می توانید سوریه خشونت جنسی بازماندگان عدالت در آلمان ؟

خشونت های جنسی در سوریه زندانها وحشیانه و گسترده است. چرا آن را دریافت کنید کمی توجه می شود ؟ چرا که به نظر می

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

خشونت های جنسی در سوریه زندانها وحشیانه و گسترده است. چرا آن را دریافت کنید کمی توجه می شود ؟ چرا که به نظر می رسد عاملان به عمل با معافیت از مجازات ؟ حقوقی فعالان به دنبال عدالت در آلمان برای هزاران نفر از قربانیان است.

برای بسیاری از زنان ترسناک شروع می شود در لحظه بازداشت. اولین مرد سربازان آنها را لمس نامناسب. در هنگام ورود به زندان آنها را مجبور به برهنه. تهاجم از بدن خود را اغلب آغاز می شود با یک مهاجم صمیمی جستجو توسط یک مرد نگهبان.

برای هزاران نفر از بازداشت شدگان در زندانهای رژیم این نشانه شروع یک سفر به جهنم — که اغلب به پایان می رسد با آنها را شکسته و سپس طرد از خانواده ها و جوامع است.

جنسی, خشونت مبتنی بر جنسیت است که یکی از گسترده ترین جنایت در سوریه با دولت این کشور بازداشت امکانات با توجه به قوانین بین المللی متخصص Alexandra لیلی Kather. در عین حال آن را نیز یکی از مهمترین underreported.

"ما در مورد حملات هوایی ما در مورد سلاح های ما در مورد شکنجه ما در مورد [دولت اسلامی] می گوید:" Kather که با این نسخهها کار برای مرکز اروپایی برای قانون اساسی و حقوق بشر در برلین.

"اما آنچه که نه تحت پوشش به اندازه کافی هم در رسانه ها و یا از نظر تماس با مجرمان به حساب است که خشونت جنسی [در دولت زندانهای] با وجود خرابی آن باعث می شود هر دو برای قربانی و جامعه به عنوان کل است."

Lily Kather and Joumana Seif of the ECCHR

لیلی Kather و Joumana سیف از ECCHR

در روز سه شنبه Kather و همکاران او در ECCHR در زمان یک گام آنها امید تغییر خواهد کرد این دولت از امور در راه رادیکال.

همراه با سوریه فعال حقوق Joumana سیف Kather ثبت یک شکایت کیفری با دادستان فدرال آلمان خواستار جنسی و خشونت مبتنی بر جنسیت در سوریه به پیگرد قانونی خواهد به عنوان یک جنایت علیه بشریت است.

اعمال شگفت آور ظلم و ستم

آلمان در حال حاضر به دست جهان برای اولین بار با قرار دادن دو سابق سوریه هوش افسران در دادگاه در شهر کوبلنتس جنایات جنگی تحت اصل صلاحیت جهانی است که اجازه می دهد تا کشورها سعی کنید اتباع خارجی برای ارتکاب جرم در خارج از کشور.

در حالی که کف این تلاش ECCHR می گوید آلمان شکست خورده است شامل خشونت جنسی به عنوان یک جرم و جنایت علیه بشریت در هر کیفرخواست یا حکم دستگیری را که به نظر یک قبر نظارت و یک ضربه به قربانیان.

"از شواهد ما می گوید:" Kather "ما به وضوح می توانید ببینید که خشونت جنسی بخشی از یک سیستماتیک و گسترده حمله به مردم غیر نظامی و بنابراین باید به عنوان یک جنایت علیه بشریت است."

A general view of the courtroom in Koblenz where two former Syrian intelligence officers are on trial for crimes against humanity

این Koblenz دادگاه در جریان است دو برابر سابق سوریه ماموران به جرم جنایت علیه بشریت

شورای حقوق بشر سازمان ملل سهام این نظر. در یک دلخراش گزارش منتشر شده در سال 2018 بدن تفصیلی نقض حقوق بشر بر اساس شهادت نزدیک به 500 تن از بازماندگان و شاهدان. از همه متخاصم احزاب و نیروهای دولتی و شبه نظامیان بودند پرکار ترین مجرم که آن را به حملات جنسی و تجاوز. سازمان ملل متحد به این نتیجه رسیدند آنها با استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح برای القای ترس و تحمیل تحقیر.

این گزارش بخش, در مراکز بازداشت به تشریح اقدامات شگفت آور ظلم و ستم با یک دختر به عنوان جوان به عنوان نه اینکه با تجاوز سوریه گارد. دیگران نیز شکنجه و تهدید به تجاوز یا تجاوز در مقابل دیگر نگهبانان و زندانیان. یک سرتیپ گفت یک رده پایین افسر نشان داد که علاقه به یک زن زندانی: "او را. آیا هر چیزی که شما می خواهید با او."

مردان و پسران نیز مورد تجاوز جنسی و تجاوز در بازداشت اما با توجه به این گزارش زنان و دختران بودند نامتناسب هدف قرار دادند.

حتی بدتر برای زنان

این نیاز به دنبال جبران برای چنین جنایات است که در قلب این مورد در حال دنبال ECCHR. آنها اقدام به نمایندگی از هفت بازماندگان از جمله چهار زن سوری و سه مرد در حال حاضر در اروپا بر اساس. همه بودند غیر نظامیان زندانی در زندان توسط سوریه نیروی هوایی سرویس اطلاعاتی در حلب حماة و دمشق. ECCHR می گویند که آنها را شناسایی کرده اند و نه عاملان بر اساس شهادت این قربانیان و منابع دیگر از شواهد.

به عنوان بخشی از شکایت کیفری بین المللی وکلا در ECCHR صادر کرده اند تقاضا به آلمان فدرال دادستان برای یک موجود حکم بازداشت برای رئیس سابق نیروی هوایی ارتش سوریه هوش سرویس جمیل حسن به اصلاح و شامل خشونت جنسی به عنوان یک جنایت علیه بشریت است. علاوه بر این, آنها به نام برای تحقیقات نیز با تمرکز بر جنایات جنسی طبیعت باز می شود به هشت دیگر متهمان و حکم بازداشت صادر می شود.

فعال حقوق بشر و کارشناس حقوقی Joumana سیف تاکید بر اهمیت توصیف جنایات به عنوان "جنسی" به عنوان مخالف به دیگر اشکال خشونت به ویژه در سوریه است.

German prison officials in Koblenz

آلمان داده است برخی امیدوارم که وجود خواهد داشت یک حساب برای برخی از سوریه جنایات رژیم

"بسیاری از بازماندگان زنان هستند و زمانی که آنها منتشر می شوند با وجود داشتن چنین وحشتناک تجارب در زندان مورد تبعیض قرار دارند. آنها با پرداخت دو بار می گوید:" Seif.

"آنچه آنها نیاز دارند به ویژه خدمات بهداشتی و کمک های روانی و حق محافظت می شود. آنها نیاز به شناخت."

مردان در معرض خشونت های جنسی در زندان اغلب احساس مردانگی خود را به خطر افتاده است و ترس از دست دادن رابطه با همسالان خود با توجه به همکار کارشناس حقوقی Kather. در عین حال برای زنان عواقب می توان مضاعف ویرانگر است.

"اگر یک زن شده است از لحاظ جنسی تجاوز او در نظر گرفته است به ارمغان آورده اند شرم بر افتخار خانواده و خواهد بود از مطالعه حذف می گوید:" Kather. "این بی ثباتی خانواده و اگر شما بی ثبات کردن خانواده پس از خانواده شما را تا پایان بی ثبات کننده هسته اصلی جامعه است."

عدالت برای قربانیان جنسی و جنسیتی جنایات نیز دیده می شود به عنوان کلید هر در آینده تلاش های آشتی به خصوص با توجه به آنچه گزارش سازمان ملل متحد به نام "نزدیک به کل صورت عدم پاسخگویی برای نقض."

در حال حاضر هر چند وکیل Kather است با تمرکز بر زمان حال است.

"این است که یک نظام و یک دولت است که از مردم بدن برای سیاسی خود را با هدف سرکوب و تهدید و ارعاب او می گوید:. "و ما خواهان پاسخگویی از این دادستان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب