همه شما می توانید خوردن پیتزا مطالعه نشان می دهد بدن عهده شگفت آور و با یکی کردن کالری زیاده روی

یک مطالعه جدید که شامل شرکت کنندگان در خوردن پیتزا و پس از احساس پر ' به منظور آزمون چه اثرات فوری این حال در

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

یک مطالعه جدید که شامل شرکت کنندگان در خوردن پیتزا و پس از احساس پر ' به منظور آزمون چه اثرات فوری این حال در بدن می یابد که سوخت و ساز بدن ما جای تعجب است در مقابله با زیاده روی است.

محققان با مرکز تغذیه و ورزش و متابولیسم در دانشگاه, داخل حمام مقايسه اثر نرمال خوردن (یعنی 'خوردن تا زمانی که شما به راحتی کامل') با حداکثر خوردن (یعنی 'خوردن تا زمانی که شما می توانید مدیریت یکی دیگر از نیش').

آنها دریافتند که مردان سالم و جوان (با سن 22 – 37) که داوطلب برای محاکمه مصرف تقریبا دو برابر پیتزا زمانی که فشار فراتر از معمول حدود دو برابر مصرف کالری خود را و در عین حال قابل ملاحظه ای موفق به نگه داشتن مقدار زیادی از مواد مغذی در خون در محدوده طبیعی است.

به این می گویند محققان نشان می دهد که اگر در غیر این صورت فرد سالم overindulges گاهی اوقات وجود دارد فوری عواقب منفی در شرایط از دست دادن کنترل سوخت و ساز بدن. آنها هشدار می دهند تا از خطرات ناشی از طولانی شدن بیش از حد غذا خوردن.

محقق هارون Hengist توضیح داد: "همه ما می دانیم که در دراز مدت خطرات بیش از حد زیاده روی با غذا وقتی که می آید به چاقی و دیابت نوع دوم و بیماری های قلبی و عروقی, اما ما می دانیم که بسیار کمتر در مورد برخی از اثرات آنی "همه شما می توانید خوردن' مکان در بدن است. یافته های ما نشان می دهد که بدن در واقع عهده قابل ملاحظه ای است که در مواجهه با عظیم و ناگهانی کالری بیش از حد است. انسان سالم می تواند غذا خوردن دو بار به عنوان بسیاری به عنوان "کامل" و مقابله موثر با این انرژی اولیه مازاد."

در این مطالعه میانگین مصرف کالری در همه شما می توانید خوردن محاکمه شد بیش از 3000 کیلو کالری تقریبا یک و نیم بزرگ استفاده کرد. این متنوع زیادی با برخی از افراد قادر به مصرف تا دو و نیم بزرگ پیتزا در یک بروید.

این است که فراتر از استاندارد بالغ راهنمایی برای مصرف کالری در یک روز (اجازه دهید به تنهایی یک وعده غذایی) - و حتی کالری بیشتری نسبت به ما المپیک مایکل فلپس شناگر معروف گزارش برای خوردن صبحانه.

نتایج نشان می دهد که پس از خوردن حداکثر:

  • قند خون (گلوکز) سطح آنها بالاتر از یک حد نرمال غذا.
  • مقدار انسولین در خون بود 50 درصد بالاتر از حد نرمال (این هورمون توسط بدن برای کنترل سطح قند خون).
  • چربی خون (تری گلیسیرید و غیر استری اسیدهای چرب) تنها کمی بالاتر با وجود داشتن مصرف بیش از دو برابر ، این جالب است چرا که پژوهش های قبلی نشان داده است که چربی خون را افزایش دهد به همان نسبت که کم به متوسط مقدار چربی هستند مصرف می شود.
  • هورمون هایی که منتشر شده توسط روده تحریک ترشح انسولین و افزایش احساس پری تغییر شد بیشتر توسط پرخوری (به عنوان مثال GLP-1 و پپتید YY).

این مطالعه همچنین نگاه اشتها و خلق و خوی در طول محاکمات است. چهار ساعت پس از خوردن حداکثر شرکت کنندگان احساس خواب آلودگی/بی حال و گزارش هیچ تمایلی به خوردن هر چیز دیگری از جمله غذاهای شیرین. این تعجب آور نیست چرا که پاداش مراکز در مغز معمولا مواد غذایی خاص پس از خوردن پیتزا ممکن است انتظار می رود به تغییر میل به غذاهای شیرین - که ممکن است به همین دلیل شما همیشه باید اتاق را برای دسر.

پروفسور جیمز بتی که نظارت کار افزود: "ما می دانیم که مردم اغلب خوردن فراتر از نیازهای خود را به همین دلیل است که بسیاری از ما در تلاش برای مدیریت وزن بدن ما. بنابراین تعجب آور است که هیچ پژوهش های قبلی تا به حال اندازه گیری حداکثر ظرفیت برای خوردن در یک وعده غذایی به منظور درک چگونه بدن انسان در پاسخ به این چالش.

"این مطالعه نشان می دهد که انسان ها قادر به خوردن دو بار به عنوان غذا به عنوان مورد نیاز است به ما احساس "کامل" اما که بدن ما نیز سازگار بیش از حد تحویل مواد غذایی در یک وعده غذایی بزرگ. به طور خاص کسانی که مورد آزمایش در این مطالعه قادر به نحو احسن استفاده و یا ذخیره مواد مغذی مصرف آنها در طول پیتزا خوردن چالش هایی که سطح قند و چربی در خون خود بودند بسیار بالاتر از زمانی که آنها می خوردند نصف مقدار مواد غذایی است.

"مشکل اصلی با پرخوری است که آن را می افزاید: بیشتر انرژی ذخیره شده به بدن ما (در شکل چربی) است که می تواند در اوج چاقی اگر شما پرخوری روز پس از روز. این مطالعه نشان می دهد که اگر در غیر این صورت فرد سالم overindulges گهگاه برای مثال خوردن یک بوفه بزرگ غذا یا ناهار کریسمس و سپس وجود دارد هیچ فوری عواقب منفی در شرایط از دست دادن کنترل متابوليک."

محققان اذعان دارند که مطالعه خود را درگیر مردان جوان سالم, به طوری که آنها برنامه ریزی برای بررسی اینکه آیا اثرات مشابه هستند آشکار در زنان و برای اضافه وزن و جمعیت.

کار نمی دریافت هر گونه کمک های مالی مستقیم با این حال محققان در حال پشتیبانی توسط رتبه جایزه بودجه و دانشگاه, داخل حمام.

  • کامل کاغذ 'پاسخ فیزیولوژیکی به حداکثر خوردن در مردان' منتشر شده است در مجله انگلیسی تغذیه.
  • doi 10.1017/S0007114520001270.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب