قلب و روح در میان غم و اندوه: Pearson گروه رسانه ای می نویسد به روی صفحه نمایش لیزا وایلی را هنر "زندگی عزیز"

چه می تواند بیشتر موقع و زیبایی تند و تلخ از یک داستان از دست دادن و پیدا کردن قدرت در درون برای زنده ماندن و

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

چه می تواند بیشتر موقع و زیبایی تند و تلخ از یک داستان از دست دادن و پیدا کردن قدرت در درون برای زنده ماندن و زندگی می کنند ؟ پیرسون رسانه های گروهی یکی از رقابتی ترین شبکه های جهانی برای فیلم های مستقل و محتوای ایجاد شده همکاری با استعداد نویسندگان در سراسر جهان است. یک استاد تبدیل کلمات به ملموس صوتی-هنرهای تجسمی این سازمان در یکی دیگر از جهش دوباره در این سال برای رسیدن به ارتفاع بیشتر.
 
یکی از اقدامات انجام شده است به کار در کنار خوزه زامبرانو Casella, یک مرد بیش از مجهز و با تجربه در صنعت فیلم. Casella است که برنده جایزه کارگردان, تهیه کننده و فیلم بردار با اعتبار بیش از 450 ملی و بین المللی تلویزیون آگهی های بازرگانی از جمله امریکن اکسپرس, مک, BMW, victoria's Secret, و غیره. فیلمنامه برای این کتاب نیز تن به تن و فرستاده شده به بالا تهیه کنندگان و کارگردانان هالیوود
 
پیرسون گروه رسانه ای و Casella انتخاب کرده غم انگیز اما تشویق داستان لیزا وایلی را "زندگی عزیز." این شرح زندگی بث تیلور, یک دختر جوان با خیلی قول می دهم که آرزوی تبدیل شدن به یک پزشک زمانی که او فارغ التحصیلان. با حمایت پدر و مادر و مادر بزرگ او این است که برای یک زندگی خوب. اما سرنوشت مقرر راه دیگر زمانی که یک لحظه غم انگیز به ارمغان می آورد بث به زندگی همه را به خود او. او را به تسلیم شدن به غم و اندوه و یا پیدا خواهد به زندگی می کنند ؟
 
بث بخواهد به حرکت در, با توجه به وعده های او با مردم او را دوست داشت. مانند یک هدیه او ملاقات چاد. او مردی است که موفق به تکمیل زندگی خود یک بار دیگر اما درد زیر او یک بار دیگر به عنوان یکی دیگر از سانحه تصادف رخ می دهد و او گرفته شده است به سال قبل از آن از غم و اندوه خود را. قلبی و حرکت وایلی را "زندگی عزیز" را به خوانندگان خود راه رفتن با شخصیت از طریق فرایند از او غم و اندوه از دست دادن و شفا.
 
در جهان مرگ و زندگی, شجاع ترین چیز شما می توانید انجام دهید این است که در تلاش برای ایجاد بهترین از هر لحظه راه بث آیا در وایلی را "زندگی عزیز." زنده ماندن از طریق بث عمیق ترین عذاب و پیدا کردن قدرت خود را هنگامی که زمان می آید برای شما به خوب بکار بردن آن است.
 
"زندگی عزیز"
نوشته شده توسط لیزا وایلی
منتشر شده توسط Austin Event
تاریخ انتشار: 31 ژانویه 2019
شومیز: $3.63 (قیمت در آمازون)
 
درباره نویسنده:
لیزا وایلی متاهل و مادر چهار فرزند. او در یک شهر کوچک در N.S.W. استرالیا است. حرفه ای خود را به دهانه بیش از یک تنوع از نقش کار با مشکل جوانان خشونت افراد مبتلا و خانواده در بحران است. "زندگی عزیز" است که لیزا این کتاب با داستان زیر مصیبت ها و این شخصیت برجسته, بث تیلور. لیزا الهام گرفته شده بود برای نوشتن این کتاب به برجسته عاطفی غلتک coaster یک فرد تجربه زمانی که پایدار فرآیند غم و اندوه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن