کریس والاس تیکه تهمت کمپین مشاور: 'شما بچه ها نگاه احمقانه' برای انکار فقیر تجمع حضور

فاکس نیوز لنگر Chris Wallace ظاهرا نه در خلق و خوی برای تیم مغلوب ساختن پیشی جستن چرخش در صبح روز یکشنبه بارها

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

فاکس نیوز لنگر Chris Wallace ظاهرا نه در خلق و خوی برای تیم مغلوب ساختن پیشی جستن چرخش در صبح روز یکشنبه بارها و بارها به عقب هل دادن در مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور مرسدس Schlapp را بهانه ای برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فقیر کمپین تجمع حضور و غیاب.

برای روز جلوتر از شنبه شب به آرامی با حضور در تجمع در Tulsa, مغلوب ساختن پیشی جستن مجموعه کمپین آسمان-انتظارات بالا برای مشارکت مردم مباهات در مورد تقریبا یک میلیون بلیط که درخواست کرده در حالی که راه اندازی یک مرحله برای یک رود سرریز جمعیت. در پایان تنها 6,200 شرکت کنندگان نشان داد تا به 19,000-ظرفیت BOK مرکز منجر به بزرگ ردیف هایی از صندلی های خالی.

مصاحبه Schlapp عصر روز شنبه والاس به ذکر است که در این عرصه به دور از بسته بندی شده و سرریز جمعیت مرحله رویداد تا به حال به لغو درخواست کمپین aide چه اتفاقی افتاده است.

پس از ترجمه تعداد زیادی از RSVPs که می تواند با توجه به هماهنگ ترول تلاش توسط Infinite نوجوان, Schlapp رفت و به رخ کشیدن در مورد دیجیتال مخاطبان قبل از سرزنش دلتنگ مشارکت در تظاهرات و مسدود کردن ورودی.

والاس در ضمن اشاره کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن است همیشه یک مسئله بزرگ در مورد حضور او در حوادث و کنتراست که با مخالفان خود را' قرار عدم توانایی در قرعه کشی بزرگ جمعیت. پس از Schlapp سعی در مداخله های فاکس لنگر اخراج بازگشت.

"او نمی پر کردن عرصه شب گذشته" اعلام کرد. "و شما بچه ها آنقدر دور است که شما در حال برنامه ریزی یک فضای تجمع و نبود یک سرریز جمعیت و تماشای پوشش و صحبت کردن به [ایسنا خبرنگار] علامت مردیت در زمین امروز معترضان را متوقف کند مردم را از آمدن به این تجمع است."

Schlapp همچنان به اصرار دارند که معترضان مانع از مغلوب ساختن پیشی جستن هواداران از حضور در قبل از pivoting به presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن تجمع اندازه باعث والاس به پرش از پشت در به تمرکز مکالمه.

"مرسدس بنز, لطفا, نمی, filibuster," کهنه میزبان fumed. "لطفا نمی filibuster. ما در حال نشان دادن تصاویر در اینجا و این نشان می دهد خالی مناطق رک و پوست آن را می سازد شما بچه ها نگاه احمقانه هنگامی که شما در انکار این واقعیت از آنچه اتفاق افتاده است."

"ما در حال انکار واقعیت—من نمی دانم آنچه که شما می گویید," Schlapp ادعا.

"وجود صندلی های خالی وجود دارد" والاس retorted. "نیمی دیگر از تجمع خالی بود. عرصه خالی بود. شما نمی توانید آن را انکار کند."

این دیرین جمهوری خواه عمل و سابق فاکس اخبار نویسندگان—یک بار دیگر سعی کردم به نوبه خود تمرکز بایدن در نتیجه والاس تماس او را.

"مرسدس بنز, شما در حال تغییر به یک کمپین سخنرانی که هیچ ربطی به با حضور در تجمع" او اعلام کرد قبل از اینکه در نهایت حرکت به نظرسنجی های اخیر نشان مغلوب ساختن پیشی جستن راه پشت سر بایدن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن