"تعلیمات مدنی, قانون و عدالت" آمازون بهترین-فروش کتاب رایگان برای یک روز بیشتر (تا 6/12/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار J. لین اسمیت کتاب جدید "مدنی, قانون و عدالت--چگونه ما شد آمریکا: بینش از یک

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار J. لین اسمیت کتاب جدید "مدنی, قانون و عدالت--چگونه ما شد آمریکا: بینش از یک قاضی دادگاه." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن برای یک روز بیشتر در ژوئن 12th.

اگر شما سوالی در مورد مدنی, قانون و عدالت اما نمی خواهم به اب راه رفتن را از طریق خشک و کسل کننده legalese به دریافت پاسخ شما را دوست دارم این پایین به زمین مجموعه ای از مقالات است که ارائه نگرشی نظام حقوقی. در "مدنی, قانون و عدالت—چگونه شد که ما آمریکا" حرفه ای وکیل و قاضی J. لین اسمیت ارائه می دهد کریستال-بینش روشن و سرراست پاسخ به همه چیز شما تا کنون در مورد هنر و علم عدالت در تاریخ آمریکا و جامعه است.

چگونه یک قاضی احساس می کنید زمانی که توزیع کردن یک جمله ؟ کدام بهتر است: یک جمهوری یا یک دموکراسی است ؟ و آنچه پادشاه هنری هشتم و شش همسران باید با قانون اساسی ایالات متحده? حاوی اسمیت گرما وضوح و طنز این مجموعه در دسترس خواهد شما را احساس شما در حال یادگیری در مورد مدنی, قانون و عدالت در حالی که داشتن یک فنجان قهوه با یک دوست آگاه.

"تعلیمات مدنی, قانون و عدالت" توسط J. لین اسمیت رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون برای 1 روز بیشتر (6/12/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B086W7YZWB.

"تعلیمات مدنی, قانون و عدالت" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"بهترین توضیح از سیستم ما از قانون من تا کنون به عنوان خوانده شده. سهولت به درک و بسیار جامع است. قاضی اسمیت موفق به در حال حاضر بسیار پیچیده حقوقی مفاهیم ساده و جالب شیوه است." – مانوئل Munoz
 
"چه لذت بخش به عنوان خوانده شده! من لذت می برد قاضی اسمیت توضیحات روشن, استفاده از شوخی و نمونه است. این کتاب فوق العاده آموزنده و refreshingly بگمارند. فقط با خواندن عنوان فصل خواهد شد و شما قلاب. مورد علاقه من فصل شد "شکرگزاری از بعید ترین منبع" شترمرغ و Blabbermouths از دست دادن موارد" و "قتل و آدم خواری و دولت توطئه است.

مورد علاقه من فصل توضیح داد: عدالت کیفری و روش و فرایند انتخاب عادلانه و منصفانه داوران است. کتاب خواندن سریع و من به امید عاقبت!" – سر تری

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

محترم J. لین اسمیت شهرستان قاضی در Leon County, Florida. قانونی محقق اسمیت فارغ التحصیل در بالای 6 درصد از قانون مدرسه کلاس. او قبلا موفق عمل خصوصی مدنی و کیفری و اداری وکیل دادگاه به صورت بیست و چهار سال. او سپس در خدمت چهار سال در دولت به عنوان مشاور عمومی به دو ایالت فلوریدا در سازمان و به عنوان یک دولت بازنشستگی کمیسر. در دهه های او برگزار کرده است مارتیندیل Hubbell بالاترین رتبه حقوقی مهارت و اخلاق.
 
اسمیت زندگی در تالاهاسی فلوریدا با همسرش سیندی. در اوقات فراغت خود او را می توان خواندن و نوشتن و صرف وقت با خانواده و دوستان و سگ خود را جو. او یکی از طرفداران پرشور کالج ورزشی به خصوص فوتبال است. برو Seminoles و رول جزر و مد!

صوتی در دسترس اینجا هستید:: https://www.audiobooks.com/audiobook/civics-law-and-justice-how-we-became-u-s-insights-from-a-trial-judge/435541.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن