Zain گروه می پیوندد 'با ارزش 500' به باز کردن فرصت های شغلی برای افراد معلول

• Bader, Al Kharafi "از یک میلیارد نفر معلول در سراسر جهان نگه دارید و یکبار مصرف درآمد US$8 تریلیون دلار در س

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

• Bader, Al Kharafi "از یک میلیارد نفر معلول در سراسر جهان نگه دارید و یکبار مصرف درآمد US$8 تریلیون دلار در سال معادل یک فرصت است که کسب و کار نمی تواند نادیده بگیرد. در حال حاضر زمان است."
• اولین شرکت از شورای همکاری خلیج فارس برای پیوستن به, همراه با 285 پیشرو سازمان های جهانی قرار دادن ناتوانی در دستور کار هیئت مدیره
• از طریق آن ما قادر ابتکار Zain پیشگام تنوع و شمول در سراسر regionZain گروه با افتخار اعلام گنجاندن آن در ارزش 500, یک ابتکار بین المللی در تلاش برای قرار دادن ناتوانی در رهبری در دستور کار بوده است. Zain در حال حاضر به خوبی تعریف شده و فعال تنوع و گنجاندن برنامه ما قادر با هدف یکپارچه سازی افراد معلول در درون شرکت و همچنین بهبود کسب و کار خود را اجتماعی و اقتصادی چشم انداز. این شرکت مشارکت در ارزش 500 را بیشتر تقویت تلاش های خود را.

کارآفرین کارولین کیسی راه اندازی با ارزش 500 در مجمع جهانی اقتصاد را در نشست سالانه در داووس در ژانویه 2019 ایجاد یک جنبش جهانی با تمرکز بر ناتوانی رهبری در کسب و کار و تجلیل از کسانی که مرتکب به شمول است. طرح هدف این است که برای متحد کردن 500 رهبران کسب و کار نمایندگی شرکت های جهانی به عنوان مدل نقش و آتش تغییر اجتماعی توسط درخشان نور در افراد مبتلا به معلولیت و نمایشگاه چگونه مردم در این جوامع باقی می ماند قابل توجه و مشارکت بخش از جامعه است.

Zain اولین شرکت از شورای همکاری خلیج فارس برای پیوستن به این ابتکار همراه با 285 دیگر پیشرو جهانی شرکت ها مانند کوکا کولا شرکای اروپایی سیتی, گروه, مایکروسافت, Omnicom باکره, پوسته و آسمان به نام چند با لیست در حال اضافه تمام وقت.

تعبیه پایداری و معنی دار اتصال در هر جنبه از کسب و کار خود زین اختصاص داده شده به آن استراتژی های دیجیتال به طور مداوم کار نسبت به توسعه ارتباطات موبایل اکوسیستم محور در چشم انداز توسعه فراگیر که منجر به توسعه اجتماعی و اقتصادی رشد و هماهنگی به سازمان ملل اهداف توسعه پایدار از خروج هیچ یک از پشت.

Bader Al-Kharafi زین نایب رئیس و مدیر عامل شرکت اظهار داشت: "این وظیفه ما است تا اطمینان حاصل شود ما متنوع و فراگیر محل کار و موقعیت تنوع و گنجاندن در دستور کار هیئت مدیره ما به وضوح و با افتخار ارتکاب به اولویت های ما است. ما ما قادر برنامه وعده ورود ناتوانی سال 2022 و همراه با ارزش 500 یک جامعه جهانی با ارزش های مشترک و آرمان های ما می تواند به پرورش فراگیر فرهنگ است."

Al-Kharafi ادامه داد: "در مجمع جهانی اقتصاد سالانه دیدار با ارزش 500 تاریخ ساخته شده با قرار دادن ناتوانی در مرحله اصلی برای اولین بار. یک میلیارد نفر معلول در سراسر جهان و همچنین برگزاری یک درآمد قابل تصرف از $8 تریلیون دلار در سال معادل یک فرصت است که کسب و کار نمی تواند نادیده بگیرد و به همین دلیل است که ما امضا کرده اند تا به ارزش 500. در حال حاضر زمان است."

کارولین کیسی بنیانگذار ارزشمند 500 گفت: "ما شاهد یک لیست قابل توجه از جهانی شرکت های مخابراتی عضویت و قرار دادن ناتوانی گنجاندن در دستور کار هیئت مدیره خود را و ما خوشحال هستیم که Zain ما اولین شرکت از خلیج فارس امضا کرده است. با 49.5 میلیون مشتری این فوق العاده است برای اطمینان حاصل شود کسانی که با معلولیت های گنجانده شده در داشتن توانایی به ماندن متصل."

کیسی ادامه داد: "جهانی ارتباطات در صنعت ثابت شده است حیاتی در طول چند ماه گذشته در حصول اطمینان از هر کس قادر به ماندن متصل در طول مستند ناشی از این بیماری همه گیر. ضروری است که این خدمات در دسترس برای همه در طول کل زنجیره تامین است."

در Zain بخشی این شرکت تعهد به حمایت از افراد معلول گسترده است. تحت آن ما قادر ورود ناتوانی ابتکار است که در ماه جولای آغاز شد 2019 زین در حال کار برای تبدیل شدن به یک ناتوانی فراگیر سازمان تا سال 2022 در تمام عملیات خود را. ما قادر دارای چهار بخش اصلی اهداف:

1. افزایش اشتغال افراد معلول

2. اطمینان حاصل شود تمام برنامه های آموزشی در حال ناتوانی فراگیر

3. اطمینان حاصل شود همه عامل مکان در دسترس هستند

4. شناسایی و پیاده سازی فن آوری های کمکی که کارمندان را قادر می سازد با معلولیت به طور مستقل کامل کار خود را

به عنوان یک عضو با ارزش 500 زین گروه متعهد شده است به شرح زیر:

  • متعهد: جدول ناتوانی ما در دستور کار هیئت مدیره از سال 2020 و ایجاد یک تعهد به عمل
  • برقراری ارتباط: سهم تعهد ما به ارزش 500 داخلی و خارجی
  • اتصال: نگاهی به بخشی در به اشتراک گذاری اطلاعات و تخصص در سراسر ارزشمند 500 جامعه

--------

در مورد Zain گروه : Zain پیشرو ارتباطات اپراتور در سراسر خاورمیانه و آفریقا ارائه mobile voice و data ارائه خدمات به بیش از 49.5 میلیون مشتریان فعال که از 31 دسامبر 2019. با حضور تجاری در 8 کشور زین عمل در: کویت, بحرین, عراق, اردن, عربستان سعودی, سودان و سودان جنوبی. در لبنان گروه مدیریت 'لمسی' به نمایندگی از دولت است. در مراکش, Zain یک 15.5 درصد از سهام خود در 'INWI' از طریق یک سرمایه گذاری مشترک. Zain ذکر شده است در کویت بورس (سهام دارای صدای تیک تیک: ZAIN. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ایمیل info@zain.com و یا بازدید از: www.zain.com; www.facebook.com/zain; www.twitter.com/zain; www.youtube.com/zain; www.instagram.com/zaingroup; www.linkedin.com/company/zain

در مورد با ارزش 500: جنبش جهانی قرار دادن ناتوانی در رهبری کسب و کار در دستور کار. ما نیاز به 500 ملی و چند ملیتی بخش خصوصی شرکت ها به اوج نقطه برای تغییر و برای باز کردن کسب و کار, اجتماعی, اقتصادی و ارزش زندگی افراد معلول در سراسر جهان است. به دلیل پتانسیل 1.3 میلیارد دلار نباید نادیده گرفته شود. این که آیا شما در حال شروع ناتوانی خود را گنجاندن سفر پوسته پوسته شدن و یا منجر به اتهام پیوستن به ارزش 500 به جهان نشان می دهد چگونه آن را انجام داده است. https://www.thevaluable500.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب