سرد قهوه با شیر, همکاری, جشن سالگرد 10 سال

2020 علامت 10 سال از اروپا کشاورز متعلق به تعاونی لبنی Arla Foods و شرکت آمریکایی قهوه استارباکس همکاری برای ت

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

2020 علامت 10 سال از اروپا کشاورز متعلق به تعاونی لبنی Arla Foods و شرکت آمریکایی قهوه استارباکس همکاری برای ترکیب سرد قهوه و شیر برای آماده نوشیدن (RTD) در بازار است. همکاری موفقیت آمیز بوده است و از آغاز تامین مستمر رشد در یک سرعت بالا در بازار جهانی است که در آن واحد های تولید افزایش یافته است و کمتر از 1700 درصد است.

زمانی که Arla Foods و استارباکس پیوست نیروهای در سال 2010 آنها آغاز شده در سه بازار. امروز محصولات فروخته شده در بیش از 43 کشور در سراسر اروپا و خاورمیانه و آفریقا (EMEA) و برنامه ها در محل برای راه اندازی در بازارهای جدید است. همراه با این بزرگ جغرافیایی گسترش واحد تولید افزایش یافته 1700 درصد از 8 میلیون واحد در سال 2010 نزدیک به 144 میلیون دلار در سال 2019 به فروش می رسد در سوپر مارکت ها و فروشگاه رفاه در سراسر جهان است.

"ما خوش شانس بوده که به یک تیم بزرگ از هر دو شرکت با هم کار کردن و ما خوشحال هستیم که رابطه ما همچنان به رشد. از آغاز همکاری ترکیب Arla را تجربه گسترده در زمینه تولید لبنیات و نوشیدنی و ما گسترده زنجیره تامین و راه اندازی با استارباکس قهوه منحصر به فرد تخصص – این یک بازی کامل اگر شما در میزان موفقیت مشترک ما رشد می گوید:" هانه Søndergaard مدیر ارشد بازاریابی (CMO) در Arla Foods.

**سرد قهوه با شیر بر روی بروید ** جهانی RTD قهوه در بازار است یکی از سریعترین رشد در RTD دسته با فروش تا 17 درصد در سال 2019. پس از استارباکس را انتخاب Arla Foods به عنوان مجوز خود را در سال 2010 کسب و کار شاهد رشد دو رقمی در هر سال است که انتظار می رود برای ادامه بیش از سه سال آینده. در سال 2018 شد پیشرو RTD نام تجاری در EMEA و موقعیت آن را حفظ می کند.

"آماده برای رفتن قهوه دسته همچنان به رشد بسیار سریع و این بدان معناست که پتانسیل بسیار خوبی برای ما است. ما به یک نقطه عطف مهم هنگامی که ما تبدیل به پیشرو در ارائه دهنده شیر بر اساس نوشیدنی در اروپا و خاورمیانه و آفریقا است. این به ما نشان داده است که مصرف کنندگان خوش طعم عالی و حق بیمه ماهیت نوشیدنی و ما می خواهیم برای ساخت این موفقیت می گوید:" هانه Søndergaard.

تشنگی بیشتر در سال 2018 شرکت امضا 21 سال و استراتژیک توافقنامه مجوز دادن Arla Foods مجوز برای ادامه تولید و توزیع و بازار استارباکس premium شیر بر اساس RTD قهوه نوشیدنی برای EMEA منطقه است. آن است که در برابر این پس زمینه موفقیت که RTD دسته بازی خواهد کرد حتی یک نقش بزرگتر در Arla Foods استراتژی آینده.

"نگاه به آینده اعتقاد ما بر این است که نوآوری کلید موفقیت در آینده است. ما متعهد به ادامه همکاری نزدیک با استارباکس به اطمینان حاصل شود که سرد قهوه با شیر باقی می ماند یک مصرف کننده های مورد علاقه در حالی که ما در توسعه و رشد این دسته در راه سازگار با محیط زیست می گوید:" هانه Søndergaard.

استارباکس قهوه سرد محدوده تولید شده در Arla Foods' سایت در اسبیرگ دانمارک با شیر از Arla Foods' 9700 کشاورز صاحبان و 100% فنی و اخلاقی از قهوه Starbucks Coffee Company.

Arla Foods بین المللی فراورده های لبنی شرکت متعلق به 9,700 کشاورزان از, دانمارک, سوئد, انگلستان, آلمان, بلژیک, لوکزامبورگ و هلند. Arla Foods یکی از بازیکنان برجسته بین المللی فراورده های لبنی عرصه با مارک های شناخته شده مانند Arla®, Lurpak®پاک® و کاستلو®. Arla Foods است که با تمرکز بر ارائه خوب لبنی تغذیه از کشاورزی پایدار و عملیات و نیز بزرگترین تولید کننده های آلی و محصولات لبنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن