Ann Marie پویگ در مورد چگونه برای ایجاد کامل طرح کسب و کار به عنوان یک کارآفرین جدید

اینکه آیا یا نه شما تصمیم به استفاده از برنامه نویسی در نظر گرفته شده را قابل عرضه در بازار استراتژی یک قالب خ

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

اینکه آیا یا نه شما تصمیم به استفاده از برنامه نویسی در نظر گرفته شده را قابل عرضه در بازار استراتژی یک قالب خاص و یا خود را فوق العاده, روش های فیوز تطبیقی مرکزی اطلاعات عمومی که همه قطعات از کسب و کار خود و اقدامات و دستاورد. ترتیب خواهد بود یک نمودار از خود انجمن و یا "کسب و کار فکر" است و در واقع, که, چه, که, چرا, و, چگونه کسب و کار شما. این بخش شما باید به اطراف و قابل توجه ترین یکی است که جمع آوری چرا شما شکل کسب و کار خواهد شد قدرتمند و چه کسب و کار شما است. موفق کارآفرین و نیکوکار Ann Marie Puig از کاستاریکا ارائه می دهد درک در ساختمان ایده آل درست تست استراتژی است.

اصلی منطقه است و در خلاصه اجرایی این بخش است که نیاز به پیچیدگی های خاص بر روی محصولات و خدمات ارائه خواهد شد که در پشت این انجمن که مشتریان عادی هستند و چه پیش نیازها باید برآورده شود برای تحقق اهداف سازمان. می گوید پویگ "اجرایی خلاصه یک قطعه اساسی از عرضه در بازار استراتژی و ایجاد چارچوب برای همه چیز است که به شرح زیر است."

به یاد پس از آن منطقه سازمان و مدیریت بینش در مورد ارتباط ساختار (sole proprietorship محدود, خطر, مشارکت, و غیره.) و مالک را تجربه و تجربه است. در مورد شما باید کارکنان آنها را نشان می دهد در اینجا با عناوین و یا مشاغل.

بعدی جزئیات کالا و یا دولت به آگهی است. روشن پویگ, "پایه, تصاویر از آنچه که شما در حال رفتن به فروش از جمله هزینه ها و بیان نقاط مورد علاقه به نظر می رسد متفاوت در رابطه با مخالفان خود هستند قابل توجه بیت از معما و تصویر آنچه هدف این است که قادر خواهد ساخت کسب و کار برای به انجام رساندن هدف." در صورتی که شما به فروش همه چیز شما می خواهم در اینجا اضافه منابع خود را و چه مقدار از نشانه گذاری شما از جمله. برای سازمان های, عضویت در نرخ ساعات روز خود را و یا انجام رای/

فروش و بازاریابی باید گنجانیده شود, همچنین, و می تواند منطقه زیر از این استراتژی است. به ساخت کسب و کار خود را, شما نیاز به یک صدا ترویج طرح و اساسی سه سال از عمل باید ثبت شود. طرح قرار دادن دارایی ها به شرکت های بزرگ ساختار شخصیت (به عنوان مثال آرم ساختار صفحه وب پیشرفت کارت های کسب و کار), هزینه ها مانند انتشار در کاغذ و یا وب سایت جستجوگر موارد و در نظر گرفتن راه های مختلف به شما نشان می دهد تا مشتریان خود را.

به علاوه آسانسور به همین دلیل شما را متمایز از مخالفان آن را نشان می دهد. به تحقیق و بررسی در زیر منطقه نشان تحقیقات شما به کارگردانی رقیب — آنچه که آنها در حال شارژ چگونه آنها موقعیت خود را چه چیز به نظر می رسد متفاوت در رابطه با شماست. برای بی قید field-تلاش روش ضروری گوگل از نزدیک توسط آنلاین و رقیب ممکن است انجام دهد و در عین حال فوق العاده شروع به پایان قابل بررسی شما باید برای رفتن به مناطق مانند Hoovers به صورت پویا جزء به جزء کسب و کار و صنعت اطلاعات است. این بررسی بیشتر شما می توانید انجام دهید بهتر است (اگر وجود دارد بسیاری اساسا به یاد داشته باشید آن را برای یک آموزشی افزایش).

آخرین و مطمئنا نه کم است به ترکیب این بودجه بخشی از کسب و کار. این است که احتمالا بیشتر شامل بیت خود را تنظیم. در اینجا ترکیب با دقت در مجموع شما باید نیاز به حرکت و چه پول استفاده خواهد شد. مختصر و مفید هر هزینه شما می توانید در نظر بگیرید برای همراه سه سال در هر رای; مجموع شما می خواهید برای ایجاد هر سال (نقدی مربوط به آمار و ارقام); و تنظیم برخی از بودجه مفاهیم مانند تعهد خود رای و تا چه حد شما را به مشتریان خود را در زمان به پرداخت درخواست خود را (به عنوان مثال شبکه برای 30 روز).

کل کتاب متعهد به های مختلف امتحانات, شرایط تصمیم گیری ها و هر چیز دیگری شما می توانید بر روی نمودار, نمودار, برنامه های کامپیوتر, صفحه نمایش, و انبوه و فشرده صفحات به برخی از جامد انتقادی طرح هیچ شکی نیست که برخی از آنها واقعا با منفعت و که برخی از آنها کاملا بی معنی است. در مناسبت بسیاری از اطلاعات شما را بکشند نگه داشتن شما از درک تصویر بزرگ.

که یک موضوع مهم با ایجاد یک میدان-سعی کردم روش و یا یک پیشرفت ترتیب حتی شما می توانید پس از تحت پوشش در این زمان تفاوت های ظریف است که شما یا هرگز شروع کسب و کار خود و یا شما رنگ خود را به بیش از حد نزدیک یک گوشه. توضیح می دهد پویگ "در نظر بگیرید از جمله به اندازه کافی تفاوت های ظریف بنابراین یک فرض را انتخاب و به بررسی طرح های خود را و تصدیق آنچه که فروپاشی آن را از نزدیک کسب و کار و یک بانک خواهد بود متقاعد شده است که کسب و کار شما خواهد بود قانع کننده و در عین حال نه بیش از حد متفاوت است که البته عمل کردن می دهد احساس انعطاف ناپذیر (و غیر قابل حصول)."

در مورد Ann Marie پویگ

Ann Marie پویگ شده است برجسته مشاور کنترل مدیر حسابداری مدیر حسابداری و مالی و رئیس امور مالی برای تقریبا 20 سال است. او دو زبانه در زبان اسپانیایی و انگلیسی و دارای شهرت دقیق و روشن و مختصر سابقه مدیریت در پایان ماه closings اقلام تعهدی آشتی AP AR JE عنوان برتر منابع انسانی مهارت های خود را. او بسیار آگاه در زمان تکنولوژی تجارت الکترونیک و انواع صنایع.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن