چین در تلاش برای خرید این جهان سکوت در COVID-19. اجازه ندهید که آن را.

در حالی که درگیر شدن در بی ثبات رفتار مانند تلاش برای تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال چین قرار دادن پول خود را که د

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

در حالی که درگیر شدن در بی ثبات رفتار مانند تلاش برای تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال چین قرار دادن پول خود را که در آن دهان خود را است وقتی که می آید به کوروناویروس. در حالی که در زیر به خوبی سزاوار جهانی موشکافی برای دولت او در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر coronavirus رئیس جمهور چین به تازگی و غیر اتفاقا اعلام کرد که چین حمایت 2 میلیارد دلار بیش از دو سال به coronavirus پاسخ. این تعهد وارد, فقط ساعت به غیر از رئیس جمهور تهمت و گفت او ممکن است به طور دائم مسدود کردن همه بودجه را به سازمان بهداشت جهانی, یک حرکت است که چین انتقاد کرد.

چین است که به وضوح تلاش برای رنگ خود را به عنوان یک بهداشت جهانی حامی و بانی خیر اما ما نمی تواند به راحتی بر روی آنها. چین در تلاش برای رشوه دادن به جامعه بین المللی را به سکوت در مورد آن رفتار خطرناک—همراه با همزمان تلاش برای مجازات هر کسی که خواسته پاسخ—فقط آخرین حرکت توسط حزب کمونیست چین (CCP) به استفاده اقتصادی اخاذی به خرید دوستان و دشمنان قلدر.

وجود دارد به حق توجه زیادی را در تهمت خود فاجعه نادرست از coronavirus بحران است. نامه خود ترسیم نگرانی در مورد که مثلا با انتقاد از این که برای ستایش چین "شفافیت" در مورد ویروس در ژانویه هنگامی که برگ برنده خود را دقیقا همان چیزی است. او حتی استفاده از کلمه "شفافیت" در یک صدای جیر جیر ستایش چین است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب