چین می خواهد برای اولین بار به استعمار ماه و مریخ

دلار هنگ کنگ—چین راه اندازی بلندپروازانه ترین ماموریت فضایی در هفته گذشته با یک گروه سه نفره متشکل از یک مدارگ

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

دلار هنگ کنگ—چین راه اندازی بلندپروازانه ترین ماموریت فضایی در هفته گذشته با یک گروه سه نفره متشکل از یک مدارگرد کاوشگر و مریخ نورد لود شده بر روی یک موشک است که از رفتن به مریخ است. ماموریت چشمگیر علمی feat است که گرفتار با رهبر حزب کمونیست چین را با فشار به تعریف چین به عنوان یک فتح ابرقدرت در فضا است.

به نام Tianwen-1 چینی ماموریت مریخ شامل هفت ماه سفر به سیاره سرخ. زمانی که موشک نزدیک مقصد خود را پس از سفر به 39 میلیون مایل را انتشار مدارگرد به اسکن و نقشه مریخ از بالا در حالی که این کاوشگر را حمل رور به روی سطح این سیاره است. اگر همه چیز می رود با توجه به طرح و رور حفظ ارتباط با کنترل زمین در, زمین, چین خواهد بود دوم کشور به موفقیت عملیاتی ربات در مریخ خاک—یک دستاورد مهم برای کشور است که در تلاش برای ایجاد فن آوری برتری در سطح جهانی و بین سیارهای در حال حاضر در مقیاس.

در عین حال که پیروزی می آید لود شده با CCP مقامات میل به فضا استعمار است. یکی ارشد هوافضا مهندس و سر از چین قمری اکتشاف برنامه Ye Peijian نشان داد دو سال پیش در کشور طرح برای فضای اعزامی آینه پکن برنامه ریزی برای دریای چین جنوبی است که این حزب به دنبال اشغال ماه و مریخ به هر قیمتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن