Canon U. S. A. حمایت و شرکت در مجازی 15th سالانه ژاپن مرکز مقاله جوایز مسابقه برنامه

در ادامه به حمایت از آموزش و پرورش و جوانان Canon U. S. A., Inc., یک رهبر در تصویربرداری دیجیتال راه حل, حمایت

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

در ادامه به حمایت از آموزش و پرورش و جوانان Canon U. S. A., Inc., یک رهبر در تصویربرداری دیجیتال راه حل, حمایت و شرکت در 15th سالانه ژاپن مرکز مقاله رقابت جوایز برنامه در تاریخ 13 ژوئن سال 2020 است. با این برنامه ترویج آگاهی و درک درستی از فرهنگ ژاپنی در ایالات متحده در حالی که کمک به جوان آمریکایی خود را گسترش بین المللی افق هفت نفر اهدا جوایز از جمله کانن محصولات برای خود فکری, مقالات. Canon U. S. A., Inc. و ژاپن مرکز در دانشگاه استونی بروک باید دیرینه همکاری آغاز شد که در سال 2005 توسط رئیس جمهور سابق و رئیس اجرایی از Canon U. S. A., Inc., مرحوم آقای Kinya اوچیدا. مقاله رقابت در حال حاضر در آن 15th سال است یک نمونه از این همکاری. Canon U. S. A., Inc. رئیس جمهور و رئیس اجرایی Kazuto اگوا صحبت در مجازی جوایز مراسم و تبریک به برندگان.

"در Canon U. S. A., Inc., ما بصورتی پایدار و محکم شخصیت کانن, شرکت, فلسفه Kyosei که به معنی " همه مردم صرف نظر از نژاد و دین و یا فرهنگ هماهنگ زندگی و کار با هم به آینده است.' ما معتقدم که ما باید مسئولیت را به بازگشت به جوامع که در آن زندگی می کنیم و کار و همچنین حمایت و پرورش آموزش و پرورش در میان جوانان" آقای اگوا گفت. "پشتیبانی ما از 15 سالانه ژاپن مرکز مقاله رقابت در دانشگاه استونی بروک فقط یک نمونه است. من افتخار کار ژاپن مرکز و همچنین تمام دانش آموزانی که نویسنده چنین پرشور در مقالات نمایشگاه درک خود را از فرهنگ ژاپنی و بیشتر ما گسترش Kyosei پیام است."

وجود دارد 167 مقالات فرستاده شده توسط دانش آموزان از دبیرستان به کالج و دانشجویان در منطقه متروپولیتن نیویورک. هر مقاله با تمرکز بر یک یا چند جنبه از ژاپن از جمله هنر, فرهنگ و سنت و تاریخ و جامعه است که متصل به تجربیات شخصی خود را نمایش و/یا اهداف آینده است. انتخاب شده توسط کمیته ای از قضات هفت برندگان دریافت جوایز از جمله Canon EOS یا دوربین پاورشات. برندگان عبارتند از:

دبیرستان بخش برندگان:

  • مقام اول برنده: Nathaniel گودیر, Fiorello H. لاگاردیا دبیرستان از موسیقی و هنر و هنرهای نمایشی
  • برنده مقام دوم: ربکا L. Smith به Brearley مدرسه
  • مقام سوم برنده: جنی هوانگ Stuyvesant دبیرستان

کالج, بخش, برنده:

  • مقام اول برنده: Laura Srinivas, دانشگاه استونی بروک

اوچیدا یادبود جایزه:

  • Lynca سایتو, Stuyvesant دبیرستان

ویژه یک جایزه:

  • هانا Mirando, دانشگاه کرنل

ویژه B جایزه:

  • کلی سو بروکلین ویژگی های دبیرستان

"Canon U. S. A. شده است یک شریک متعهد در حمایت از ما برای ترویج آموزش و پژوهش در این مطالعه از فرهنگ ژاپنی," دکتر گفت: Iwao Ojima رئیس جمهور ژاپن مرکز در دانشگاه استونی بروک. "هدف از ژاپن مرکز در دانشگاه استونی بروک است که برای ایجاد یک پل بین دانشگاه و جامعه محلی برای ترویج آموزش و پرورش, پژوهش و فعالیت های فرهنگی مربوط به ژاپن است و ما نمی تواند بیشتر افتخار این سال مقاله رقابت و حمایت از Canon U. S. A."

اولین ژاپن مرکز مقاله رقابت برگزار شده توسط دانشگاه استونی بروک در نیویورک و پشتیبانی شده توسط Canon U. S. A., برگزار شد و طی این 2005-2006 سال تحصیلی. پس از آن مراسم تحلیف سال وجود داشته است 3,076 ارسالی از 243 مدارس. این برنامه آموزشی می توانید ترویج ورود به مطالعه و تشویق مردم به درک فرهنگ های مختلف و ایده های.

هر یک از برنده شدن مقالات را می توان در ژاپن مرکز سایت.

در مورد ژاپن مرکز در دانشگاه استونی بروک
ژاپن مرکز در دانشگاه استونی بروک تاسیس شد در سال 2003. آن است که توسط اعضای هيئت علمی فارغ التحصیلان و نفوذ اعضای جامعه محلی است. مرکز سازماندهی همایش سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی, اجرای, جشنواره های فیلم, آموزشی, حوادث و برنامه های توسعه. هدف ژاپن از مرکز مقاله رقابت این است که به ترویج آگاهی و درک از ژاپن در ایالات متحده و به کمک جوان آمریکایی خود را گسترش بین المللی افق.

در مورد Canon U. S. A., Inc.
Canon U. S. A., Inc., پیشرو در ارائه دهنده به مصرف کننده و کسب و کار به کسب و کار و صنعتی تصویربرداری دیجیتال راه حل برای ایالات متحده و آمریکای لاتین و کارائیب بازار. با حدود 33 میلیارد دلار در جهان درآمد پدر و مادر خود شرکت Canon Inc. (NYSE:CAJ) رتبه سوم به طور کلی در ایالات متحده ثبت اختراع اعطا شده در سال 2019† شد و نام یکی از مجله فورچون جهانی را تحسین ترین شرکت ها در سال 2020 است. Canon U. S. A. اختصاص داده شده به آن Kyosei فلسفه اجتماعی و زیست محیطی است. به حفظ مطلع از آخرین اخبار از Canon U. S. A., ثبت نام برای شرکت آر اس اس خوراک خبری با مراجعه به www.usa.canon.com/rss و به دنبال ما در توییتر @CanonUSA.

# # #

† بر اساس بارگیری در این هفته ثبت اختراع فقره صادر شده توسط ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن