شورون کامل کسب پوما انرژی (استرالیا) Holdings Pty Ltd

شورون استرالیا پایین دست Pty Ltd. یک شرکت تابعه تماما متعلق به شرکت شورون اعلام کرد که آن را به اتمام رسانده ک

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

شورون استرالیا پایین دست Pty Ltd. یک شرکت تابعه تماما متعلق به شرکت شورون اعلام کرد که آن را به اتمام رسانده کسب از پوما انرژی Asia Pacific B. V. تمام سهام و منافع سهام پوما انرژی (استرالیا) Holdings Pty Ltd برای مقدار AU$425 میلیون.

کسب می افزاید: شبکه ای از بیش از 360 و متعلق به شرکت خرده فروش متعلق به ایستگاه های خدمات تجاری و صنعتی سوخت های کسب و کار در مالکیت و یا اجاره حاشیه پایانه های واردات و توزیع سوخت انبار به شورون به استرالیا نمونه کارها.

"این کسب استراتژیک ادغام بیشتر ما زنجیره ارزش در منطقه آسیا و اقیانوس آرام با ارائه یک به خوبی توسعه یافته زیرساخت برای محصولات از ما آسیایی, پالایش سرمایه گذاری مشترک در بازار جذاب" گفت: Mark Nelson شورون است معاون اجرایی رئیس جمهور در پایین دست و مواد شیمیایی. "ما هیجان زده به استقبال پوما انرژی کارکنان به شورون ، هنگامی که ما برآورده زمان صدور مجوز تعهدات در استرالیا ما نگاه به جلو به گسترش Caltex خانواده از مارک ها در سراسر این قاره است."

در مورد شورون

شرکت شورون یکی از جهان پیشرو یکپارچه شرکت های انرژی. از طریق شرکت های تابعه آن است که انجام کسب و کار در سراسر جهان شرکت های درگیر در تقریبا در هر جنبه از صنعت انرژی است. شورون بررسی برای تولید و حمل و نقل نفت خام و گاز طبیعی; پالایش بازار و توزیع و حمل و نقل سوخت و روان کننده ها; تولید و فروش پتروشیمی و مواد افزودنی; تولید قدرت و توسعه و اعزام فن آوری است که افزایش ارزش کسب و کار در هر جنبه ای از عملیات شرکت. شورون مستقر در سان رامون, کالیفرنیا. اطلاعات بیشتر در مورد شورون در دسترس است www.chevron.com.

به عنوان استفاده می شود در انتشار اخبار این اصطلاح "شورون" و واژه هایی مانند "شرکت" به "شرکت" "ما" "ما" "ما" و "آن" ممکن است اشاره به شرکت شورون یکی یا بیشتر از آن تثبیت تابعه و یا به همه آنها گرفته شده به عنوان یک کل. همه از این شرایط استفاده می شود برای راحتی و تنها در نظر گرفته شده به عنوان یک شرح دقیق هر یک از شرکت های جداگانه که هر کدام مدیریت آن امور خود را.

# # #

اظهارات هشدار مربوطه به جلو به دنبال اطلاعات به منظور "بندر امن" مفاد اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995

انتشار اخبار این شامل به دنبال اظهارات مربوط به شورون عملیات که بر اساس مدیریت فعلی انتظارات برآورد و پیش بینی در مورد, نفت, مواد شیمیایی و انرژی های دیگر مربوط به صنایع است. کلمات یا عباراتی مانند "پیش بینی," "انتظار" "در نظر دارد," "طرح" "هدف" "پیش بینی" "پروژه ها" "معتقد" "به دنبال" "برنامه" "برآورد" "موقعیت" "به دنبال," "مه" "می" "باید" "را" "بودجه" "چشم انداز" "روند" "ارشاد" "" تمرکز "در برنامه""در مسیر" "میله میله," "اهداف" "هدف" "استراتژی" "فرصت ها" "آماده" و عبارات مشابه در نظر گرفته شده برای شناسایی چنین اظهارات به جلو نگاه. این اظهارات تضمین عملکرد آینده و در معرض خطرات خاص ابهامات و عوامل دیگر که بسیاری از آنها فراتر از این شرکت کنترل و دشوار است برای پیش بینی. بنابراین نتایج واقعی و نتایج مادی ممکن است متفاوت از آنچه بیان شده است و یا پیش بینی در چنین اظهارات به جلو نگاه. خواننده نباید جای تکیه ناروا در این اظهارات به جلو نگاه که صحبت فقط از تاریخ از این انتشار اخبار ، مگر اینکه از نظر قانونی مورد نیاز شورون متعهد هیچ الزامی برای به روز رسانی عموم هر گونه اظهارات به جلو نگاه, آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت.

در میان عوامل مهمی است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از آن در اظهارات به جلو نگاه: تغییر نفت خام و گاز طبیعی, قیمت; تغییر پالایش و بازاریابی مواد شیمیایی حاشیه; این شرکت توانایی تحقق پیش بینی صرفه جویی در هزینه و کاهش هزینه; اقدامات رقبا و یا تنظیم کننده; زمان اکتشاف هزینه; زمان بندی نفت خام liftings; رقابت جایگزین منابع انرژی یا محصول جایگزین; تحولات تکنولوژیکی; نتایج عملیات و وضعیت مالی این شرکت کنندگان, فروشندگان شرکا و صاحبان سهام اعضا به خصوص در طول مدت طولانی از قیمت های پایین نفت خام و گاز طبیعی; ناتوانی یا شکست شرکت سرمایه گذاری مشترک شرکای صندوق سهم خود را از عملیات و فعالیت های توسعه; پتانسیل شکست برای رسیدن به رود تولید خالص از موجود و آینده نفت خام و گاز طبیعی در پروژه های توسعه; بالقوه تاخیر در توسعه ساخت و ساز و یا راه اندازی برنامه ریزی شده; پروژه های بالقوه اختلال یا وقفه در عملیات شرکت با توجه به جنگ حوادث و رویدادهای سیاسی, مدنی, ناآرامی آب و هوایی شدید تهدیدات سایبری و اقدامات تروریستی خام تولید نفت سهمیه و یا اقدامات دیگر که ممکن است اعمال شده توسط سازمان کشورهای صادر کننده نفت و دیگر کشورهای تولید کننده و یا طبیعی دیگر و یا انسان باعث فراتر از شرکت کنترل; تغییر اقتصادی و قانونی و سیاسی محیط در کشورهای مختلف در آن شرکت عمل می کند; عمومی داخلی و بین المللی در شرایط سیاسی و اقتصادی; مسئولیت بالقوه برای اقدامات درمانی و یا ارزیابی های زیر موجود و یا آینده مقررات زیست محیطی و دادخواهی; قابل توجه عملیاتی سرمایه گذاری و یا محصول تغییرات مورد نیاز موجود و یا آینده محیط زیست قوانین و مقررات از جمله موافقت نامه های بین المللی و ملی و یا منطقه ای قانون و اقدامات قانونی برای محدود کردن و یا کاهش انتشار گازهای گلخانه ای; مسئولیت بالقوه ناشی از انتظار و یا در آینده دادخواهی; آینده این شرکت خریداری و یا گرايش دارایی ها یا سهام و یا تاخیر و یا عدم انجام معاملات به بستن بر اساس نیاز بسته شدن شرایط بالقوه برای سود و زیان از دارایی گرايش یا اختلالات; دولت موظف به فروش divestitures, recapitalizations خاص صنعت مالیات و تعرفه ها و تحریم تغییرات در مالی شرایط یا محدودیت در دامنه عملیات شرکت; ارز خارجی جنبش در مقایسه با دلار آمریکا; مواد کاهش نقدینگی در شرکت های بزرگ و دسترسی به بازارهای بدهی; اثرات تغییر قوانین حسابداری تحت اصول حسابداری پذیرفته شده اعلام شده توسط قانون تنظیم بدن; این شرکت توانایی شناسایی و کاهش خطرات و خطرات ذاتی در سیستم جهانی انرژی صنعت; و عوامل مندرج تحت عنوان "عوامل خطر" در صفحه 18 از طریق 21 از شرکت 2018 گزارش سالانه در فرم 10-K و پس از آن براده با آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار. دیگر غیر قابل پیش بینی و یا عوامل ناشناخته مورد بحث نیست در انتشار اخبار این نیز می تواند مواد عوارض جانبی در اظهارات به جلو نگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن