اریتره پناهندگان در آلمان در تلاش برای اتحاد دوباره با خانواده

تحت قانون آلمان به رسمیت شناخته شده پناهندگان حق را به شرکای خود و فرزندان خود را به آلمان است. اما Eritreans

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

تحت قانون آلمان به رسمیت شناخته شده پناهندگان حق را به شرکای خود و فرزندان خود را به آلمان است. اما Eritreans اغلب در تلاش برای به دست آوردن اسناد و مدارک اثبات این روابط خانوادگی از خود دولت است.

مردم اعطا پناهندگی در آلمان اجازه را به همسر یا شریک زندگی و همچنین کودکان زیر سن 18 سالگی به کشور تحت الحاق به خانواده ،

اما برای بسیاری از کسانی که از اریتره که بزرگترین گروه از پناهندگان در آلمان این است که اثبات دشوار است.

در سال 2019 آلمان سفارتخانه ها در اتیوپی و سودان و کنیا دریافت 1,645 فتح ویزا از Eritreans اعضای خانواده — به عنوان آلمان سفارت به اریتره ندارد ویزای کار Eritreans نیاز به تسلیم خود به ویزا در یکی از این کشورهای همسایه.

تنها 48 درصد از این تصویب شد با توجه به پاسخ به یک سوال مجلس خواسته در آلمان فدرال توسط Die Linke یک حزب سوسیالیست.

یک مانع عمده است که مقامات کنسولی هستند "به طور سیستماتیک مشکوک" از گواهی ازدواج صادر شده توسط کلیساها در اریتره بودن جعلی گفت: Ulla Jelpke عضو پارلمان آلمان برای Die Linke.

آلمان امور خارجه می گوید آن هیچ چاره ای اما برای رد چنین گواهی.

"با توجه به انواع فرمت های سند وجود دارد که وجود دارد هیچ راه قابل اعتماد برای سفارتخانه ها در خارج از کشور به منظور بررسی رسمی و متنی دقت اریتره مذهبی ازدواج گواهی" آن را می گوید در پاسخ کتبی به سوال مجلس.

این نیروهای پناهندگان و یا همسران خود را به نوبه خود به مقامات در اریتره دولت مشهور برای آزار و اذیت شهروندان خود به ثبت ازدواج و صدور اسناد به رسمیت شناخته شده توسط دولت آلمان.

"این غیر قابل تحمل مورد نیاز که نیاز به تغییر را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" Jelpke گفت: DW.

.

Eritrean President Isaias Afwerki is welcomed by Ethiopia's Prime Minister Abiy Ahmed upon his arrival at Addis Ababa International Airport

رئیس جمهور اریتره Isaias Afwerki (سمت چپ) با استقبال اتیوپی نخست وزیر Abiy احمد در سال 2018 در میان دراماتیک سرگیری روابط بین دو کشور

اریتره وحشتناک حقوق بشر

دلایل بسیاری وجود دارد اریتره پناهندگان اغلب تمایلی به رویکرد خود مقامات کنسولی.

این کشور به عنوان یکی از جهان ترین سرکوب ملت. رئیس جمهور Isaias Afewerki استفاده تهدیدات جنگ با اتیوپی به توجیه حکومت استبدادی مشخص شده تعلیق مستقل رسانه های quashing از مخالفت و آن را بدنام ملی خدمات که در آن بسیاری از گذراندن سالها رنج و کار اجباری و سوء استفاده فیزیکی.

بیشتر بخوانید: اریتره احضار سفیر آلمان بیش DW پوشش

با وجود امضای توافق صلح با اتیوپی در سال 2018 این وضعیت تغییر کرده است.

آلمان امور خارجه خود انتقادی از رژیم اریتره.

"دموکراسی و حاکمیت قانون تضمین شده نیست که نظام سیاسی سرکوبگر است. وجود مطبوعات آزاد و جامعه مدنی به حاشیه رانده شده است. حقوق بشر به شدت محدود شده است می گوید:" یک خارجی دفتر گزارش.

تا پایان سال 2018 بیش از 507,000 Eritreans فرار کرده بود خود را در کشور با توجه به کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان — کمی کمتر از 10 درصد از جمعیت است.

به گفته دیده بان حقوق بشر را گزارش جهانی در اریتره سال 2020 "خروج از کشور بدون اجازه غیر قانونی است و افراد در تلاش برای فرار از خطر گلوله کشته و یا دستگیر شدند."

بازوی بلند است که دولت بدان معنی است که کسانی که Eritreans زندگی در خارج از کشور از ترس نزدیک شدن خدمات کنسولی به دلیل تهدید به اقدامات تلافی جویانه در برابر خانواده خود را در خانه.
 

An Eritrean refugee stands between cable reels at the cable manufacturer Lapp in Germany

بیش از 40,000 Eritreans با اعطا پناهندگی در آلمان زندگی می کنند

مهاجر مالیاتی

در بالای این تهدید به اصطلاح مهاجر مالیات. همه اریتره شهروندان زندگی در خارج از کشور هستند و قرار است به پرداخت 2 درصد از حقوق و دستمزد خود را در مالیات به دولت بازگشت به خانه.

"اگر کسی می رود به [اریتره] در سفارت آلمان برای دریافت اسناد و مدارک فرد جسمی در معرض تهدید است. اما آن اتفاق می افتد که فشار بر بستگان در خانه و یا فرد مجبور است برای پرداخت ... مهاجر مالیات" اریتره متخصص نیکول Hirt از آلمان گیگا موسسه گفت: DW.

وقتی پرسید که توسط DW اریتره را به سفارت آلمان گفت: شهروندان انتظار می رود به پرداخت آنچه آنها به نام "همبستگی سهم" و تایید کرد که Eritreans نمی توانید دریافت برخی خدمات دولت اگر آنها نمی پرداخت مالیات.

دولت آلمان نمی کند این را به عنوان یک مسئله است.

"Levying از بازسازی مالیاتی توسط اریتره را نقض نمی کند, آلمانی, قانون و به نظر نمی رسد و اساسا غیر منطقی" دولت فدرال می نویسد: در پاسخ به این سوال مجلس.

آن اضافه شده است که اریتره سفارت در برلین نمی جمع آوری این مالیات چیزی است که منتقدان لزوما اعتقاد دارند.

اعلام توبه

اریتره را به سفارتخانه ها نیز گفت: به زور خود را به زندگی شهروندان خود در خارج از کشور را به چیزی شناخته شده به عنوان "اعلامیه توبه" است که در آن آنها اعتراف فرار آنها غیر قانونی بود و آنها قبول است که آنها را مجازات اگر آنها بازگشت به اریتره.

آلمان امور خارجه همچنین در نظر این بدون مشکل.

"دولت فدرال هیچ مدرکی وجود ندارد که امضای این به اصطلاح بیانیه توبه خواهد اساسا بدتر امضا کنندگان' موقعیت حقوقی یا که بستگان خود را خواهد بود در معرض اقدامات تلافی جویانه در اریتره."

اریتره سفارت در برلین گفت: DW اعلام یک اریتره مهاجرت اقتدار فرم استفاده می شود برای جلوگیری از مهاجرت غیر قانونی و امضای آن را نمی خواهد به طور خودکار در نتیجه مجازات است.

اما در سال 2016 و سپس کمیشنر حقوق بشر ملل متحد برای اریتره شیلا Keetharuth هشدار داد که در این بیانیه از توبه به مقامات اریتره یک "چک سفید" به نقض حقوق از بازگشت پناهندگان.

انتظار طولانی بار

پناهندگان و خانواده های آنها صورت گاهی به مراتب بیشتر مشکلات دنیوی. به سادگی گرفتن برای دیدن یک افسر کنسولی در منطقه طول می کشد صبر — متوسط زمان انتظار برای قرار ملاقات هستند 14 ماه در نایروبی 13 ماه در آدیس آبابا و ده ماه در خارطوم.

"این انتظار بی پایان بار باید به فوریت کوتاه" سیاستمدار Ulla Jelpke گفت: DW.

اما این بعید است به تغییر در حال حاضر.

"خارجی است و نگه داشتن چشم و نزدیک در زمان انتظار و در پاسخ به مداوم انتصاب تنگناها به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است با اقدامات سازمانی و کارکنان تقویت" آن را می گوید در آن نوشته شده است پاسخ.

اما بهبود اوضاع در کوتاه مدت ممکن است مشکل ساز باشد.

"شرایط خاص به وضعیت در خارج از کشور می تواند, توسعه, اجاره و یا خرید املاک و جدید واقعی سخت تر و یا تاخیر آن; واگذاری از پرسنل واجد شرایط که هنوز هم ممکن است تحت آموزش نیاز به دیگر منجر بار از داخلی استخدام" وزارت امور خارجه بریتانیا اضافه شده است.

برای اریتره پناهندگان و خانواده این بدان معنی است که آنها هنوز در انتظار و امیدوار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب