Newegg را "مدرسه-Your-Way" کمپین لگد کردن شش هفته صرفه جویی به دانش آموزان آماده شدن برای یک نامشخص بازگشت به مدرسه این سقوط

Newegg یکی از پیشرو تکنولوژی متمرکز e-خرده فروشی در شمال امریکا امروز پرده برداری از جزئیات آن "مدرسه-Your-Way

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

Newegg یکی از پیشرو تکنولوژی متمرکز e-خرده فروشی در شمال امریکا امروز پرده برداری از جزئیات آن "مدرسه-Your-Way" در مبارزات انتخاباتی. شش هفته فروش خواهد شد از ویژگی های تخفیف عمیق در مدرسه ملزومات برای کمک به دانش آموزان آماده شدن برای آینده سقوط دانشگاهی ترم. با خیلی تامل در مورد این سال را به بازگشت به مدرسه Newegg تخفیف خواهد شد به خصوص آرایه وسیعی از محصولات را با توجه به طیف وسیعی از مدل های تحصیلی از جمله در دانشگاه آموزش خانه تحصیل و یادگیری تلفیقی.

"دانش آموزان و خانواده خود را با یک معامله بزرگ از عدم قطعیت در این سال به عنوان مدارس شروع به طرح برنامه های خود را برای از سرگیری آموزش در پاییز" گفت: Anthony چو مدیر عامل شرکت Newegg. "این سال را بازگشت به مدرسه مبارزات انتخاباتی نشان دهنده منحصر به فرد این واقعیت ارائه معاملات بزرگ در محصولات با تکنولوژی و یادگیری دیگر ملزومات به تجهیز دانش آموزان برای سال پیش رو آیا آنها خواهید بود آموزش در کلاس یا آموزش در خانه است."

بازگشت به مدرسه با افت COVID-19 چالش هایی برای دانش آموزان به عنوان آنها آماده برای شروع یک سال تحصیلی جدید با بسیاری از ناشناختهها. برخی ممکن است یادگیری در کلاس درس در حالی که دیگران ممکن است در ادامه از راه دور یادگیری است. Newegg را "مدرسه-Your-Way" فروش خواهد شد از ویژگی های شش هفتگی تبلیغات برجسته تم های مختلف از بازگشت به مدرسه بازه زمانی برای حمایت از یادگیری هر چه ترتیبات پیش رو در پاییز.

  • هفته 1 (جولای 21-27): برترین سیستم های PC برای کار + بازی
  • هفته 2 (تاریخ 28 ژوئیه-اوت 3): ساخت راه خود را به موفقیت
  • هفته 3 (مرداد 4-10): توانمند سازی درونی خود را پرنیان
  • هفته 4 (مرداد 11-17): طراحی کامل فضای مطالعه
  • هفته 5 (مرداد 18-24): تکنولوژی تا سال تحصیلی خود را
  • هفته 6 (25-31 اوت): چرخ دنده ها تا قبل از شروع کلاس

در علاوه بر این به صورت هفتگی جوایز ذکر شده در بالا در جولای 21 Newegg میزبان یک مدرسه-Your-Way قرعه کشی با جایزه بسته به ارزش هزاران دلار است. برنده خوش شانس را به خانه "نهایی مطالعه & gaming راه اندازی" جایزه که شامل یک سفارشی EK مایع Gaming PC به ارزش بیش از $3,000. بازدید https://newegg.io/schoolyourwaysweepstakes برای کسب اطلاعات بیشتر و وارد کنید و یا اینجا را کلیک کنید برای جزئیات کامل و رسمی قرعه کشی قوانین.

برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه Newegg بازدید https://www.newegg.com/. مثل Newegg در Facebook عضویت در Newegg در یوتیوب و دنبال Newegg در توییتر برای اقامت تا تاریخ در این شرکت آخرین اخبار.

در مورد Newegg Inc.
Newegg Inc. پیشرو در فن آوری متمرکز e-خرده فروش در آمریکای شمالی با رسیدن به جهانی در اروپا, آسیا و اقیانوسیه, امریکا لاتین و شرق میانه. در سال 2001 تاسیس شرکت خود ارائه می دهد بیش از 40 میلیون نفر ثبت نام مشتریان انتخاب جامع از آخرین مصرف کننده, الکترونیک, سرگرمی, خانه های هوشمند و محصولات بازی. Newegg به طور مداوم در رتبه بندی به عنوان یکی از بهترین خرید آنلاین مقصد و این شرکت به طور منظم را بدست آورده صنعت پیشرو در خدمات به مشتریان و رتبه بندی. Newegg است که مقر آن در شهر صنعت, کالیفرنیا, با آمریکای شمالی توزیع امکانات واقع در سراسر ایالات متحده و کانادا است. برای اطلاعات بیشتر https://www.newegg.com/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب