهد داد و برای مدتی. اما ما واقعا امیدوار نظام پژوهش و آموزش سیستم در اینجا این است که آسیب دیده به طور دائم. ما امیدواریم که ما قادر خواهد بود برای حفظ سطح جهانی شهرت دانشگاه های ما داشته باشد."

Infografik Auslandsstudenten pro 100,000 Einwohner EN

یکی از راه دانشگاه در تلاش برای کاهش وابستگی خود را به دانش آموزان چینی و ممکن است به عنوان ابزاری برای بازیابی ضرر و زیان است که با دسترسی به دانش آموز دیگر بازارها است. در سال 2019 بسیاری از دانشگاه ها اعلام کرد: "هند استراتژی" که از طریق آنها امیدوار به ادامه این آموزش بین المللی توسعه, اما Babones معتقد است که بازار هند است که در حال حاضر بیش از شنود گذاشته باشند.

"من محاسبات هند [تنها] در حدود یک هشتم به عنوان بسیاری از خانواده هایی که استطاعت بین المللی آموزش و پرورش به عنوان چین," او گفت:. "اما هند در حال حاضر به عنوان بسیاری از دانش آموزان مشغول به تحصیل در خارج از کشور. توسط 2019 ما در حال حاضر رسیده 'بین المللی max.'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب