Tucker Carlson تظاهرات به شیطان اسپرم Doc دفاع

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson خود را ادامه داد contrarian موضع در coronavirus همه گیر در سه شنبه شب از ویرو

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson خود را ادامه داد contrarian موضع در coronavirus همه گیر در سه شنبه شب از ویروسی تصویری از حاشیه پزشکان واسطه COVID-19 دروغ و ادعا بود و تنها حمله کردند زیرا آنها با انتقاد از "sainted" Dr. Anthony Fauci.

ساعت پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دو برابر کردن پشتیبانی برای پزشکان—از جمله عجیب و غریب اطفال دکتر استلا امانوئل که قبلا گفته "دیو اسپرم" علل پزشك زنان بیماری—کارلسون لگد کردن او وبگاه برنامه توسط نرده در برابر سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای سرکوب این ویدئو را دروغ.

این ویدئو livestreamed توسط راست دیجیتال خروجی Breitbart در دوشنبه, ویژه, خبری "اجلاس" بودجه توسط جناح راست گروه سیاسی, Tea Party Patriots. قبل گرفته شده توسط Facebook, این ویدئو متصلب تا نزدیک به 20 میلیون بازدید در روز دوشنبه. علاوه بر این ادعا بحث برانگیز ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین می تواند در جلوگیری و حتی "درمان" کوروناویروس "آمریکا را خط مقدم پزشکان" نیز گفت: ماسک و اجتماعی فاصله های غیر ضروری بود برای جلوگیری از گسترش ویروس.

این ادعا که وجود دارد یک "انگیزه" برای دموکرات ها به کروناویروس علت "آسیب های بیشتر" را به عنوان آن را لطمه می زند و تهمت سیاسی فاکس نیوز ستاره گره خورده است حذف این ویدئو به 2020 انتخابات ریاست جمهوری این ادعا آن را تنها در نظر گرفته شود چرا که مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد آن است که "خشم دموکرات ها."

"هر گونه پیشرفت علمی است که باعث کاهش درد و رنج از آمریکایی ها در انتخابات سال است تهدید به جو بایدن کمپین به طوری که آنها تصمیم به کشیدن تصویری کردن اینترنت" کارلسون huffed.

پس از مقایسه رسانه های اجتماعی شرکت ها را به "مقامات چینی," کارلسون گفت: بینندگان که او با این نسخهها کار برای "یکی از معدود رسانه های جمعی شرکت" کنترل نمی شود توسط Google و Facebook و بنابراین نشان می دهد آنها را به کلیپ های تصویری.

تکرار کرد و خود را باور است که این ویدئو تنها حذف شده برای کمک به presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن برنده کارلسون پخش نظرات از امانوئل با هیجان اعلام کرد که "برای درمان COVID" است هیدروکسی کلروکین.

"دکتر امانوئل ادعا می کنند سخت تر است برای ما برای تایید" کارلسون گفت. "است هیدروکسی کلروکین بخشی از درمان برای coronavirus? ما پاسخ را نمی دانند. ما نمی دانیم که بسیاری از خط مقدم پزشکان در سراسر جهان را تجویز هیدروکسی کلروکین و در ادامه به تجویز آن است."

مطالعات اخیر و محاکمه اما نشان داده اند که ضد مالاریا مواد مخدر موثر است در پیشگیری و یا درمان coronavirus. فدرال اداره مبارزه با مواد مخدر نیز لغو اضطراری برای استفاده از این دارو به عنوان یک درمان با استناد بالقوه مرگبار عوارض جانبی.

بعد گفت: "علم حل و فصل نشده است" در مواد مخدر—فاکس اخبار پزشکی کمک کننده دکتر مارک سیگل بگویید کارلسون بعد در برنامه ای که هیدروکسی کلروکین نشان داده سود—روباه میزبان ادعا امانوئل مواجه شد واکنش زیرا او با انتقاد Fauci, چهره های کاخ سفید را coronavirus نیروی کار.

"که کلیپ خشم آنها. چون بالاتر از همه, شما باید هرگز مسخره sainted Anthony Fauci," کارلسون گفت: پس از پخش امانوئل ضد Fauci اظهارات. "تحت هیچ شرایطی شما می توانید توجه داشته باشید که دکتر Fauci است, در واقع, اغلب ریاکارانه دلقک که حاضر به اعتراف به آنچه که او به وضوح نمی دانند."

"اگر به شما می گویند که با صدای بلند آنها را لغو خواهد کرد شما" او ادامه داد. "Fauci خیلی مفید به بایدن کمپین تا نوامبر Fauci کلمه باید قانون حتی اگر آن معنا ندارد. انتقاد Fauci و شما را ناپدید می شوند از اینترنت است."

علاوه بر در نظر گرفتن بیشتر بلاعوض عکس در Fauci, کارلسون همچنین در زمان هدف در این نشریه برای گزارش امانوئل بسیاری از ادعاهای عجیب و غریب مانند باورهای خود که پزشکان با استفاده از "DNA بیگانه" در داروها و دولت تاخت و تاز کردن توسط "خزندگان" بیگانگان.

"گوگل بی شماری toadies آنلاین آیا پاکسازی کار زشت مسائل" کارلسون groused. "The Daily Beast حمله دکتر امانوئل برای گرفتن مدرک پزشکی در آفریقا و سپس به پیشنهاد او معتقد سحر—از آنجا که شما می دانید آفریقایی انجام این کار درست است؟! متعجب."

او در ادامه ادعا می کنند که در حالی که جانور خوب است با "صحت سیاسی" از زمانی که خروجی این بود که "مبارک" برای کمک به از بین بردن امانوئل به دلیل آن است که یک انتخابات فصل است.

هوستون مبتنی بر اطفال و وزیر به نظر می رسد unfazed حتی علنا ضمن تشکر از این خروجی برای انجام یک "کار بزرگ خلاصه" کار خود را.

کارلسون در روزانه وحش می آید فقط چند هفته پس از انتشار این گزارش شده است که فاکس نیوز, کارکنان تبدیل به خشم بیش از این شعارهای نژادپرستانه و "سفید supremacist تلخه" پخش شبانه خود را نشان می دهد. و در اوایل این ماه کارلسون رفت و در یک "از پیش برنامه ریزی شده تعطیلات" روز پس از سر خود نویسنده استعفا داد هنگامی که او خواست به عنوان صریح نژادپرست است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن