لذت بردن از یک آتش سوزی در حیاط خلوت خود را با این دود Firepit

من صرف زمان بیشتری را خارج از منزل. و در خارج از منزل منظورم حیاط خلوت. با کمپینگ و پیاده روی های نجومی در نوس

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

من صرف زمان بیشتری را خارج از منزل. و در خارج از منزل منظورم حیاط خلوت. با کمپینگ و پیاده روی های نجومی در نوسان کامل من شده است در تلاش برای دسترسی به طبیعت هر جا که من می تواند هر زمان که من می توانم, به هم چسباندن یک حس عادی و تلاش برای جذب کافی ویتامین d چه که توسط نوسانی در امام جواد و یا صرف زمان بیشتری را در کوره آن نشده است بیش از حد سخت است. اما وجود دارد برخی از چیزهایی که من در مورد از دست بهار و تابستان یکی از بزرگترین بودن آتش.

وارد Biolite Firepit یک دستگاه است که چیزی است که مناسب برای قرنها و فقط باعث بهبود در آن تا کنون به طوری ماهرانه اما لزوما. این firepit است و بر خلاف هر گونه دیگر شما را دیده ام قبل از. نه تنها آن است که به راحتی قابل حمل (با foldable پاها) و وزن آن نیز می آید با یک منقل ذغالی به سبک کوره رنده و بسته باتری قابل شارژ. چرا یک بسته باتری? در ابتدا من شک و تردید بود—نمی ظروف سرباز یا مسافر با آتش درست است ؟ —اما باتری آسان است به شارژ وصل کنید, دوباره پیوست و آن قدرت تمام 51 جت در Biolite. این جت تزریق آتش با اکسیژن همراه نقاط کلیدی ایجاد یک درجه حرارت یکنواخت و به طور چشمگیری بهبود احتراق ساخت آن را ایده آل برای پخت و پز با ذغال و یا داشتن عالی آتش با هیزم. اگر شما می خواهید شما می توانید کنترل قدرت از طریق بلوتوث برنامه را بر روی تلفن خود را. و این که آیا شما یک متخصص firemaker و یا یک تازه کار, در اینجا ضربه زن: این Biolite به طور کامل دود. نه بیشتر در حال اجرا در اطراف در محافل برای جلوگیری از وارد شدن دود در چشم خود را. جت مراقبت از که برای شما.

من شگفت زده دود از ویژگی های. و پس از آن من شد کمی اذیت که من به زودی راه سخت آموخته است که یک آتش بدون دود را به خود جذب پشه ها. اما برای رفع که, من فقط یک کمی شمع سنبل هندی و در حال حاضر من بهترین از هر دو جهان: من بوی مانند آتش روز و شب اما من نه استنشاق دود در ریه ها من هر بار که من می خواهم به یک آتش سوزی در حیاط خلوت.

Biolite Firepit

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن