حق بیمه شبکه های ساخت متفاوت رقابت برای حامل

Huawei میزبانی "حق بیمه, شبکه های دیجیتال بهتر جهان" جلسه در دنیای بهتر اجلاس سال 2020 است. در این جلسه آنلاین

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

Huawei میزبانی "حق بیمه, شبکه های دیجیتال بهتر جهان" جلسه در دنیای بهتر اجلاس سال 2020 است. در این جلسه آنلاین جهانی حامل تحلیلگر IDC و Huawei مورد بحث چگونه حمل می تواند به افتراق خود را از خدمات و بهبود شبکه برای اطمینان از رشد کسب و کار.

متفاوت شبکه خواهد بود یک مزیت رقابتی برای حامل

سریع دیجیتالی از صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات همراه با گسترده تر استقرار 5G رشد آموزش آنلاین در طول های اخیر جهانی بهداشت بیماری همه گیر و عمومی ابر قرار داده اند فشار بیشتری بر شبکه زیرساخت ها است. Gary لو رئیس جمهور Huawei بازاریابی شبکه ای و راه حل فروش Dept گفت: "صنعتی دیجیتالی تسریع خواهد کرد در 5 سال آینده و افراد خانه ها و شرکت ها نیز بیشتر خواستار از خدمات دریافت می کنند. ما فکر می کنم بهتر است برای حمل به جای بهترین-تلاش خدمات با خدمات متفاوت است که باید تضمین SLAs. این است که چگونه آنها می توانند کسب درآمد از شبکه ارزش ها و ایستادگی کردن از رقبای."

مت ایستوود معاون ارشد رئیس جمهور از IDC ایراد سخنرانی در موضوع "انتقال دیجیتال و تاثیر آن مقیاس و اتوماسیون". او اظهار داشت که حامل باید برنامه ریزی و ساختن آینده هدف شبکه های مبتنی بر کلید معماری شاخص (کای) مدل برای آماده شدن برای صنعت دیجیتال تغییر و تحول است.

استقبال F5G فیبر است که طلا در آینده

ریچارد جین جمهور Huawei انتقال و دسترسی به شبکه خط محصول گفت: "فیبر طلا است. فیبر آینده است. فیبر به همه جا. نوری اتصال پایه خدمات مطلوب را تجربه کنند. Huawei AirPON راه حل کمک می کند تا حامل تلفن همراه کارآمد ساخت شبکه های FTTH برای استقرار همه جا اتصالات نوری. eAI ONTs و OLTs با توزیع هوش را افزایش می دهد حامل درآمد و کاهش اونا رای توسط حصول اطمینان از مطلوب E2E تجربه صفحه اصلی خدمات. OTN حق بیمه خصوصی خط راه حل بهبود کیفیت اتصال برای بسیاری از شرکت های با حق بیمه های شبکه و سرویس های ابری و کمک می کند تا حمل و بهتر به آدرس شرکت در بازار است."

Lv پین, معاون رئیس جمهور از شرکت مخابرات چین Anhui, مشترک برخی از موارد استفاده از حق بیمه Wi-Fi و e-امنیت برای خانه هوشمند. در ضمن Cai Weiwen, هیئت مدیره, مدیر و معاون رئیس جمهور چین موبایل گوانگدونگ مشترک تمام نوری نوآوری و تجاری مورد استفاده از ابر VR اپتیک تلویزیون (OTV), OTN حق بیمه خصوصی شبکه های 5G خدمات برای قطار با سرعت بالا. این فن آوری ترکیب برای ایجاد یک ارتباط بهتر پلت فرم برای گوانگدونگ-هنگ کنگ-ماکائو بیشتر منطقه خلیج.

تمام سرویس هوشمند IP شبکه با تضمین SLAs

شبکه های IP در قلب 5G و ابر عصر و نیاز به پشتیبانی با کیفیت بالا و تمام خدمات انتقال است. کوین هو رئيس جمهور از Huawei داده های ارتباطی محصول خط گفت: "در 5G و ابر عصر شبکه IP نیاز به رسیدن به پهنای باند بالا و در دسترس بودن فراتر رفتن از بهترین تلاش های مصرف کننده در شبکه حمل و نقل برای تبدیل شدن به یک تولید شبکه حمل و نقل با تضمین SLAs. بر این اساس Huawei در حال راه اندازی NetEngine 8000 سری روتر طراحی شده برای یک شبکه IP های فوق العاده پهنای باند اتصال هوشمند و O&M. این دیدار خواهد کرد 5G خدمات مورد نیاز در طول تصدی cloudification در نتیجه افزایش رشد کسب و کار از حامل."

لو Rui معاون رئیس جمهور از شرکت مخابرات چین Ningxia, صحبت در مورد استفاده از هواوی هوشمند IP خصوصی, خط, راه حل اول به شبکه های خصوصی برای, دولت بهداشت و درمان و آموزش کاربران اجرای بدون درز ارتباط بین کیفیت شبکه ها و ابرها. Faruk Ekici رئیس Turkcell را در شبکه حمل و نقل برنامه ریزی صحبت در مورد ساخت و ساز از یک همگرا و برنامه ریزی 5G-آماده IP در شبکه حمل و نقل و نگاه به بیشتر رهبری با نسل بعدی آی فن آوری.

iMaster NCE شتاب گلاسه شبکه استقلال برای کسب و کار چالاک

ما در حال رفتن به یک به طور کامل متصل هوشمند جهان است. شبکه اتوماسیون و هوش ضروری برای حق بیمه تجربه و خدمات انتقال است. دیوید لو رئیس جمهور Huawei کلی توسعه بخش اشاره کرد که: "خودمختار شبکه ها به شدت به رسمیت شناخته شده توسط استانداردهای سازمان ها و هدف برای حامل تحول است. Huawei iMaster NCE یک گلاسه گرا هوشمند مدیریت و کنترل سیستم با تمرکز بر 5G و F5G ارزش حالات و به تدریج پیاده سازی اتوماتیک خود شفا و خود-بهینه سازی شبکه های مستقل. iMaster NCE تضمین مطلوب SLA در قبل ، حین و پس از فروش. علاوه بر آن با بهره گیری از هوش مصنوعی و داده های بزرگ تکنولوژی برای پیاده سازی بلادرنگ O&M که ترجمه را به بالاتر O&M بهره وری و بهتر عملیات شبکه با کیفیت."

حق بیمه باز کردن شبکه های تجاری فرصت های جدید برای حامل. بیایید با هم کار کنند برای به دست گرفتن این فرصت ها و ایجاد یک بهتر دنیای دیجیتال ارائه می شود که ارزش برای همه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن